Re: Obiecane fotki

Data: 2011-06-27 08:43:15
Temat: Re: Obiecane fotki
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl>

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
news:iu9eed$tb3$1@node2.news.atman.pl...
> Użytkownik "Vilar" napisał w wiadomości grup
>

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> O masz, sen Szalonego Inżyniera Ruchu.....
> Nawet pasów nie chciało im się namalować.
>
> Tam przyszło mi do głowy, że w ramach urozmaicenia, powinni zostawić 2
> znaki
> ronda na dwóch nitkach, a na dwóch zdjąć. A co!
> Wiesz, w Łodzi jest rondo...bez ruchu okrężnego. I to nie dowcip. Podobne
> rondo do tego, które sfociła Ewa- jest w Bełchatowie. Widziałem, jak
> ciężarówka z naczepą- po kilku próbach- pojechała na wprost
>

> --

> [...]

Co nie zmienia prostego faktu, że ktoś dał ciała, a cała reszta nieźle się
teraz... "bawi".
W sumie to moglibyście zadzwonić do stosownych urzędów we własnych miastach,
albo skrobnąć do nich e-maila. Sama kiedyś skontaktowałam się z dwoma
urzędami w jakichś sprawach (doprowadzona do opadu szczęki, jak w tych
przypadkach. U mnie: jazda rowerami po trasie szybkiego ruchu z braku
stosownego oznakowania - aż mi się słabo zrobiło, jak zobaczyłam takich
delikwentów pomykających wśród rozpędzonego żelastwa i jazda samochodem
przez park, "na skróty").
Ku mojemu wielkiemu zdziwieniu reakcja była (!), była bardzo miła i
skuteczna.

MK