Obiecanki :-)

151. Data: 2009-01-11 22:45:49

Temat: Re: Obiecanki :-)
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" napisał:

> PS: No Aicha, presja rośnie ;)

Pfff... jakoś nie odczuwam.
Ale znalazłam wcześniej, tylko musiałam zgrać z płyty (dobrze, że
wiem, która to)... i zapomniałam nazwy konta na IS :D
A poza tym w oryginale było 4x większe (i nie wiem, jak zrobić, żeby
takie zostało - na oryginalnym widać rocznik).
http://img300.imageshack.us/img300/497/85382361ey5.j
pg
Trochę później niż reszta, bo to jedno z niewielu zdjęć, na których
się sobie podobam (chyba zakochana byłam). Teraz jestem stara, gruba i
brzydka ;P

--
Pozdrawiam - Aicha

152. Data: 2009-01-11 22:46:03

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> Tak więc rozbawiłeś mnie nieźle, a i okoliczność do napisania Ci
> małego wykładu o kobietach mi się nadarza, bo człowieka w tobie na
> chwile udało mi się zobaczyć, może nawet jakaś nić sympatii
> pomieszanej z politowaniem gra tu rolę...
> Tak więc wnioskuję z twojego tekściku, że jesteś młodzikiem mentalnym
> - pojęcie o kobietach masz mizerne i widze w tym niebezpieczeństwo dla
> ciebie na przyszłość.

Juz w pierwszych zdaniach widac ze to pierdoly, zniechecony czytam jednak
dalej i.......

> Otóż młodzik z ciebie, więc nie wiesz, że preferując cycate i dupiaste
> "dwudziestki" bez urody narażasz się na wielki zawód (Twój typ tak ma,

[CIACH!] pierdoly.
Tym zdaniem przesadzilas o tym, ze nie bede czytal tego dalej, bo jestes
calkowicie niewiarygodna i klamiesz na moj temat.
Za dlugie to wszystko, a domyslam sie, ze pewnie piszesz znowu o sobie, wiec
szkoda mojego czasu na ciebie i na to, zeby postarac sie o jakas dluga
odpowiedz - jako pseudo-kobieta i osoba pozbawiona charakteru calkowicie na
to nie zaslugujesz. Skompromitowalas sie juz dawno.
Inna sprawa: po raz n-ty podkreslasz ze jestes zaklamana pizda, bo przeciez
masz mnie w KF - o czym wielokrotnie wspominalas.
Dlatego przymknij jadake i skoncz klekotac, bo nie bede sprawial ci
przyjemnosci czytania reszty, a tym bardziej odpisywania, skoro wybiorczo
traktujesz swoje postanowienia. Jestes "wybiorczo konsekwentna", a ja z
nieszczerymi kretynkami nie mam w zwyczaju rozmawiac, zwlaszcza, jezeli sa
ograniczone i nic do nich nie dociera.
Wiec produkuj sie dalej, szczam na to i na ciebie.
--
Bluzgacz

153. Data: 2009-01-11 22:47:41

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> przewodnia to taka - "nie masz racji mój miły bluzgaczu"

Jak wiekszosc jej postow, ktore skierowala w moja strone.
Nie moze byc ona jednak wyznacznikiem tego, ze mowi prawde, skoro juz
wielokrotnie przekonala innych o tym, ze to co mowi jest zbiorem klamstw i
wynika z jej mitomanskiej natury. Wiec jaka wartosc maja jej wywody?
Odpowiedz: zadna.
--
Bluzgacz

154. Data: 2009-01-11 22:48:10

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> O nie! Dwie dychy dałem dzisiaj w sumie. :)
> Ale nie chciałem zagrać za darmo, bo mi Jurek nie chciał
> zorganizować transportu. TrenR też nie chciał. ;)

Pod PeKiN? :) Trzeba było dać 15, a za resztę bilet kupić :p

--
Pozdrawiam - Aicha

155. Data: 2009-01-11 22:50:05

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał w wiadomości:

> to taniocha, za dwie dychy kupić se moralność, społeczność i wogle :)

No tak. Tak niewiele potrzeba, żeby na rok zamienić wyrzuty sumienia na
czerwone serduszko przylepione w widocznym miejscu... :)

156. Data: 2009-01-11 22:56:46

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> Zawsze marzyłam o takiej burzy włosów. :)

A ja zazdroszczę mojemu dziecku, które ma proste, bo mnie moje nie
słuchają i teraz nie mogą się zdecydować, czy są proste, czy kręcone
:)

--
Pozdrawiam - Aicha

157. Data: 2009-01-11 22:57:52

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> [...]
> A poza tym w oryginale było 4x większe (i nie wiem, jak zrobić, żeby
> takie zostało - na oryginalnym widać rocznik).

Tam jest taka funkcja "resize" bodajże.
Powiedz mi lepiej, jak zdjęcie usunąć, bo jak się okazuje, nie wystarczy
zdeletować. Link się wciąż otwiera.

Ewa

158. Data: 2009-01-11 23:00:43

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" napisał w wiadomości:

> OE-QuoteFix postawi ptaszki za Ciebie:
> http://home.in.tum.de/~jain/software/oe-quotefix/

Jest na moich usługach od conajmniej półtora roku. :)
Rysuje mi ptaszki u wszystkich oprócz kilku uzytkowników. Może nie
rozgryzłem wszystkich jego możliwości.

--
Dosiego Roku!
michał

159. Data: 2009-01-11 23:02:28

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> To ja jestem zapóźniony. Nie kojarzę.
>
> Właśnie wartość serduszka przekroczyła 1 000 000 PLN. :D

o bosz, ten kto je kupi będzie stanowił prawdziwy wzór cnót dla naroda!

--
http://www.teologiapolityczna.pl/
http://www.lastfm.pl/label/trener

160. Data: 2009-01-11 23:04:45

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> No tak. Tak niewiele potrzeba, żeby na rok zamienić wyrzuty sumienia na
> czerwone serduszko przylepione w widocznym miejscu... :)

ja myślę, że niedługo będą tatuować.

--
http://www.teologiapolityczna.pl/
http://www.lastfm.pl/label/trener

Czy ktokolwiek rozumie...
śmierć pobudza do życia
Jak poprawić swój intelekt?
Wsiadł do autobusu człowiek ze stymulatorem
KIDNAPERIADA