Obieg powietrza czy No Frost ??

11. Data: 2006-08-02 19:39:40

Temat: Re: Obieg powietrza czy No Frost ??
Od: " BrunoJ" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a co do reszty to tak jak z pilotem do telewizora czy automatyczna skrzynia
> biegow w samochodzie- do czasu jak ktos sam nie doswiadczy to nie zrozumie
> na co to komu :-)
Porownanie z pilotem jest dosc ambitne, zas ze skrzynia biegow trafione
az nadto. jezdzac dosc czesto autami z automatem umiem docenic
manuala ;-)

pozdrawiam
Bruno

12. Data: 2006-08-03 08:18:01

Od: "Magda Stelmaszek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie przesadzajmy z tym pakowaniem wszystkiego w worki. No frosta mam i
chwalę sobie. Wędliny owszem trzymam jako tako zamknięte (nie bardzo
szczelnie), ale to i w poprzednich modelach miałam, bo przecież luzem
ich włożę.

Ale np. sałatkę wsadzam do lodówki bez przykrywki i nic się jej nie
dzieje, podobnie owoce czy warzywa.
Faktem jest, że żywność duuużo dłużej pozostaje świeża (owoce,
warzywa, wędliny czy mięso) i nie zdarzyło mi się, aby np. wędliny
zrobiły się obślizgłe.

Aha, mam Samsunga, cenowo był jak modele konkurencji, tyle że tamte
bez no frosta oraz ręcznej kostkarki do lodu, za którą szaleje mój
mąż ;)
Dodatkowy plus to powłoka typu inox, którą bardzo łatwo odczyścić
z paluchów, a brudu na niej nie widać (w przeciwieństwie do całej
reszty mojego AGD...)

13. Data: 2006-08-03 10:41:29

Od: "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> - nie przechodza zapachy pomiedzy zywnoscia tak jak w zwyklej lodowce, nigdy
> nie smierdzi
> - nic nie wlozonego bez opakowania nie gnije, nie plesnieje tylko co
> najwyzej wysycha

ad dwoch powyzszych, to jakos dziwnie mi te zalety wygladaja...
po pierwsze - wszystko trzeba ladowac w pojemniki, no to jakim
cudem ma smierdziec a zapachy maja sie mieszac? :-)
po drugie - skoro wszystko i tak laduje sie w pojemniki, to jak sadze
i plesnieje, i gnije :-)

Sierp

14. Data: 2006-08-03 15:09:00

Od: "News" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

rany to na ile dni wy kupujecie ? ja na kilka dni max. nic nie zdąży sie
popsuc/uschnąć/spleśnieć/zgnić itp.
wedline krojoną wrzuca sie w pojemniki i spokój.

15. Data: 2006-08-03 15:15:18

Od: "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "News" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> rany to na ile dni wy kupujecie ? ja na kilka dni max. nic nie zd?ży sie
> popsuc/uschn?ć/sple?nieć/zgnić itp.
> wedline krojon? wrzuca sie w pojemniki i spokój.

ja generalnie na kilka dni, ale np. zdarza mi sie kupic wiecej
marchewki i kilka razy (jak lezaly w kupie, troszke wilgoci, moze salata
obok) podplesniala, co nie znaczy, ze zaczela gnic i muchy lataly ;-)

Sierp

16. Data: 2006-08-03 15:35:08

Od: "News" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> marchewki i kilka razy (jak lezaly w kupie, troszke wilgoci, moze salata
> obok) podplesniala, co nie znaczy, ze zaczela gnic i muchy lataly ;-)

A to ja jeszcze zaznacze ze mam u siebie specjalną komore do wazyw w której
jest "podniesiony poziom wilgoci" nie suszy tak jak na półkach. z
przeznaczeniem na warzywa. no i komora 0 dla wedlin i takich tam. super
sprawa :-).

PS.
tylko do komory 0 bananów nie wkładać. bo po wyjęciu od razu czarnieją. są
ciut za bardzo przemrazane :-(

17. Data: 2006-08-03 15:37:23

Od: Efreet <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda Stelmaszek napisał(a):
> [...]
> Dodatkowy plus to powłoka typu inox, którą bardzo łatwo odczyścić
> z paluchów, a brudu na niej nie widać (w przeciwieństwie do całej

dokonalo sie...LG GR-459CRLA (czy jakos tak :)
dziekuje wszystkim za informacje...
swoja droga - pytanie mam - jesli mam szuflade na swieze owoce,
to czy tam no frost nie dociara, czy jak ?? bo jesli tak,
to czy znaczy to, ze moge tam wpakowac cos bez woreczka
i nie wyschnie ??

Efreet

18. Data: 2006-08-03 19:14:48

Od: "m@rkop" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Efreet wrote:
> to czy tam no frost nie dociara, czy jak ??

Dociera, ale w dużo mniejszym zakresie ;)
Pzdr

19. Data: 2006-08-04 09:00:14

Od: "afgan" <a...@a...aja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> No Frost to obieg powietrza chociaz czasem obieg powietrza to nie "No
> Frost" ;-) generalnie chodzi o to, ze lodowka No Frost chlodzi podobnie
jak
> klimatyzacja- wdmuchujac zimne powietrze do lodowki- sam obieg powietrza
> tylko bajer ktory raz widzialem i nie wiem w sumie czemu ma sluzyc poza
moze
> bardziej rownomierna temperatura w lodowce

czy Allfrost to to samo co No Frost?

ajja

20. Data: 2006-08-05 21:54:16

Od: "Macias" <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

> czy Allfrost to to samo co No Frost?

patrzac tylko na nazwe to wrecz odwrotnosc:)

Terma Junkersa zapłon piezo -pytanie?
Mieszkanie - co muszę wiedziec?
pachnaca ;-) owcza skora
Czy kupić używaną zmywarkę?