Obóz nurkowy 2005

11. Data: 2004-09-28 21:04:35

Temat: Re: Obóz nurkowy 2005
Od: "edycja" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

O Bogowie ;-)
Ależ mi nie o umiejętność pływania czy nurkowania chodziło...
No i mi się dostało :(
Edycja Dobrej Nocy Wszystkim życzy ;-)
całusy.

12. Data: 2004-09-28 22:06:24

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

edycja pisze w news:cjcl71$i2$1@nemesis.news.tpi.pl

> Ależ mi nie o umiejętno?ć pływania czy nurkowania chodziło...
> No i mi się dostało :(

Chyba tylko my wiemy, o co nam chodziło. ;-) Ale nam nie trzeba
slów, żeby się dogadać. ;-)

--
Pozdrowieństwa,
Scally

13. Data: 2004-09-29 06:57:11

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Scalamanca" <z...@N...onet.pl> napisał w
wiadomości news:20040929000554.8AA5.ZIRAEL@NIESPODZIANKApoczta.
onet.pl...
> edycja pisze w news:cjcl71$i2$1@nemesis.news.tpi.pl

> Chyba tylko my wiemy, o co nam chodziło. ;-) Ale nam nie trzeba
> slów, żeby się dogadać. ;-)
----------------------------------
O, to ja przepraszam Daga, ale mi też nie potrzeba wiecej , by rozumieć to,
czego Ty i edycja jesteście świadome :))
--
Zdrówko!

Zbig A Gintowt

14. Data: 2004-09-29 07:11:50

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbigniew Andrzej Gintowt pisze w news:cjdm5e$2nk$1@atlantis.news.tpi.pl

> O, to ja przepraszam Daga, ale mi też nie potrzeba wiecej , by rozumieć to,
> czego Ty i edycja jesteście świadome :))

Jak miło to słyszeć! Jeśli Ty mówisz coś takiego, to znaczy, że
jesteśmy normalne. ;-D

15. Data: 2004-09-29 07:58:56

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Chcialem wtracic slowko...

bo tak... jezdze na wozku i nie umiem plywac, ale jezeli zaloze butle to po
dnie (z pewnym dociazeniem) jestem w stanie spokojnie jezdzic. A wiec chyba
moge powiedziec ze do nurkowania nie trzeba umiec plywac. Bo ci ludzie
ktorzy zakladaja taki specjalny helm i buty olowiane i schodza na dno - tez
przeciez sie nazywaja nurkami, choc nie plywaja tylko chodza po dnie, no
nie?

prosze o komentarz...

pozdr.
Arek

16. Data: 2004-09-29 08:07:48

Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tez
> przeciez sie nazywaja nurkami, choc nie plywaja tylko chodza po dnie, no

Tak, ale nurek w takim stroju nigdy sam nie zejdzie pod wode i nie wyplynie.
Z reszta ten sposob nurkowania juz dawno wyszedl z uzycia

Leszek

17. Data: 2004-09-29 08:16:35

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Lech pisze:

> Tak, ale nurek w takim stroju nigdy sam nie zejdzie pod wode i nie
wyplynie.

- no tak ale sam nazwales go nurkiem, prawda? no i to tez potwierdza teze ze
wozkowy nurek tez nie musi sam wchodzic i wychodzic z wody.

> Z reszta ten sposob nurkowania juz dawno wyszedl z uzycia

nieprawda, przy pracach na dnie - jest to jedyny dobry sposob. patrz
platformy wiertnicze, duze mosty, prace w porcie, itp.

18. Data: 2004-09-29 08:25:48

Od: "Agata " <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi drodzy!!!
Nurkowania niepełnosprawnych nie wymyśliłam ja....od conajmniej paru lat
działa ogólnoświatowa Federacja Nurków Niepełnosprawnych HSA. Tam wymyślono
system szkolenia, dostosowany do możliwości osób niepełnosprawnych i
zapewniający im bezpieczeństwo.....w tym standardzie jest takze powiedziane,
że nurek niepełnosprawny musi przepłynąć pewien dystans nie mówiąc już o
utrzymaniu sie na wodzie. Nurkowanie niepełnosprawnych w Polsce też odbywa
się wg tych standartów...więc nie mogło w tym ogłoszeniu zabraknąć tego
zdania!!!!!Oczywiście można podważać zasadność każdego zdania, ale dobrze
przeprowadzone szkolenie nurkowe dla niepełnosprawnych, powinno być
przeprowadzone według jasno określonych zasad....bo tam 18 czy 30 metrów pod
wodą nie ma miejsca na improwizacje!!!!
Pozdrawiam
Agata Kopeć
www.tacysami.org.pl

19. Data: 2004-09-29 08:30:38

Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> - no tak ale sam nazwales go nurkiem, prawda? no i to tez potwierdza teze
ze
> wozkowy nurek tez nie musi sam wchodzic i wychodzic z wody.

Tak. Widzialem kiedys tv jak ktos w kombinezonie nurka i z aparatem tlenowym
jezdzil na wozki inwalidzkim po dnie jakiegos morza. Takze nie bylbys
pierwszym ktory zdecydowal sie na taki eksperyment

Leszek :-)

20. Data: 2004-09-29 08:35:40

Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moi drodzy!!!
> Nurkowania niepełnosprawnych nie wymyśliłam ja....

W moim serwisie na http://www.idn.org.pl/sport/index.html znajduje sie spory
zasob linkow na ten temat

Leszek :-)

> Pozdrawiam
> Agata Kopeć
> www.tacysami.org.pl

wozki firmy rehapola
bariery
rozliczenie SOD
Test programu AnoMail
Zniszczenia spowodowane przez remontujacych mieszkanie sasiadow