Obraz na kominku

1. Data: 2005-10-07 11:27:29

Temat: Obraz na kominku
Od: ciach <"michal.(ciach)kita"@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
waham się nad zawieszeniem obrazu (niedużego) na kominku. Czy nic mu się
tan nie stanie - ciepło na niego nie zadziała niszcząco (to nie jest
żadne dzieło sztuki, ale nie chciałbym, żeby się zniszczył). Czy są
jakieś specjalne haki żeby powiesić go w gipskartonie? Wiem, że od
środka ten gipskarton jest obłożony specjalną wełną z folią aluminiową
bodajże... jak wkręcę za długi wkręt, to wówczas ją przedziurawię
chyba... Macie jakieś patenty czy dać sobie spokój z tym pomysłem?
Obraz jest raczej lekki.
pozdrawiam,
mk

2. Data: 2005-10-07 11:31:25

Temat: Re: Obraz na kominku
Od: "musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy są
> [...]
> jak wkręcę za długi wkręt, to wówczas ją przedziurawię chyba... Macie
> jakieś patenty czy dać sobie spokój z tym pomysłem?

sa takie wkrety do gipsokartonu - naklada sie je na taka plaska blaszke
ktora pelni role wiertla i wkreca sie taki plastikowy swiderek w
gipsokarton.

swietny opis :-) ale nie wiem jak lepiej to wyrazic

musta

Parapet z konglomeratu-wiercic?
wypas na taras
Szafy przesuwne - problem z drzwiami