Oby Wam smacznie zawsze było!

21. Data: 2015-03-09 14:08:39

Temat: Re: Oby Wam smacznie zawsze było!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 09 Mar 2015 13:33:48 +0100, Trefniś napisał(a):

> Ikselka jak zwykle tworzy wielopiętrowe koncepcje, oparte na swojej
> niewiedzy.

PLONK
--

Ikselka
pewni siebie.

22. Data: 2015-03-09 14:14:18

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-09 o 14:03, Trefniś pisze:

> Więcej w poście do wolima, konkretów (producent) nie pamiętam.
> Skrobia kukurydziana i E255 IMHO jest wyczuwalny w smaku.

A co to E255? Nie mogę tego konkretnego numeru znaleźć, a numer wygląda
jakby był z grupy konserwantów.

Ewa

23. Data: 2015-03-09 14:23:31

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .03.2015 o 14:14 FEniks <x...@p...fm> pisze:

> A co to E255? Nie mogę tego konkretnego numeru znaleźć, a numer wygląda
> jakby był z grupy konserwantów.

Ojej, czeski błąd - przepraszam za zamieszanie!

Krzemian wapnia e552:

http://www.ciam.pl/skladnik-e552

--
Trefniś

24. Data: 2015-03-09 16:52:51

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-03-09 14:03, obywatel Trefniś uprzejmie donosi:

> Znam oczywiście ciasta na majonezie.
> "Przestraszyłem" to za dużo powiedziane, ale z zasady nie lubię
> sytuacji, kiedy coś w kuchni idzie inaczej, niż zwykle :)

I może właśnie to tłumaczy ludzką awersję do różnych fusion czy innych
nowości.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

25. Data: 2015-03-09 18:16:07

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .03.2015 o 16:52 Qrczak <q...@q...pl> pisze:

> Dnia 2015-03-09 14:03, obywatel Trefniś uprzejmie donosi:

(...)

> I może właśnie to tłumaczy ludzką awersję do różnych fusion czy innych
> nowości.

Jeśli zaplanowałem - przyjmuję wszelkie niespodziewanki ze zrozumieniem i
nawet cierpliwym oczekiwaniem.

Do kuchni fusion w zasadzie nic nie mam - w końcu łączenie różnych
doświadczeń jest motorem postępu w kuchni. Chociaż doceniam też
najbardziej podstawowe wersje przepisów.

Rzeczywiście, skrytykowałem tu kiedyś Okrasę za kuchnię fusion w jego
wykonaniu. Bo on to robi trochę na siłę. Ale to oczywiście moje zdanie.

--
Trefniś

26. Data: 2015-03-09 20:30:54

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:
> Oczywiście jedni mają bardziej wyczulony zmysł smaku i są szefami kuchni.
> Inni tylko gotują :)

:-D dobre!

Weganie :)
Jeszcze jeden pomysł na chlebek ;-)