Co mozna trzymac w lodówce.

1. Data: 2015-03-04 01:14:55

Temat: Co mozna trzymac w lodówce.
Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio jakaś pismaczka na onecie czy podobnym portalu napisala, że w
lodówce nie trzyma sie kawy, cytryn, pomarańczy, cebuli, bo tracą smak i
wartość.
Jakis czas wytrzymałam i potrzymałam kawę w szafce w kuchni. Stała się
niedobra, ostrzejsza i nieświeża, przestała mi smakować.
Jakie jest Wasze zdanie?

--
animka

2. Data: 2015-03-04 01:26:31

Temat: Re: Co mozna trzymac w lodówce.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 04 Mar 2015 01:14:55 +0100, animka napisał(a):

> [...]
> Jakis czas wytrzymałam i potrzymałam kawę w szafce w kuchni. Stała się
> niedobra, ostrzejsza i nieświeża, przestała mi smakować.

Własne :-)
--

XL
pewni siebie.

3. Data: 2015-03-04 06:21:11

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-04 o 01:14, animka pisze:
> [...]
> Jakis czas wytrzymałam i potrzymałam kawę w szafce w kuchni. Stała się
> niedobra, ostrzejsza i nieświeża, przestała mi smakować.

nie ma potrzeby trzymac cebuli w lodowce...
jesli chodzi o cytryny to czesto jak mam ich za duzo i wiem ze nie
przejem to celowo rozkrajam i trzymam w lodowce na polkach (jesli wolne)
- powoduja ladny swiezy zapach...
trzymanie pomaranczy w lodowce hmmm nie mam pojecia po co - jak kupie to
wymyje i leza sobie na szklanych paterach... kawa w lodowce bez sensu
sam do kawy uzywam takich prozniowych pojemnikow i w temperaturze
pokojowej...
lodowka to nie szafka na cukier make cytrusy ziemniaki itp...
Marsjasz

4. Data: 2015-03-04 08:06:07

Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 04 Mar 2015 06:21:11 +0100, Marsjasz napisał(a):

> nie ma potrzeby trzymac cebuli w lodowce...

Jest potrzeba. Zwłaszcza tak od marca. Po 2 dniach poza lodówką zaczyna
się hodowla szczypiorka.

5. Data: 2015-03-04 08:27:56

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-04 o 08:06, jureq pisze:

> Jest potrzeba. Zwłaszcza tak od marca. Po 2 dniach poza lodówką zaczyna
> się hodowla szczypiorka.

racja nie pomyslalem o lecie...
w domu mam spizarnie z zimna koncowka na warzywa i tam prawie jak w
chlodni...
w miescie zas mam pod oknem takie szafki ktore kiedys sluzyly zamiast
fryzyderow (KSP) i tam tez jest chlodno...
a latem kupuje cebule i warzywa na swiezo...

6. Data: 2015-03-04 09:01:52

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jakis czas wytrzymałam i potrzymałam kawę w szafce w kuchni. Stała się
> niedobra, ostrzejsza i nieświeża, przestała mi smakować.

Cytryny i pomarańcze (ogólnie cytrusy) dużo dłużej przechowują się w
lodówce, poza nią szybko zaczynają pleśnieć. Natomiast banany przeciwnie
- w lodówce szybciej czernieją, nie lubią zimna.
Kawy nie przechowuję w lodówce, a w szczelnie zamkniętej paczce/puszce.
Natomiast czekoladę, czy inne wyroby czekoladowe tylko i wyłącznie z
lodówki - kiedy są zimne, są fajnie chrupiące. Nie lubię czekoladowej
paćki, chyba że w postaci polewy na cieście (chociaż też lepiej, kiedy
chrupie, he he).

Cebulę i w ogóle warzywa też trzymam w lodówce, jest nawet zwykle do
tego specjalny pojemnik/szuflada w lodówce, więc to chyba nic
nadzwyczajnego.

Ewa

7. Data: 2015-03-04 09:13:45

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-04 o 09:01, FEniks pisze:

> Cytryny i pomarańcze (ogólnie cytrusy) dużo dłużej przechowują się w
> lodówce, poza nią szybko zaczynają pleśnieć. Natomiast banany przeciwnie
> - w lodówce szybciej czernieją, nie lubią zimna.

Lodówka jest wrogiem bananów, pomidorów i kawy.
--
B.

8. Data: 2015-03-04 09:32:49

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-04 o 09:13, bbjk pisze:

> Lodówka jest wrogiem bananów, pomidorów i kawy.

Pomidorów?! Dlaczego? Z resztą się zgodzę, ale pomidory zawsze trzymam w
lodówce.

Ewa

9. Data: 2015-03-04 10:01:26

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-04 o 09:32, FEniks pisze:

> Pomidorów?! Dlaczego? Z resztą się zgodzę, ale pomidory zawsze trzymam w
> lodówce.
Spróbuj nie w niej.
I wybierz, co lepsze :)
--
B.

10. Data: 2015-03-04 10:29:55

Od: babel77 <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-04 o 10:01, bbjk pisze:

> Spróbuj nie w niej.
> I wybierz, co lepsze :)
Nie no, sałatka z zimnych pomidorków z lodówki, wg mnie, lepsza niż z
ciepłych z koszyczka na np blacie kuchennym. Przyzwyczaiłem się, że
pomidorek zimny lepszy, ale to może tylko moje odczucie :).

łosoś gravlax
Jak ogórkowa, to tylko na kości
marta.czystolowska@gmail .com
STOP "polskim obozom koncentracyjnym"!