m...@g...com

1. Data: 2015-03-01 20:34:06

Temat: m...@g...com
Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

http://tiny.cc/nokurwazajebistylwow

350 zł za pokój ze śniadaniem za 2 noce.
600 km z Wrocławia i do granicy cały czas autostradą.
Lwów jest 60 km od granicy :)
Może w jakiś łykend?

Pozdry,
MW

2. Data: 2015-03-01 20:39:27

Temat: Re: m...@g...com
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

wolim pisze:

> http://tiny.cc/nokurwazajebistylwow
>
> 350 zł za pokój ze śniadaniem za 2 noce.
> 600 km z Wrocławia i do granicy cały czas autostradą.
> Lwów jest 60 km od granicy :)
> Może w jakiś łykend?

A co konkretnie na śniadanie, bo może warto tu o tym porozmawiać?

--
Jarek

3. Data: 2015-03-01 20:43:01

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

> A co konkretnie na śniadanie, bo może warto tu o tym porozmawiać?

Sorry. Usuńcie tego posta, proszę, w swoich czytnikach. To miał być
prywatny mail, a przez moją głupotę poszedł na grupę.

Chyba, że ktoś reflektuje na spacer po Lwowie śladami polskich
matematyków :)

Pozdrawiam,
MW

4. Data: 2015-03-01 20:45:28

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .03.2015 o 20:43 wolim <n...@p...tu> pisze:

> [...]
> prywatny mail, a przez moją głupotę poszedł na grupę.
>
> Chyba, że ktoś reflektuje na spacer po Lwowie śladami polskich

O, to zacny powód wyprawy na Lwów!

--
Trefniś

5. Data: 2015-03-01 20:49:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 01 Mar 2015 20:45:28 +0100, Trefniś napisał(a):

> O, to zacny powód wyprawy na Lwów!

Na Lwów! Na Lwów! Lwów wróci do Macierzy!
--

XL
pewni siebie.

6. Data: 2015-03-01 20:50:05

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-01 o 20:43, wolim pisze:

> [...]
> prywatny mail, a przez moją głupotę poszedł na grupę.
>
> Chyba, że ktoś reflektuje na spacer po Lwowie śladami polskich

Ja bym chętnie, a jaki termin?

Zainspirowali Cię "Genialni"? :)

Ewa

7. Data: 2015-03-01 20:55:42

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

wolim pisze:

> Sorry. Usuńcie tego posta, proszę, w swoich czytnikach. To miał być
> prywatny mail, a przez moją głupotę poszedł na grupę.

A nie lepiej jak Pan Bóg przykazał usunąć z serwerów? Ja wtedy
i swoje odpowiedzi skasuję, więc ślad nie pozostanie.

> Chyba, że ktoś reflektuje na spacer po Lwowie śladami polskich
> matematyków :)

Myśmy tu już w swoim czasie Steinhausowi grupowo świeczki palili na
wrocławskim cmentarzu, więc Lwów byłby logicznym tego rozwinięciem.

Jarek

--
Przedwojenne trzydniówki Wacia S. we Lwowie -- Banachalia.

8. Data: 2015-03-01 21:16:05

Temat: Lwów
Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

> A nie lepiej jak Pan Bóg przykazał usunąć z serwerów? Ja wtedy
> i swoje odpowiedzi skasuję, więc ślad nie pozostanie.

Usunąłem, ale jak widać, za późno :)

> Myśmy tu już w swoim czasie Steinhausowi grupowo świeczki palili na
> wrocławskim cmentarzu, więc Lwów byłby logicznym tego rozwinięciem.

Musiałem przeoczyć.

Pozdrawiam,
MW

9. Data: 2015-03-01 21:21:06

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-01 o 20:50, FEniks pisze:

> Ja bym chętnie, a jaki termin?
>
> Zainspirowali Cię "Genialni"? :)

Termin dowolny. Póki co się przymierzamy. Póki jeszcze można. Bo kto wie
co będzie za kilka miesięcy.

Natomiast jeśli chodzi o inspirację, to bardziej jest nią zamiłowanie do
królowej nauk, niż książka. Ale nie ukrywam, że lektura przypieczętowała
inicjatywę :)

Pozdrawiam,
MW

10. Data: 2015-03-02 03:41:58

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-01 o 20:34, wolim pisze:
> http://tiny.cc/nokurwazajebistylwow
>
> 350 zł za pokój ze śniadaniem za 2 noce.
> 600 km z Wrocławia i do granicy cały czas autostradą.
> [...]
fajna miejscowka oby za jakis czas jeszcze aktualna...
boje sie...
pozdrawiam
Marsjasz

STOP "polskim obozom koncentracyjnym"!