Obywatela doprowadzić!

21. Data: 2014-11-14 09:58:53

Temat: Re: Obywatela doprowadzić!
Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> To jest artykuł o tym, że wreszcie kary nakładają na debili, co chcą
> wywołać epidemie, swoim zajobem antyszczepiennym i szłusznie. Tu powinno
> być oprócz grzywny jeszcze przymusowe leczenie, bo własnym dzieciom
> zagrażają czuby, by chorowały na straszne choroby.

Ale to dopiero wtedy, jak zaczną wypłacać odszkodowania za powikłanie
poszczepienne oraz finansować leczenie pokrzywdzonych przez szczepionki.

22. Data: 2014-11-14 14:43:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 Nov 2014 09:58:53 +0100, krys napisał(a):

> Ale to dopiero wtedy, jak zaczną wypłacać odszkodowania za powikłanie
> poszczepienne oraz finansować leczenie pokrzywdzonych przez szczepionki.

Dokładnie!

23. Data: 2014-11-14 16:25:23

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

> Np. Homoseksualizm?

nie, nie martw się

--

Chiron

---
Avast.

24. Data: 2014-11-14 18:11:37

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> [...]
>

> A za co ci mają płacić

za powikłanie poszczepienne.

> za to że podstawówki buraczku nawet nie liznąłeś,

Widzisz - nie potrafisz zrozumiec prostego zdania, za to słowotok i wyzwiska
masz opanowane.

> bo jakoś nawet dzieci wiedzą że szczepienia chronią przed chorobami, bo od
> dwustu lat udowodniono działania szczepień, ale pierdolec teskni by
> ludzkość wymordowały zarazy. Idź do sądu i oskarżaj to szybko wskoczysz w
> kaftanik.

Twoja agresja też może być NOP - uszkodzenie mózgu spowodowane adiuwantami.
Zamiast szczekac jak wściekły kundel - poczytaj coś więcej niż ulotki
propagandowe.

http://www.monitor-polski.pl/szczepionka-polio-spowo
dowala-47500-przypadkow-
paralizu-u-hinduskich-dzieci-w-2011-r/

No to pa.

25. Data: 2014-11-14 18:14:25

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-11-14 08:09, obywatel Ghost uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

> Np. Homoseksualizm?

Aż tak bym nie rumakowała.
Jeszcze się może znaleźć nałkowiec, co udowodni, że szczepionki właśnie
wywołują pedalstwo.

26. Data: 2014-11-14 18:18:46

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

krys
- pokaż cytowany tekst -
Ale to dopiero wtedy, jak zaczną wypłacać odszkodowania za powikłanie
poszczepienne oraz finansować leczenie pokrzywdzonych przez szczepionki.

A za co ci mają płacić za to że podstawówki buraczku nawet nie liznąłeś, bo jakoś

27. Data: 2014-11-14 18:18:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 Nov 2014 18:14:25 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2014-11-14 08:09, obywatel Ghost uprzejmie donosi:

> Aż tak bym nie rumakowała.
> Jeszcze się może znaleźć nałkowiec, co udowodni, że szczepionki właśnie
> wywołują pedalstwo.

Nie rumakuj - jeszcze żaden nie udowodnił, że NIE powodują 33333-)

28. Data: 2014-11-14 18:28:12

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

ps.com...
- pokaż cytowany tekst -
Na stronach Światowej Organizacji Zdrowia jest wykaz chorób, które kiedyś
powszechne- w latach 90 zniknęły praktycznie całkiem. I są to choroby, na
które nie szczepiono

Oczywiście że był taki przypadek że zaraza się sama wycofała. Dżuma która zabiła
ponad połowę europy znikneła bez szczepień a wiesz dlaczego?
Kleruś sobie upierdolił, że koty to zwierzęta szatana, to był okres że nawet świnie
czy komary dotykała ekskomunika i przekleństwo kościoła, ale koty były wybitnie
szatańskie, więc mordowano je masowo. A że koty jedzą szczury, a brak kotów to
ogromne ilości szczurów, które przenoszą Dżume, to w takiej ilości wirus zmutował i
wyciął większą część europy. A tam gdzie ludzie nie mieli pierdolca religijnego i
chodowali koty, a w Polsce jeszcze łasice, ( dama z łasiczką to nie przypadek) koty i
łasice były naturalną szczepionką.

29. Data: 2014-11-14 18:40:26

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-11-14 18:18, obywatel XL uprzejmie donosi:

> Nie rumakuj - jeszcze żaden nie udowodnił, że NIE powodują 33333-)

Czekam, wreszcie można byłoby urozmaicać za okazaniem zaświadczenia z
przychodni.

30. Data: 2014-11-14 18:44:07

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

> Eeee?

Znaczy się- nie przyjęła ci się szczepionka. Możesz powtórzyć.

--

Chiron

---
Avast.

A Terlikowskiego i Ziemkiewicza złapali, czy ci patrioci kryli się na tyłach?
Jarek znów bierze dopalacze :-)
Wątek patriotyczny.
Lemingom.
Pedalskie godło bardziej niż święte.