Re: Ocena - BARDZO DLUGIE !!!!!!!!!

Data: 2002-05-13 21:06:49
Temat: Re: Ocena - BARDZO DLUGIE !!!!!!!!!
Od: "grzesiek" <g...@o...poczta.pl>

"Monga" <m...@n...fm> wrote in message
news:Xns920DE1014EE7Emongapocztafm123@213.180.128.20
> Przepraszam, za krzaczki, ktore moga sie pojawic, ale mam nadzieje ze to
> sie bedzie dalo jakos czytac.

[CIAAAAAAAAAAAAAAACH]

Ale duze ciach :))

> No i prosze teraz o slowa obiektywnej krytyki. Przyda mi sie na
przyszlosc.

> Pozdrawiam,
> Monika

czesc

na moj gust to niewarto sobie glowy zawracac takimi listami, jak komus nie
pasuje to co robisz i jak to robisz to niech nie korzysta z serwera i juz.
jesli ktos nie moze sie polaczyc i nie jest po studiach informatycznych ( a
po co wlasciewie az studia do tego???????) to niech sie zapyta
mlodszego/starszego brata/ meza, sasiada/ki KOGOKOLWIEK kto ma wiecej niz TA
osoba pojecia o komputerach i napewno uzyska pomoc.
zapomnialem dodac ze nie ma sie co przejmowac tymi ukrytymi grozbami ( ja to
tak odczytalem, ze mozesz spodziewac sie policji ) bo teren uczelni jest
eksterytorialny i policja ma wieksze problemy niz darmowe/pirackie wzory do
wyszywania

A Wy tam we wrocku nie macie innych problemow niz przejmowanie sie glupimi
emaliami? ;)

pozdrawienia z bratniej uczelni
grzesiek

PS: staraj sie nie zakladac kont typu: xxx, chyba ze zakladasz na IP
jakby co, to pisz i znajdziemy namiary na te "powazne i porządne panie"