Re: Ocena - DLUGIE !

Data: 2002-05-14 10:31:20
Temat: Re: Ocena - DLUGIE !
Od: "maja" <m...@c...pl>

takze i ja mialam problemy z dostaniem sie na serwer, chodzilo chyba o
slynny "tryb pasywny". Monga okazala naprawde duza wyrozumialosc dla mnie i
za to jej bardzo dziekuje. coz, to jest grupa dyskusyjna i zawsze sie moze
zdarzyc osoba, ktorej "sie nalezy". poznalam to na wlasnej skorze, bo na
uczelni mam opinie "tej, ktora ma wszystkie notatki" - wiekszosc o nie
zebrze, ja zawsze daje, zawsze cos ginie. mamy zajecia do 19, a tu ktos mi
przynosi 4 ksiazki o 8 rano i ja to nosze do 19 :-)))))

Monga, trzymaj sie i zawracaj sobie glowy takimi ludzmi !

maja