Ocena z zachowania

21. Data: 2007-04-04 14:53:22

Temat: Re: Ocena z zachowania
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Harun al Rashid napisał(a):

> Użytkownik "krys"

> A gdzie widzisz naruszenie tajemnicy korespondencji? Właścicielem
> korespondencji: listu, mejla, zapisu gg jest odbiorca. Odbiorca
> zdecydował się ów zapis udostępnić osobom trzecim. Wolno mu/jej.

A gdzie dobre maniery? Jak napiszesz do mnie ( mozesz mi powiedzieć w
tajemnicy) o swoich prywatnych sprawach, a ja rozklepie to na prawo i
lewo, to będzie ok? Poza tym, włascicielem jest dziewczyna, nie jej
rodzice i pedagodzy.

> Szkoła nie sąd. Nie zauważyłam, żeby ktoś ten zapis uznał za podróbkę.
> Skoro obie strony są zgodne co do autentyczności, nie masz co szukać
> dziury w całym.

Ale na podstawie tego zapisu uznano winę chłopaka. A zapis mógł być
zmodyfikowany, i np. skrócony o 2/3, w których zawarte były kulturalne
prośby o zaprzestanie procederu.

> I pewnie dobrze rozumiesz, jeżeli dalej napisano, że zamierza wyjaśnić
> etc. Stawiam na niezręczne sformułowanie
> nauczycielki/ucznia/mamy/autorki. Kogokolwiek w tym łańcuszku.

Od niezręcznych sformulowań się zaczyna. I na własne oczy widziałam
takie "wyjaśnienia". Już nauczyłam się, jak z nimi postępować.

Justyna
GG 6756000

22. Data: 2007-04-04 15:06:04

Od: "@nn" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Harun al Rashid <a...@o...pl> napisał(a):

> Szkoła nie sąd. Nie zauważyłam, żeby ktoś ten zapis uznał za podróbkę. Skoro
> obie strony są zgodne co do autentyczności, nie masz co szukać dziury w
> całym.

O.K. Matka ucznia sądzić się nie zamierza ;) Co do autentyczności - wydruku
przedstawionego przez rodziców koleżanki nie widziała, widziała natomiast
archiwum gg swojego dziecka.

> I pewnie dobrze rozumiesz, jeżeli dalej napisano, że zamierza wyjaśnić etc.
> Stawiam na niezręczne sformułowanie nauczycielki/ucznia/mamy/autorki.
> Kogokolwiek w tym łańcuszku.

Akurat to jest najmniej w tej historii istotne.
Uczeń po powrocie do domu i opowiedzeniu całej historii powiedział: Mamo pani
kazała Ci przyjść itd.
Ania

23. Data: 2007-04-04 15:22:23

Od: "zona alberta" <z...@p...na.grupie> szukaj wiadomości tego autora

Księżniczka Telimena (gsk) twierdzi, że:

> Ja miałam kiedyś "naganne" za to, że nie chodziłam do szkoły :).

Ależ Ty się chwalisz tym swoim buntem.
Co post to normalnie jaka to Ty "niezależna i nieramowa" byłaś. Ciekawe
czy kiedyś i Twoje dzieci wpadną na to, że podobnie jak ich mama nie
muszą chodzić do szkoły kreatywnie spędzając czas w domu. Mama pewnie
zrozumie. Przecież sama tak miała. Mama to jest wpożo cool.

--
zona w piątek

24. Data: 2007-04-04 15:23:27

Od: "@nn" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Harun al Rashid <a...@o...pl> napisał(a):
> Rozmowa, jak rozumiem, oznacza wymianę informacji. Zatem uczeń został
> wysłuchany? To by znaczyło, że nauczycielka poznała rację obu stron.

Ychy... z jednej racja rodziców koleżanki próbujących zrobić z ucznia jakiegoś
gnębiciela ich córki, z drugiej drugiej uczeń próbujący wyjaśnić, że to nie do
końca jest tak ja Ci rodzice próbują przedstawiać. Ciekawe kto miał większą
silę przekonywania...

> Obniżyła?

Być może źle się wyraziłam, uczeń na półrocze miał wzorowe - teraz ma mieć
bardzo dobre.

> Co do pytania, co podlega ocenie zachowania, odwrócę je. Załóżmy ucznia
> przeciętnego w szkole, bez szczególnych wpadek, który pod szkołą diluje,
> zostaje złapany i skazany.

Czy mi się zdaje, czy porównujesz dilowanie z powiedzeniem koleżance, że jest
głupia? I co znaczy bez szczególnych wpadek? W przypadku tego akurat ucznia
nie było mowy o żadnych wpadkach ani szczególnych, ani nieszczególnych. Jest
to jeden z najlepszych jeśli nie najlepszy z uczniów w klasie, do tej pory, z
ostatnim zebraniem włącznie, uznawany przez panią nauczycielkę za wzór do
naśladowania.
W jej opinii, to miły, grzeczny, uczynny, chętnie pomagający innym uczeń.

Ania

25. Data: 2007-04-04 15:31:20

Od: "@nn" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna G. <a...@N...poczta.onet.pl> napisał(a):
> Wybryk wybrykowi nie równy.

Niby tak.

> Warto na rozmowę z nauczycielką wziąć wydruki tych rozmów.

Żaden problem.

> Tu popieram matkę ucznia.
> (zresztą uczeń z koleżanką znowu są w dobrych
> Która to klasa?

Kl.V a uczeń, to tak naprawdę uczennica.

> I jak to temu dziecku uzasadniła?

Powiedziała, że doszły ją słuchy jakoby uczeń koleżance dokuczał i że w
związku z tym bardzo się na nim zawiodła.
Ania

26. Data: 2007-04-04 15:33:47

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zona alberta" <z...@p...na.grupie> napisał w wiadomości
> [...]
> muszą chodzić do szkoły kreatywnie spędzając czas w domu. Mama pewnie
> zrozumie. Przecież sama tak miała. Mama to jest wpożo cool.

'Bo ja w twoim wieku to same piątki miałam... i żadnej uwagi'

;-P

Sylwia

27. Data: 2007-04-04 15:37:43

Od: "@nn" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <k...@p...onet.pl> napisał(a):
> mogli przyjść z pretensjami do nadawcy tekstu.

Echh... mogli na tym zebraniu, na którym złożyli skargę nauczycielce
porozmawiać o tym z matką "ucznia", nie zrobili tego.
Na zebraniu matka dowiedziała się, że jej dziecko jest super i w ogóle, a w
dwa dni później, że jest gnębicielem biednej fanki łańcuszków. I żeby nie
było - "gnębienie" nie miało miejsca w przeciągu tych 2 dni a dużo wcześniej,
bo podczas ferii.
Szkoda gadać, ale zobaczymy jak się sytuacja rozwinie...
Ania

28. Data: 2007-04-04 15:44:55

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zona alberta napisał(a):
>wpożo

pac!
Justyna
GG 6756000

29. Data: 2007-04-04 15:47:14

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

@nn napisał(a):

> Powiedziała, że doszły ją słuchy jakoby uczeń koleżance dokuczał i że
> w związku z tym bardzo się na nim zawiodła.

Widziała ona kiedyś ideała? No to ten powodujacy zawód uczeń powinien
sie dostosowac do opinii chyba...

Justyna
GG 6756000

30. Data: 2007-04-04 15:49:00