Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: krys <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Ocena z zachowania
Date: Wed, 04 Apr 2007 16:53:22 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 41
Message-ID: <ev0e59$3r8$1@inews.gazeta.pl>
References: <euvups$fk9$1@inews.gazeta.pl> <euvv4s$ft2$1@nemesis.news.tpi.pl>
<euvvnd$kkk$1@inews.gazeta.pl> <ev002t$qu6$1@atlantis.news.tpi.pl>
<ev01tu$25l$1@inews.gazeta.pl> <ev08hb$69g$1@inews.gazeta.pl>
<4613ba24$2@news.home.net.pl>
Reply-To: k...@p...onet.pl
NNTP-Posting-Host: public-gprs37022.centertel.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8Bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1175698415 3944 91.94.16.192 (4 Apr 2007 14:53:35 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 4 Apr 2007 14:53:35 +0000 (UTC)
X-User: news_krys
User-Agent: KNode/0.10.4
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.dzieci.starsze:27026
Ukryj nagłówki
Harun al Rashid napisał(a):
> Użytkownik "krys"
>>
>> Na miejscu tej matki to ja bym zrobiła aferę. Po pierwsze, gdzie
>> tajemnica korespondencji?
>
> A gdzie widzisz naruszenie tajemnicy korespondencji? Właścicielem
> korespondencji: listu, mejla, zapisu gg jest odbiorca. Odbiorca
> zdecydował się ów zapis udostępnić osobom trzecim. Wolno mu/jej.
A gdzie dobre maniery? Jak napiszesz do mnie ( mozesz mi powiedzieć w
tajemnicy) o swoich prywatnych sprawach, a ja rozklepie to na prawo i
lewo, to będzie ok? Poza tym, włascicielem jest dziewczyna, nie jej
rodzice i pedagodzy.
>
>> Po piąte, wydruk z GG nie jest
>> dowodem nawet w sądzie.
>
> Szkoła nie sąd. Nie zauważyłam, żeby ktoś ten zapis uznał za podróbkę.
> Skoro obie strony są zgodne co do autentyczności, nie masz co szukać
> dziury w całym.
Ale na podstawie tego zapisu uznano winę chłopaka. A zapis mógł być
zmodyfikowany, i np. skrócony o 2/3, w których zawarte były kulturalne
prośby o zaprzestanie procederu.
>
>> Po szóste - co znaczy "kazała przyjść" -
>> zaprosiła, poinformowała, to rozumiem.
>>
> I pewnie dobrze rozumiesz, jeżeli dalej napisano, że zamierza wyjaśnić
> etc. Stawiam na niezręczne sformułowanie
> nauczycielki/ucznia/mamy/autorki. Kogokolwiek w tym łańcuszku.
Od niezręcznych sformulowań się zaczyna. I na własne oczy widziałam
takie "wyjaśnienia". Już nauczyłam się, jak z nimi postępować.
--
Pozdrawiam
Justyna
GG 6756000
|