Re: Ochrona przed mrozem

Data: 2001-11-15 19:17:50
Temat: Re: Ochrona przed mrozem
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu>

<a...@p...onet.pl> wrote in message
news:41ea.00001206.3bec4262@newsgate.onet.pl...
> Czy roze pnace trzeba polozyc na ziemi
> i przykryc, czy wystarczy tylko ulozyc kopiec do 40cm?

Moje doswiadczenie mowi, ze nic nie trzeba robic. Pnace roze sa
bardziej odporne ne mroz niz zwykle. Na pewno nie klasc na ziemi
(zreszta jesli roza jest dostatecznie duza, jest to po prostu niemozliwe).
Kopiec do 40 cm? Jesli juz co, to 10 cm powinno wystarczyc.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz