Re: Ocieplenie a zalecana dieta ;)

From: "aducha" <a...@r...megapolis.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Ocieplenie a zalecana dieta ;)
Date: Mon, 2 Feb 2004 13:04:40 +0100

"jurek" <g...@o...pl> wrote in message news:bvlble$frs$1@inews.gazeta.pl...

> jak
> bo
>
> na pewno nie wskazuje na "dziure ozonowa", bo na to zadne czapeczki czy
> kremy nie pomoga.
hmmmm,acha a uszkodzenie powloki ozonowej nie ma nic wspolnego z wiekszym
przenikaniem i intensywniejszym promieni slonecznych?
tu tez mnie oglupili naukowcy?tak?;-)))

Natomiast wskazuje na jeszcze jedna "glupote" homo sapiens
> , >>opalanie sie<< w Australii, rak skory to juz epidemia, i po prostu
rzad
> australijski jako pierwszy wyciagnal z tego wnioski i dlatego wiele
zalecen
> ktore maja na celu ograniczenie w wystawianiu przez homo sapiens "wlasnej"
> skory na slonce. Na wzor australijski, wladze francuskie i od kilku juz
lat,
> przed sezonem letnim organizuja duze akcje informacyjno - straszace o nie
> bezpieczenstwie bezmyslnego opalania sie.

mowie o ochronie dzieci w szkolach! halo, nie o plazowiczach! dzieci w
przerwie na lunch siedza w cieniu i w czapeczkach......
dwadziescia pare lat temu jako maly berbec latalam po plazy nasmarowana
dzieciecym filtrem i nic mi sie nie dziaulo, ostatnia wizyta konczyla sie
blockerami 50+ nawet podczas dni pochmurnych.....
to nie jest propoganda, to jest odczuwalny bolesnie fakt.......
pzdr
aducha