Ocieplenie potrzebna rada :)

1. Data: 2008-02-25 15:19:51

Temat: Ocieplenie potrzebna rada :)
Od: "Player" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Ocieplam balkon styropianem, wg spec. musi mieć 12cm grubości, czy jest
jakiś inny materiał który spełnił by te wymogi ale byłby cieńszy np 5cm?
Słyszałem o jakiejś piance która kosztuje 35zł/m2 i może zastąpic 12cm
styropian

pozdrawiam i
dzięki

2. Data: 2008-02-25 18:02:08

Temat: Re: Ocieplenie potrzebna rada :)
Od: jack <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 Feb 2008 16:19:51 +0100, Player napisał(a):

> [...]
> jakiś inny materiał który spełnił by te wymogi ale byłby cieńszy np 5cm?
> Słyszałem o jakiejś piance która kosztuje 35zł/m2 i może zastąpic 12cm

poczytaj o materiale XPS - ale od razu mówie ze nie wiem jak tam porównanie
ze styropianem. Robiony także ze styrenu jak styropian ale odmienna metodą
- jest bardzo twardy i odporny całkowicie na wilgoć

3. Data: 2008-02-25 19:31:09

Od: "Player" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ze styropianem. Robiony także ze styrenu jak styropian ale odmienna metodą
> - jest bardzo twardy i odporny całkowicie na wilgoć

tak juz wczesniej znalazłem chodzi o styrodur polistyren ekstrudowany ale to
niewielki zysk bo zamiast 12cm mógłbym dac 10cm, ja chce jeszcze większe
zmniejszenie :(

styropian ma 0.040 przewodnosci cieplnej, XPS ma 0.035 a ja potrzebuje
czegos na poziomie 0.022 tylko taki pozwoli zmniejszyć do ~6cm grubość...

... chyba nie znajde nic takiego :(

dzięki i pozdrawiam

4. Data: 2008-02-26 08:05:51

Od: "Druid29" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Player" <p...@n...pl> napisał w
wiadomości news:fpv52t$ror$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
>
> styropian ma 0.040 przewodnosci cieplnej, XPS ma 0.035 a ja potrzebuje
> czegos na poziomie 0.022 tylko taki pozwoli zmniejszyć do ~6cm grubość...

Może coś takiego? http://www.e-izolacje.pl/4306.htm

Druid29

5. Data: 2008-02-26 15:31:06

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Od której strony?
JaC

-----

6. Data: 2008-02-28 14:20:10

Od: "Player" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od której strony?
> JaC

strona południowa zewnętrzna :)

7. Data: 2008-02-28 14:22:57

Od: "Player" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może co? takiego? http://www.e-izolacje.pl/4306.htm
>
> Druid29

o to by już było na styk :)

dzięki

8. Data: 2008-02-28 14:41:25

Od: "Player" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Player" <p...@n...pl> napisał w
wiadomości news:fq6g4q$133$2@inews.gazeta.pl...

> o to by już było na styk :)

ech ale to tylko do ścian dwuwarstwowych...

9. Data: 2008-02-28 14:56:34

Od: "gregor" <p...@g...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ech ale to tylko do ścian dwuwarstwowych...
jest tam EcoTherm BG
odmiana dedykowana do tarasów i fundamentów
napisane ze przy grubosci ponizej 8cm, lambda wynosi 0,027 - czyli juz
lepiej

pozdr
gregor

10. Data: 2008-02-28 18:05:15

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

No dobra, ale mi chodzi o płyte balkonową: ocieplasz płytę od wierzchu, od spodu, od
czoła??
JaC

-----

> strona południowa zewnętrzna :)

Kuchnia otwarta - kuchenka tylko elektryczna
[Chwalę się] Fotohistoria naszego kominka :)
opłata - podpisanie aktu notarialnego
Oczyszczacz powietrza - używa ktoś?
Gasnący palnik