opłata - podpisanie aktu notarialnego

1. Data: 2008-02-25 04:21:07

Temat: opłata - podpisanie aktu notarialnego
Od: " mario" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podpisuję akt notarialny. Umówiłem się na konkretny termin, notariusz kazał
wpłacić prawie 10 tys. na konto, bo podobno zanim podpisze się akt, to do
kancelarii trzeba wpłacić kasę, niby biuro renomowane ale trochę to dziwne
wszystko. Czy to normalne, że w ten sposób reguluje się wszystkie koszty?
Wysyłanie pieniędzy ot tak na konto to dość spore ryzyko...

2. Data: 2008-02-25 19:05:12

Temat: Re: opłata - podpisanie aktu notarialnego
Od: "\"BUNIEK\"" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wszystko. Czy to normalne, że w ten sposób reguluje się wszystkie koszty?
> Wysyłanie pieniędzy ot tak na konto to dość spore ryzyko...

Ja placilem po podpisaniu Aktu przyszedlem pokazali (byl juz przygotowany)
przeczytali kazdy posiadal swoja kopie Aktu potem podpisalismy wsio,
nastepnie zaplacilem pani ksiegowej, wszystko odbylo sie gotowkowo i nie
bylo to 10 tys tylko okolo 3 tys. Ale ze to zalezy o ile pamietam od
wartosci, to ...
chyba kupiles palac.

Pozdrzwiam
Buniek

3. Data: 2008-02-25 19:22:48

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> wszystko. Czy to normalne, że w ten sposób reguluje się wszystkie koszty?
> Wysyłanie pieniędzy ot tak na konto to dość spore ryzyko...

nie normalne, placilismy przy odbiorze i tez kwote o wiele nizsza, jakies
niecale 2 tys jesli pamietam. jest to kwota od wartosci po czesci wiec
musiales cos drogiego kupic albo drogiego notariusza wybrac:)

--
pzdr
piotrek

4. Data: 2008-02-25 19:27:20

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nastepnie zaplacilem pani ksiegowej, wszystko odbylo sie gotowkowo i nie
> bylo to 10 tys tylko okolo 3 tys. Ale ze to zalezy o ile pamietam od

Pałac? To raptem niecałe 500 tys. zł.

5. Data: 2008-02-25 19:41:08

Od: "Anka P." <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek napisał(a):

> nie normalne, placilismy przy odbiorze i tez kwote o wiele nizsza, jakies
> niecale 2 tys jesli pamietam. jest to kwota od wartosci po czesci wiec
> musiales cos drogiego kupic albo drogiego notariusza wybrac:)

Niekoniecznie notariusz jest drogi, tylko kwestia tego co za nas załatwia.
My płaciliśmy w styczniu coś koło 11,5 tys (kupno mieszkania), ale w tym
był już podatek od czynności cywilnoprawnych, opłaty sądowe, podatek od
towarów i usług oraz taksa notarialna (tylko 1,4 tys. zł).
Z tym, że w przeciwieństwie do inicjatora wątku, my płaciliśmy przelewem
na konto, ale po podpisaniu umowy notarialnej. Woleliśmy zrobić przelew
niż nosić taką gotówkę ze sobą. Nie robiono nam problemów, choć podobno
w większości kancelarii przyjmują podobno jedynie gotówkę.

?Anka P.

6. Data: 2008-02-25 21:06:00

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> był już podatek od czynności cywilnoprawnych, opłaty sądowe, podatek od
> towarów i usług oraz taksa notarialna (tylko 1,4 tys. zł).

aaa no tak, zapomnialem o PCC bo ja kupowalem nowe mieszkanie wiec to nas
nie dotyczylo:)
a to podnosi znaczaco kwote....

no akurat u nas gotowka bylo placone.

--
pzdr
piotrek

Oczyszczacz powietrza - używa ktoś?
Gasnący palnik
Płytki łazienkowe w przedpokoju
elektronarzędzia do wykonczenia mieszkania
Kocioł CO