Kuchnia otwarta - kuchenka tylko elektryczna

1. Data: 2008-02-25 14:45:37

Temat: Kuchnia otwarta - kuchenka tylko elektryczna
Od: "Pelos" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
Zmieniajac w projekcie uklad scianek dzialowych (kawalerka w czyms takim jak
dom wielorodzinny) tak zeby kuchnia byla otwarta - dowiedzialem sie, ze nie
moge miec kuchenki gazowej, tylko elektryczna. Czy tak faktycznie jest, czy
deweloper robi mnie w bambuko.

Pelos
http://www.pelos.pl

2. Data: 2008-02-25 14:52:06

Temat: Re: Kuchnia otwarta - kuchenka tylko elektryczna
Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Kawalerka powiadasz?
No ze spaniem w pomieszczeniu z gazem może być kłopot.
Poza tym kuchnia elektryczna doskonale się sprawdza przy otwartych pomieszczeniach
własnie (brak tłustych osadów na
wszystkim), a do kawalerki wystarczą Ci 1-2 'fajerki' - polecam płytke indukcyjną,
własnie te małe tanieją jak barszcz.
JaC

-----

> Zmieniajac w projekcie uklad scianek dzialowych tak zeby kuchnia byla otwarta -
dowiedzialem sie, ze nie moge miec
kuchenki gazowej, tylko elektryczna.
> Czy tak faktycznie jest, czy deweloper robi mnie w bambuko.

[Chwalę się] Fotohistoria naszego kominka :)
opłata - podpisanie aktu notarialnego
Oczyszczacz powietrza - używa ktoś?
Gasnący palnik
Płytki łazienkowe w przedpokoju