Oczarowany Chylińską i co dalej?

1. Data: 2009-11-28 16:03:49

Temat: Oczarowany Chylińską i co dalej?
Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój TŻ pyta mnie ostatnio patrząc z jawnym zachwytem na wypinającą
sie w klipie Chylińską, wodą polaną....
- A te tatuaże to da sie jakoś wywabić?
Najpierw piałam ze śmiechu, a potem...
No załamka se myśle...a kiedyś(8lat temu) mówił idz mi pracz z ta
czarną czarownica...
Oto jak łatwo można gusta ludziom kreować...
Tylko czekać jak mi każe biust pomniejszać do rozmiary Chylińska aa ;)
___
Iza

Ps. A tak na marginesie choć nie marginalnie.
Co się dzieje z facetami, ze zaczynają nie lubić piersiastych kobiet,
zniewieścieli czy co?

2. Data: 2009-11-28 16:16:16

Temat: Re: Oczarowany Chylińską i co dalej?
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Iza wrote:
> [...]
>
> Ps. A tak na marginesie choć nie marginalnie.
> Co się dzieje z facetami, ze zaczynają nie lubić piersiastych kobiet,

Może mężczyźni boją się kobiet płodnych, jest taka teoria, że
mężczyzna będąc wzrokowcem potrząc na rozmiary tyłka kobiety , oceniał
jej płodność. Tak więc natura wyposażyła kobietę w tyłek również z
przodu, aby mógł się upewnić co do jej płodności.;)

3. Data: 2009-11-28 18:44:26

Od: flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iza pisze:
> Mój TŻ pyta mnie ostatnio patrząc z jawnym zachwytem na wypinającą
> sie w klipie Chylińską, wodą polaną....

Nie wodą, a odpowiednim makijażem - jak się lubi, to co naturalne, to
nienaturalny makijaż i wpływ zachowania na odbiór osoby się odbierze
odpowiednio. Znaczy Twój TŻ lubi/polega przed wymalowanymi i
napastliwymi babami. ;)

> - A te tatuaże to da sie jakoś wywabić?

5 tys. E. Ale spoko - tatuaże z czasem same się rozpłyną i stworzą
własne życie, czasami trudne do rozpoznania przez obserwatora. ;>

:) Co za różnica? ;>

Pozdrawiam
Flyer

4. Data: 2009-11-28 18:55:05

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

flyer wrote:

> [...]
>
> 5 tys. E. Ale spoko - tatuaże z czasem same się rozpłyną i stworzą
> własne życie, czasami trudne do rozpoznania przez obserwatora. ;>

Napastliwy makijaż twoim zdaniem to narzucanie się? No to powinien też
lubić duże piersi, a ona pisze o małych, więc nie przeżyje tego
trzaskania po twarzy kobiecymi piesiami, wpychanyni gdzie się tylko
da, = typu; patrz, patrz jakie duże, no gdzie się człowiek nie obróci,
jest trzaskany po ryju piersiami i to jest napastliwość
. Tak więc coś tu nie gra w twoim wniosku.

5. Data: 2009-11-28 19:00:13

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Lis, 19:44, flyer <f...@g...pl> wrote:

> [...]
> nienaturalny makijaż i wpływ zachowania na odbiór osoby się odbierze
> odpowiednio. Znaczy Twój TŻ lubi/polega przed wymalowanymi i

Cze Flyerku :)* no co tam, co tam?
Gdzieś Ty był jak Cię nie było ?
No lubi wyfiokowaną mnie - to fakt, ale żeby Chylińską...mam
traume :-/
Reanimacja emocjonalna mi poczebna ;D

> 5 tys. E. Ale spoko - tatuaże z czasem same się rozpłyną i stworzą
> własne życie, czasami trudne do rozpoznania przez obserwatora. ;>

LOL :D:D:D:D:D
Ja Cie porostu uwielbiam :)
Też tak się kiedyś zastanawiałam jak będzie wyglądał tatuaż na mojej
siostrze ,która z roz 36 zmieni się kiedyś w 63 ;)))

> :) Co za różnica? ;>

Ty.....tak tak, oby cośtam cośtam i cośtam coś pamiętam ;))
___
Iza;)*
Pozdrawiam

6. Data: 2009-11-28 19:02:30

Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Lis, 17:03, Iza <k...@p...onet.pl> wrote:

> Ps. A tak na marginesie choć nie marginalnie.
> Co się dzieje z facetami, ze zaczynają nie lubić piersiastych kobiet,
> zniewieścieli czy co?

A którzy nie lubią?;)

Choć muszę przyznać, że gdy się patrzy na te wszystkie "silikony", to
to ani ładne ani zgrabne. Nasuwa się więc proste skojarzenie - 'duże'
nie zawsze znaczy 'lepsze'. I zaczyna chłop nabierać przekonania do
tego co prawdziwe i naturalne.:))

Pozdrawiam,
darr_d1

7. Data: 2009-11-28 19:08:46

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Lis, 19:55, glob <r...@g...com> wrote:

> [...]
> jest trzaskany po ryju piersiami i to jest napastliwość
> . Tak więc coś tu nie gra w twoim wniosku.

Nie napisałam, ze on nie lubi dużego biustu.
Stwierdziłam... tylko czekać, jak pod wpływem jej popularności zacznie
mi marudzić.
A propos. Słyszałam, choć nie wiem czy to udowodniono naukowo, ze
faceci preferujące małe
biusty maja ukryte skłonności homo. ;)))
Mogłam w sumie niedosłyszeć, ewentualnie nie zrozumieć jestem tylko
głupią p***ą LOL
Co Ty na to? ;D
___
Iza

8. Data: 2009-11-28 19:11:25

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Lis, 20:02, darr_d1 <d...@w...pl> wrote:

> [...]
> to ani ładne ani zgrabne. Nasuwa się więc proste skojarzenie - 'duże'
> nie zawsze znaczy 'lepsze'. I zaczyna chłop nabierać przekonania do

No możesz nie wierzyć , ale ostatnio jeden znajomy mi powiedział, że
najbardziej w kobiecie razi go duży biust ....no w szoku byłam ...i
jakaś taka zdezorientowana ;)
____
Iza

9. Data: 2009-11-28 19:15:20

Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości
z.googlegroups.com...
>Mój TŻ pyta mnie ostatnio patrząc z jawnym zachwytem na wypinającą
>sie w klipie Chylińską, wodą polaną....

Moj Maz jej nie trawi. Totalnie nie w Jego typie, pod _zadnym_ wzgledem.

>- A te tatuaże to da sie jakoś wywabić?

Tatuaze na ciele kobiecym to profanacja jego piekna...:)

Pozdrawiam :)
F.

10. Data: 2009-11-28 19:19:10

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iza" <k...@p...onet.pl> wrote in message
.googlegroups.com...

> [...]

No możesz nie wierzyć , ale ostatnio jeden znajomy mi powiedział, że
najbardziej w kobiecie razi go duży biust ....no w szoku byłam ...i

Gdy byłem młody wystarczały niewielkie, rteraz juz wyobraźnia nie ta, albo
podsuwa inne skojarzenia więc lepsze duże ale bez silikonu. No i hairy -
gdzie trzeba...

Jaka mi sie podoba?
Re: Brockman, Brockman, Brockman czyli MATMA ATAKUJE!
Życie różne pisze scenariusze...
Re: Bóg instnieje
Śmierć człowieka.