Oczarowany Chylińską i co dalej?

111. Data: 2009-11-29 22:54:00

Temat: Re: Oczarowany Chylińską i co dalej?
Od: "Red Art" <r...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości
news:3fb2bec3-e611-49fd-b717-37dd8aae8a1e@j24g2000yq
a.googlegroups.com...

>Ty Kotuś se poczekaj, ja pierwsza postulowałam o jego gieny ;) :D
>ROTFL
>____
>IzawkolejcepoReDna
>ps. No to teraz Redart zamilknie juz na wieki:D:D:D:D:D lol

Jest za 10 minut poniedziałek, niedzielny zapas humoru już
mi się zużył, więc nie wiem, co powiedzieć ...
Może za 10 min. zaczerpnę już z poniedziałkowej puli ...

112. Data: 2009-11-29 23:40:29

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darr_d1" napisał:

> Ja też właśnie nie zrozumiałem co miała na myśli. Naszło mnie
> takie żartobliwe skojarzenie, iż skoro gościa razi duży biust to
> być może rączki ma jak u kobietki i obawia się po prostu, że
> mógłby nie ogarnąć "tematu".:))

Coś jest na rzeczy (patrz dowcip o rozmiarze biustonosza dla żony) :) Ale
Ikseli wszystko kojarzy się z penisem, stąd ten "ch**" ;D A, no i gdzieś
tu była jakaś lewa klasyfikacja narządów męskich na te twarde i miękkie
(inaczej pisane), o ile pamiętam. Cza sprawdzić w archiwum ;)

> Być może i nieładnie - jeśli kogoś uraziłem takim skojarzeniem,
> to pardon.

Jej skojarzenia są bardziej urazogenne :)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

113. Data: 2009-11-29 23:45:40

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" napisał:

> A tak zapytam ...faceci lubią jak kobieta pachnie perfumami
> czy bardziej natUralnie?

Z kapownika Aichy ;) - fragment Zen sarkazmu w modyfikacji mojego chłopa:
"nie idź przede mną, bo masz ciężkie perfumy" ;)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

114. Data: 2009-11-30 01:27:53

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iza pisze:

> Ps. A tak na marginesie choć nie marginalnie.
> Co się dzieje z facetami, ze zaczynają nie lubić piersiastych kobiet,
> zniewieścieli czy co?

jak są małe to dłużej będą opierać się grawitacji

--
"Truth or happiness. Never both."

115. Data: 2009-11-30 02:50:20

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"adamoxx1" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> jak są małe to dłużej będą opierać się grawitacji

Zwisy wskazują na zbliżający się termin wymiany na nowszy model...

116. Data: 2009-11-30 07:52:11

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> TAK

I sądzisz, że to jest może być "nic"?

Qra

117. Data: 2009-11-30 07:55:52

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> [...]
> tu była jakaś lewa klasyfikacja narządów męskich na te twarde i miękkie
> (inaczej pisane), o ile pamiętam. Cza sprawdzić w archiwum ;)

A odniesienie tego do dłoni wynika z tegoż faktu, iż niektórzy nie muszą
sięgać po metrówkę w celu wymierzenia wspomnianego, a wystarczy odpowiednich
rozmiarów dłoń.

Qra, celem uzupełnienia

118. Data: 2009-11-30 09:17:05

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> I sądzisz, że to jest może być "nic"?
>
> Qra

To jest bardzo dużo, Droga Damo:-)

--
serdecznie pozdrawiam

Chiron

119. Data: 2009-11-30 09:32:46

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> A odniesienie tego do dłoni wynika z tegoż faktu, iż niektórzy nie
> muszą sięgać po metrówkę w celu wymierzenia wspomnianego, a wystarczy
> odpowiednich rozmiarów dłoń.
> Qra, celem uzupełnienia

Ale... niektórych rozmiarów dłoni nie ma!

michał

120. Data: 2009-11-30 09:35:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Nov 2009 22:02:36 +0100, Paulinka napisał(a):

> [...]
.googlegroups.com...

> Kazik rulez :)
>
> Męski pot to jednak IMO zupełnie inna bajka niż kobiecy.

Dlaczego? - ja lubię zapach męskiego potu. Po prostu MŚK się myje (co rano
i co wieczór prysznic) i znam tylko jego (potu) prawdziwy zapach :-)
--

Ikselka.

Jaka mi sie podoba?
Re: Brockman, Brockman, Brockman czyli MATMA ATAKUJE!
Życie różne pisze scenariusze...
Re: Bóg instnieje
Śmierć człowieka.