Oczarowany Chylińską i co dalej?

11. Data: 2009-11-28 19:20:58

Temat: Re: Oczarowany Chylińską i co dalej?
Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Lis, 20:15, "Fragile" <s...@o...pl> wrote:
> U ytkownik "Iza" <k...@p...onet.pl> napisa w
> wiadomo cinews:639b825f-50cf-4e41-91b8-cc532f5482fd@z41g2000
yqz.googlegroups.com...>M j T pyta mnie ostatnio patrz c  z jawnym zachwytem na
wypinaj c

> Moj Maz jej nie trawi. Totalnie nie w Jego typie, pod _zadnym_ wzgledem.

> Tatuaze na ciele kobiecym to profanacja jego piekna...:)
>
> Pozdrawiam :)
> F.

Zgadzam się Kochana w całej rozciągłości, choć kiedyś też cierpiałam -
zrobić...nie?
Teraz nie żałuję, że nie mam ...rozciągnął by sie ciut ;D ;P
Jeszcze teraz to ujdzie, jak człowiek młody i jędrny, ale wyobraź
sobie jakiegoś smoka względnie drapieżnika na
80 letnim dziadku... albo babci ;)
___
Iza

12. Data: 2009-11-28 19:24:41

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Lis, 20:19, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> "Iza" <k...@p...onet.pl> wrote in message

.googlegroups.com...

> No możesz nie wierzyć , ale ostatnio jeden znajomy mi powiedział, że
> najbardziej w kobiecie razi go duży biust ....no w szoku byłam ...i
> jakaś taka zdezorientowana ;)
> ____
> Iza
>
> Gdy byłem młody wystarczały niewielkie, rteraz juz wyobraźnia nie ta, albo
> podsuwa inne skojarzenia więc lepsze duże ale bez silikonu. No i hairy -
> gdzie trzeba...

Znaczy pod pachami?... Rotfl :D:D:D:D
___
Iza

13. Data: 2009-11-28 19:46:53

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iza" <k...@p...onet.pl> wrote in message
.googlegroups.com...
> [...]
> podsuwa inne skojarzenia więc lepsze duże ale bez silikonu. No i hairy -

Też, kobiety nie wiedzą jak te włoski biorą... I golą.

14. Data: 2009-11-28 19:51:46

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Iza wrote:

> Nie napisałam, ze on nie lubi dużego biustu.
> Stwierdziłam... tylko czekać, jak pod wpływem jej popularności zacznie
> mi marudzić.
> A propos. Słyszałam, choć nie wiem czy to udowodniono naukowo, ze
> faceci preferujące małe
> biusty maja ukryte skłonności homo. ;)))
> Mogłam w sumie niedosłyszeć, ewentualnie nie zrozumieć jestem tylko
> głupią p***ą LOL
> Co Ty na to? ;D
> ___
> Iza

Moim zdaniem, to obrzucanie faceta piersiami po twarzy jest nadzwyczaj
wulgarnym zachowanie kobiet, może faceci mają dość wulgaryzmów i się
wysubtelniają.

15. Data: 2009-11-28 20:12:29

Od: flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iza pisze:

> Cze Flyerku :)* no co tam, co tam?
> Gdzieś Ty był jak Cię nie było ?

Zmęczonym byłem, pracą, szyciem. :) I nic nie chce mi się kręcić ;>

Powiem bezczelnie, że gdybym chciał, to na agencję mnie [chyba???] stać.
Ba, mógłbym poszukać czegoś "za darmo" - ale poczucie winy [to, czego Wy
kobiety nie rozumiecie w facetach chodzących np. do agencji ;>] nie
pozwala mi. A może nie poczucie winy - nie potrzeba mi tego - potrzeba
mi Kogoś. :) Ja muszę zainwestować w Bliskość, a skoro inwestuję, to
muszę mieć powód.

> No lubi wyfiokowaną mnie - to fakt, ale żeby Chylińską...mam
> traume :-/

Faceci, niektórzy tacy są - kobita wygląda, jakby przed chwilą oberwała
po obu polikach z piąchy - kręci ich. Być może to efekt instynktu
opiekuńczego. ;>

Innych kręci brzoskwiniowy podkład, ale nie zauważają, a może nie chcą
zauważyć, że tak samo kręciłby ich kolor ściany, a na pewno nie
zauważają tego, że podkład kończy się na granicy uszu. ;>

> Reanimacja emocjonalna mi poczebna ;D

Nie zajmuję się reanimacją emocjonalną - nie lubię teatru, nigdy nie
byłem w filharmonii, w kinie rzadko bywam, "poważnych" książek i
dyskusji nie lubię, bo nic z nich dla prostego człowieka nie wynika

Jestem prymitywem, pewnie z wyboru. ;>

> LOL :D:D:D:D:D
> Ja Cie porostu uwielbiam :)
> Też tak się kiedyś zastanawiałam jak będzie wyglądał tatuaż na mojej
> siostrze ,która z roz 36 zmieni się kiedyś w 63 ;)))

Wystarczy popatrzeć na 60. letnich facetów - tak będzie wyglądał - skóra
się rozszerza,barwnik powoli rozlewa. Z cudownych i kontrastowych
konturów zostaje jedynie bohomaz.

Jedna z moich eks zachęcała mnie mocno do tatuażu - ale ja wolę być
sobą, nawet jeżeli oznacza to negację. Lubię naturalne kobiety, bez
makijażu, nawet jeżeli ktoś powie,że są brzydkie. Każdego faceta co
innego kręci - mnie złamany nos i zmarszczki pod oczami [i normalne
brwi, a nie wyszczypane do poziomu jednej linii] - do tego nie trzeba
żadnego makijażu.:)

> Ty.....tak tak, oby cośtam cośtam i cośtam coś pamiętam ;))

Sarkastycznie:
wersja 1 - "później zarzuci sobie na plecy/schowa pod pasek"

wersja 2 - "później nogi idą na bok" - jak mawiała moja koleżanka z
poprzedniej pracy, piersi też pewnie;>

Orgazm piersiowy to czasochłonna robota [faceta - pomijam szyjny/uszny
;>] - w większości przypadków kończy się na łechtaczce i pochwie [o
anusie delikatnie nie wspomnę ;> ] Więc skąd taka szopka z piersiami?
Może mieć i do kolan, a przeciętny facet tego nie zauważy, może mieć
wysuszone jak dwie koperty, a przeciętny facet ....

Z drugiej strony - jak kochasz, to nie za to, że ma małą dupę i prężne
piersi, ale za .... cholera wie co. Cały problem z Miłością. ;>

Pozdrawiam
Flyer

16. Data: 2009-11-28 20:18:17

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Lis, 20:46, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> [...]
> ___
> Iza
>
> Też, kobiety nie wiedzą jak te włoski biorą... I golą

Ach daj spokój, jeszcze tego by nie było, by kobiety zaczęły nosić
włosy pod pachami ...feee powiało XVIII w
___
Iza

17. Data: 2009-11-28 20:24:57

Od: flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iza pisze:

.googlegroups.com...

> Znaczy pod pachami?... Rotfl :D:D:D:D

Niezdecydowany [prawusek]. Znaczy akurat w tym jest w normie - co prawda
wygolona kobieta wygląda lepiej, ale .... doświadczenia [!!!!]
wskazują, że dla behawioralnego odbioru to nie ma znaczenia. Może mieć
puszczę pod pachami i w kroku, a i tak facet będzie za nią szalał -
będzie szalał, nie dlatego, że jest super laską, ale dlatego, że jego
własne hormony go uwarunkowały. :) I tak powinno być.

Pozdrawiam
Flyer

18. Data: 2009-11-28 20:32:21

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Lis, 21:12, flyer <f...@g...pl> wrote:

> [...]
> pozwala mi. A może nie poczucie winy - nie potrzeba mi tego - potrzeba
> mi Kogoś. :) Ja muszę zainwestować w Bliskość, a skoro inwestuję, to

Przecież wiem o czym piszesz.

> [...]
> zauważyć, że tak samo kręciłby ich kolor ściany, a na pewno nie
> zauważają tego, że podkład kończy się na granicy uszu. ;>

O widzę, ze masz o tym pojęcie - tz efekt maski ;)

> [...]
> byłem w filharmonii, w kinie rzadko bywam, "poważnych" książek i
> dyskusji nie lubię, bo nic z nich dla prostego człowieka nie wynika

I właśnie za to Cie cenie "prymitywie", ze nie jesteś "przerost treści
nad formą''

> [...]

> Może mieć i do kolan, a przeciętny facet tego nie zauważy, może mieć
> wysuszone jak dwie koperty, a przeciętny facet ....

Ani jedno, ani drugie ani nic z wymienionych. Pozostawmy to jednak....

> Z drugiej strony - jak kochasz, to nie za to, że ma małą dupę i prężne
> piersi, ale za .... cholera wie co. Cały problem z Miłością. ;>

Zgadza się, myślę podobnie. Co innego gust dotyczący aparycji a co
innego real, najczęściej bywa, że odbiegamy od utartych schematów na
rzecz ..."ma to coś" :)
___
Iza proszącaładnieowiekszaaktywnoscgrupowa :)

19. Data: 2009-11-28 20:33:25

Od: flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iza pisze:

> Ach daj spokój, jeszcze tego by nie było, by kobiety zaczęły nosić
> włosy pod pachami ...feee powiało XVIII w

A w sumie, co za różnica? ;>

Pozdrawiam
Flyer

20. Data: 2009-11-28 20:37:58

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> Moim zdaniem, to obrzucanie faceta piersiami po twarzy jest nadzwyczaj
> wulgarnym zachowanie kobiet, może faceci mają dość wulgaryzmów i się
> wysubtelniają.

No dobrze, powiem ci o co chodzi, kobieta która eksponuje piersi stara
się być akceptowana, Ubiera się tak jakby się rozbierała, czyli nie ma
życia wewnętrznego bogatego, poniża faceta= bo on podobno tylko na to
leci, a tak naprawdę jak się nie ma co zaprezentować, to się
prezentuje seksem. Tak więc faceci mają dość poniżania i za jednym
zamachem, chcą kobiety bogatej wewnętrznie.

Jaka mi sie podoba?
Re: Brockman, Brockman, Brockman czyli MATMA ATAKUJE!
Życie różne pisze scenariusze...
Re: Bóg instnieje
Śmierć człowieka.