Oczarowany Chylińską i co dalej?

51. Data: 2009-11-28 23:44:28

Temat: Re: Oczarowany Chylińską i co dalej?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Nov 2009 20:15:20 +0100, Fragile napisał(a):

> Użytkownik "Iza" <k...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości
z.googlegroups.com...

> Moj Maz jej nie trawi. Totalnie nie w Jego typie, pod _zadnym_ wzgledem.

Toż to cyborg, nie kobieta.

> Tatuaze na ciele kobiecym to profanacja jego piekna...:)

Wg mnie tatuaż to w ogóle oznaka kalectwa emocjonalnego jego właściciela.

--

Ikselka.

52. Data: 2009-11-28 23:45:47

Od: "R e d a r t" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości
z.googlegroups.com...

>Ps. A tak na marginesie choć nie marginalnie.
>Co się dzieje z facetami, ze zaczynają nie lubić piersiastych kobiet,
>zniewieścieli czy co?

Ze mną się nie dzieje.

53. Data: 2009-11-28 23:47:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Nov 2009 11:24:41 -0800 (PST), Iza napisał(a):

> [...]
.googlegroups.com...

> Znaczy pod pachami?... Rotfl :D:D:D:D
> ___
> Iza

No co, nie oglądałaś reklamy Simplusa??? - widziałabyś, jak ładna pachnąca
paszka facetów kręci :-)
--

Ikselka.

54. Data: 2009-11-28 23:54:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Nov 2009 12:38:16 -0800 (PST), Iza napisał(a):

> Znacząca!!!, jak widzę dziś kobietę z kudłami pod pachami to mdleje -
> niedopuszczalne :/
> To tak jak by facet...no nie wiem...golił sie pod pachami, o dobra
> przeciwwaga ;)
> XLka powiedz coś bo czuje się zaszczuta ;DDD

Zanim dotarłam do tego posta, napisałam o reklamie Simplusa, w której
apetyczna dziewczyna z dziecięcą bezpruderyjnością prezentuje owłosioną
pachę, nawijając sobie na palec kosmyk włosów na karku.
I oto ja, zwolenniczka absolutnej nagości kobiety w każdym miejscu prócz
fryzury na głowie, zauważylam, jak w tej reklamie reagują na kobietę
mężczyźni - jej czyściutka i na pewno pachnąca DELIKATNIE owłosiona pacha
była naprawde sexy!!!!!!
Nooooo, ale cooooo tooooo byyyyła za kobieeetaaaa, takiej to i z owłosioną
paszką ślicznie :-)

Poległam.

Ale tylko na chwilę.
Nie toleruję nadal owłosienia na nogach i wszelkiego innego u kobiet, z
wyjątkiem wymienionej bujnej fryzury.
I kropka!

PS. Tym mi łatwiej, że nogi i ręce mam łyse od urodzenia prawie całkiem :-)

--

Ikselka.

55. Data: 2009-11-28 23:55:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Nov 2009 12:39:04 -0800 (PST), darr_d1 napisał(a):

> He he... A tak z przekory trochę spytam, dłonie to on ma duże czy
> raczej takie średnie? ;>

I ma przez "ch" pisany...

--

Ikselka.

56. Data: 2009-11-28 23:57:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Nov 2009 12:48:49 -0800 (PST), Iza napisał(a):

> Ja jestem kobieta, ale jak widze takie ekstremum, zwłaszcza gdy pani
> podchodzi pod ocenę:
> Z tyłu liceum a z przodu muzeum a mimo to epatuje we wszystkich tanio
> wywalona naturą mając przy tym grubo po 50tce

...i tuszszszu, i tuszszszu na rzęskach w ilości pół tony oraz "tapir" na
głowie...

Howgh :-)
--

Ikselka.

57. Data: 2009-11-29 00:00:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Nov 2009 13:16:57 -0800 (PST), Iza napisał(a):

> Oglądałam kiedyś takie reality, co facet nigdy nie widział przez chyba
> 7 lat swojej
> żony bez makijażu bo zmywała kiedy zasnął, a po to by jej bez niego
> nie widział, wstawała bardzo wcześnie rano.
> Facet w sumie był skonsumowany tym całym jej procederem, ale
> twierdził, ze lubi ja zadbaną.
> Sztuka polega na systematyczności - więc, i może ciut skrzywionka
> psychicznego....słowem: 'musze być dla niego, zawsze idealna" ;D ;)))
> ____
> Iza

To oni się nigdy razem nie kąpali????
--

Ikselka.

58. Data: 2009-11-29 00:08:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Nov 2009 23:18:22 +0100, Paulinka napisał(a):

> No Sender nie staje Ci chłopie i stary jesteś. Życie.

:-OOO

Pałulinaaaa, no jak Ty możesz być taka bezlitosna!
Się mówi teraz, że facet ma przez "ch"... a nie tak z liścia!
;-PPP
--

Ikselka.

59. Data: 2009-11-29 00:27:03

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał:

> ja, zwolenniczka absolutnej nagości kobiety w każdym miejscu
> prócz fryzury na głowie,

Tiaaa... 50-letnia lolitka :D

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

60. Data: 2009-11-29 00:28:24

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał:

> I ma przez "ch" pisany...

Dłonie przez "ch"... Jesteś lepsza od Stokrotki :)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

Jaka mi sie podoba?
Re: Brockman, Brockman, Brockman czyli MATMA ATAKUJE!
Życie różne pisze scenariusze...
Re: Bóg instnieje
Śmierć człowieka.