Oczyszczanie nerek

11. Data: 2006-02-20 10:32:17

Temat: Re: Oczyszczanie nerek
Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"tomla" <t...@p...onet.pl> wrote in message
news:dtc329$kk8$1@news.onet.pl...
> nie
>
> chopie to ile piwa piles i co to za woda byla?

Piw wypiłem wtedy bodajże sześć jednorazowo - to było po maturze - wcześniej
4 razy byłem w szpitalu - po tej kosumpcjii kamyka po prostu wysikałam
(paskudny z kolcami). Mniej więcej rok póżniej poszedł drugi w tych samych
okolicznościach. Od tego czasu piwo piję regularnie - czasem coś tam tylko
przy siusianiu zakłuje - kilka lat temu miałem USG jamy brzusznej z innych
względów i żadnych kamieni w nerkach nie stwierdzono. A woda którą mam w
kranie to najogólniej mówiąc chlorowana "Nałęczowianka". Wcześniej kolki
miałem takie że jakąś pochodną morfiny mi w kroplówce podawali - po zmianie
"diety" już nigdy - tylko brzuszek niestety znacznie urósł ;)

K.

12. Data: 2006-02-20 13:39:12

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 20 Feb 2006 02:38:12 +0100, *tomla* <news:dtc2r6$jvo$1@news.onet.pl>
napisał(a):

> i tu jestes w bledzie, sa w aptece do nabycia bez klopotow,

Aha, dzięki serdeczne :-)

--
Kaja

13. Data: 2006-02-20 15:26:47

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Feb 2006 11:32:17 +0100, Konrad napisał(a):

> [...]
> miałem takie że jakąś pochodną morfiny mi w kroplówce podawali - po zmianie
> "diety" już nigdy - tylko brzuszek niestety znacznie urósł ;)

Bardzo dobre do czyszczenia są świeżo wyciśnięte soki z warzyw i owoców.
Najlepiej działa picie samych takich soków przez parę dni. Mają tą zaletę,
że nie tylko rozpuszczają złogi, ale dostarczają do organizmu niezbędne
witaminy i mikroelementy bez ryzyka, że urośnie brzuszek. Latem dobrze jeść
dużo arbuzów, które sprzyjają rozpuszczaniu złogów.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

czy to moze byc alergia na kota?
gnijące ząbki