Re: Odgrzewane parówki, czyli o wstręcie do ciepłego ...

Data: 2009-09-29 21:47:21
Temat: Re: Odgrzewane parówki, czyli o wstręcie do ciepłego ...
Od: "Chiron" <e...@o...eu>

-------

> Co masz na myśli pisząc
> "profesjonalne kursy- /.../pracy z wahadełkiem" ?

> Kończyłem taki- choć tylko jeden etap. W sumie był to czas raczej
> stracony, ale kiedyś lubiłem dużo na sobie eksperymentować. O co pytasz
> konkretnie? Co chcesz wiedzieć?
>
> serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron

Zaciekawiło mnie po prostu rozumienie słowa "profesjonalny" w tym
konkretnym kontekście. Czy słowo "profesjonalny" wiązać należy jakoś z
wiarygodnością informacji przekazywanych na takim kursie?

Ależ tak. Wahadełko (różdżka, itp)- ma dosyć szerokie zastosowanie.
Oczywiście- ktoś, kto bierze się za diagnozowanie chorób- powinien mieć też
wiedzę medyczną. Tu najłatwiej o naciągaczy- ze względu na temat (cierpienie
i choroba ludzi). Na kursie nie uczą leczenia ludzi wahadełkiem, ani
konstruoawania odpromienników- bo wahadełko może służyć co najwyżej do
wskazania pewnych miejsc. Jeśli potrafisz wyłączyć myślenie i siedzieć tak
jakiś czas- nie walcząc z żadną myślą, jeśli nie masz problemów z
koncentracją- nie powinieneś mieć problemu z pracą z wahadełkiem. Kwestia:
co chcesz nim robić? Ja się - jak mi się zdawało- doskonale bawiłem. A to
droga do nikąd

serdecznie pozdrawiam

Chiron