Odgrzewane parówki, czyli o wstręcie do ciepłego ...

431. Data: 2009-10-05 20:04:40

Temat: Re: Odgrzewane parówki, czyli o wstręcie do ciepłego ...
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:
> "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>

> A skąd te trzy obszary tabu związane z seksualnością? /Edi/

Nie wiem.
Szczerze powiedziawszy nie rozumiem tych tematów tabu, bo nie mam
problemów z rozmawianiem z dziećmi o ich seksualności, do głowy by mi
nie przyszło, że seks osób niepełnosprawnych to temat tabu, przy okazji,
jak będę staruszką, to mam nadzieję, że seks będzie mi sprawiał tyle
radości, co teraz.

--

Paulinka

432. Data: 2009-10-05 20:34:41

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> będę staruszką, to mam nadzieję, że seks będzie mi sprawiał tyle radości,

A może to chodzi o to, że w publikacjach seksuologicznych ta tematyka
jest przemilczana, a więc tabu?
Seksuolodzy wstydzą się seksu??? ;)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

433. Data: 2009-10-05 20:58:10

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:
> "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>

> A może to chodzi o to, że w publikacjach seksuologicznych ta tematyka
> jest przemilczana, a więc tabu?
> Seksuolodzy wstydzą się seksu??? ;)

Oni badają zjawisko. Taka maja parszywą pracę. Myślę, że badają
rzetelnie skoro jest problem.

--

Paulinka

434. Data: 2009-10-05 21:03:02

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oni badają zjawisko. Taka maja parszywą pracę. Myślę, że badają rzetelnie
> skoro jest problem.
> --
> Paulinka

Tylko nie bardzo wiadomo czego problem dotyczy:
czy braku seksu czy braku prac naukowych i publikacji na ten temat.
Tabu to tabu... :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości

435. Data: 2009-10-05 21:09:34

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:
> "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>

> Tylko nie bardzo wiadomo czego problem dotyczy:
> czy braku seksu czy braku prac naukowych i publikacji na ten temat.
> Tabu to tabu... :)

Seks jest, prace naukowe są, tylko zwykli ludzie nie potrafią o tym
rozmawiać. Masz więc też tabu.

--

Paulinka

436. Data: 2009-10-05 22:17:53

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Redart wrote:

> ;))) Fajna odpowiedź ;) Taka 'wyważona' ;)
> Ale jednak dorzucę taki kamyczek ...
> Taki cytat pomocniczy:
> "W Polsce istnieją trzy obszary tabu związane z seksualnością: erotyzm
> dziecięcy, erotyzm osób niepełnosprawnych i erotyzm ludzi starych.
> Przedstawicieli tych grup zwykło się traktować jako osoby aseksualne."

> Czy zauważasz różnicę między dwiema mamami, które bawią się z
> [...]

Mama B jest mamą synka! ;)

michał

437. Data: 2009-10-05 22:33:09

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka wrote:

> Seks jest, prace naukowe są, tylko zwykli ludzie nie potrafią o tym
> rozmawiać. Masz więc też tabu.

Ja sądzę, że zwykli ludzie wypierają ten temat ze swoich rozważań. Seks
kojarzy się z czymś pięknym. Z pięknm ciałem, sprawnym ruchem, gracją,
powabem. Obraz kochających się dwojga niepełnosprawnych burzy te
skojarzenia. Podobnie jest z kochającymi się staruszkami. Natomiast tabu
związane z seksualnością dzieci wynika moim zdaniem z obaw o posądzenie, iż
jeśli ktoś takim tematem się interesuje - może mieć pedofilne tendencje.

michał

438. Data: 2009-10-06 06:11:33

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Seks jest, prace naukowe są, tylko zwykli ludzie nie potrafią o tym
> rozmawiać. Masz więc też tabu.
> --
> Paulinka

Kamasutra <= pozycje zachowań seksualnych
Sztuka kochania <= poradniki seksuologiczne - anatomia i techniki
- powyższe pozycje nie wyszczególniają kto i z kim, ale jak i po co.
Powyższe pozycje dotyczą także erotyzmu młodzieży, osób w podeszłym
wieku i niepełnosprawnych. Tu nie ma tabu. Każdy może poczytać,
pooglądać i praktykować.
W mediach nagłaśnia się poza pornografią, także patologie, zboczenia
i odmienności w orientacjach:
najczęściej:
pedofilie, homoseksualizm, gwałty, stosunki kazirodcze
rzadziej:
gadżety erotyczne (sztuczne pochwy, wibratory itd)
sporadycznie:
seks ze zwierzętami np. kobieta i jej wilczur
. . .
Media karmią się sensacją, a sensacje wzbudzają emocje tłumu.
W tym, że niektóre15-to latki, niektóre osoby po 70-ce, także osoby
kalekie uprawiają seks i erotyzm nie ma sensacji - wszak to normalne
i nikogo nie dziwi. Gdzież więc to tabu?

* * *
komentarz:
W odpowiedzi dla Redarta napisałem: Poruszasz problem 'wstydliwości'.
Dlaczego tak napisałem? Kto się wstydzi i czego konkretnie???
Osoby o których mowa wstydzą się pisać i mówić o swoich własnych
doświadczeniach i skłonnościach bo Kasia nie chce być nazwana
puszczalską, dziadek Władek nie chce by się z niego śmiano, że ma
"miękkiego" a niepełnosprawny Wojtek wstydzi się, że jest zależny
całkowicie od partnerki. Marysia wstydzi się przyznać, że spułkuje
z własnym psem. To ich intymność i ich gusty, a o gustach się nie mówi.
de gustibus non disputandum <= o swoich gustach nie rozmawiam ;)

Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości

PS. Która odpowiedź jest dla Ciebie ciekawsza: moja czy michała?
Ja piszę o świecie, który jest - a michał o tym który sobie wymyślił.
Sądzę, że dyplomatycznie odpowiesz, że obie, ale czy wówczas
będziesz zgodna z samą sobą? :)

439. Data: 2009-10-06 07:22:50

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Ja piszę o świecie, który jest - a michał o tym który sobie wymyślił.
> Sądzę, że dyplomatycznie odpowiesz, że obie, ale czy wówczas

Michał nie potrzebuje deklaracji, że jego wypowiedź jest ciekawsza,
niż Twoja ;) To jest imho najistotniejsza różnica. Wiąże się ona
z 'definicją przyjaciela'. Przyjaciel to ktoś, w czyim towarzystwie
_na ogół_ czujemy się komfortowo, bezpiecznie, zrelaksowani.
Moje odczucia w stosunku do Ciebie są takie, że jednak muszę
się pilnować, żeby się nie dać wciągnąć w jakąś wojnę, w jakieś
ataki. Muszę się trochę wysilić, żeby Ci dać przyjemność - Ty też
nie czułbyś się komfortowo, gdybym odpowiedział na twoje pytanie
wprost, krótko, po nie za dobrze przespanej nocy ;)
No ale jakbym nie zważał na Twój komfort - w ogóle byśmy
sięnie dogadali. Wrzuciłbyś mnie do zbioru alefitów i już bym
w tej beczce siezakisił na amen ...

Ale nie chciałbym odbiegać od tematu ...

440. Data: 2009-10-06 07:34:40

Od: "Robakks" <R...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

"Redart" <r...@o...pl>
> [...]

> sięnie dogadali. Wrzuciłbyś mnie do zbioru alefitów i już bym
> w tej beczce siezakisił na amen ...
>
> Ale nie chciałbym odbiegać od tematu ...

I tu Cię mam ptaszku ;)))))))
Budda Siakjamuni powiedział paręnaście wieków temu taką prawdę:
"Mnichom i uczonym nie wolno akceptować moich poglądów
- z szacunku. Muszą je analizować tak, jak złotnik sprawdza
jakość kruszca. Trąc, skrobiąc, pocierając i topiąc."
powiedział także:
"Prawda pozostaje ukryta przed tym, kogo wypełniają pożądania
i nienawiść."
Czy wiesz jaki jest związek pomiędzy tymi cytatami, a tym co napisałeś? :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości

Pedofilia czy nie
zemsta na partnerze...( jazda na 2 fronty)
Co mężczyźni i kobiety sygnalizują aby wzbudzić zainteresowanie partnera/ki?
CUD w Usenecie - to nie żart...
seks=0