Re: Odkryj w sobie boginie...

Data: 2007-11-29 10:17:38
Temat: Re: Odkryj w sobie boginie...
Od: "Duch" <n...@n...com>

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message
news:fijliv$6kn$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Nie odnosiłam się do artykułu, ale do stwierdzenia Ducha: "Oczywiscie -
> zreszta rola kobiet, w zwlaszcza polskiej rodzinie jest bardzo silna,
> silniejsza niz mezczyzny"
> I ja sie z tym zgadzam. Rzeczywiscie rola kobiety jest silna, poniewaz
> mezczyznie wygodniej jest sie odsunac i miec swiety spokoj.
> I ja tez chce miec ten swiety spokoj. I o to wlasnie mi chodzi.
> Chce miec zone! (ale w kwestie wchodziloby tylko 'biale malzenstwo :-) ).

Wiadomo o co chodzi, chodzi o tzw. obowiazki domowe.
Jesli kobieta sie na to nie zgadza to - no wlasnie - moze niech nie wykonuje
obowiazkow domowych. Tylko czy mezczyzna bedzie pral, wieszal firanki itp.
Mezczyznie zwykle na tym nie zalezy. Wiec co?

A jesli kobieta nie zajmie sie domem to moze nie powinna wychodzic za maz?

Pozdr,
Duch