Re: Odkurzacz z filtrem wodnym

From: "Mirek" <m...@w...wp.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Odkurzacz z filtrem wodnym
Date: Fri, 27 Aug 2010 12:03:47 +0200

Użytkownik "maniek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
news:6a1ec6f8-1955-40cd-9277-4118645ad847@z28g2000yq
h.googlegroups.com...
> Witam.Czy jest ktoś w posiadaniu takiego odkurzacza?
> http://www.robert-thomas.com.pl/produkty.html
> Chodzi mi o opinie odnośnie użytkowania,jego wady i zalety.

Tez jestem alergikiem i mam odkurzacz z filtrem wodnym i oto moje uwagi:

Zalety:

1) Rzeczywiście filtruje bardzo dobrze
2) Nie musisz kupować worków

Wady:

1) Po każdym odkurzaniu musisz babrać się z myciem i suszeniem zbiornika z
wodą (po generalnym sprzątaniu zostaje tam niezły szlam z kurzu i wody)
2) Do wody trzeba dodawać środek antypienny (specjalny i drogi lub tani
zamiennik w postaci zwykłego proszku do prania - wbrew pozorom ma w sobie
srodki przeciwdziałające tworzeniu się piany)
3) Jesli nie wymyjesz zbiornika masz za 2-3 dni niezły syfek w srodku.

Wniosek:

Wady przeważają nad zaletami i odkurzacz wodny stoi sobie w skladziku, na
codzień kupilem porządny mocny odkurzacz Elektrolux z filtrami hepa + worki
antyalergiczne - Jest dużo wygodniejszy w codziennym użytkowaniu.