Odkurzacz z filtrem wodnym

1. Data: 2010-08-27 06:08:39

Temat: Odkurzacz z filtrem wodnym
Od: maniek <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.Czy jest ktoś w posiadaniu takiego odkurzacza?
http://www.robert-thomas.com.pl/produkty.html
Chodzi mi o opinie odnośnie użytkowania,jego wady i zalety.

2. Data: 2010-08-27 06:47:26

Temat: Re: Odkurzacz z filtrem wodnym
Od: Piona <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-27 08:08, maniek pisze:
> Witam.Czy jest ktoś w posiadaniu takiego odkurzacza?
> http://www.robert-thomas.com.pl/produkty.html
> Chodzi mi o opinie odnośnie użytkowania,jego wady i zalety.

I ja się podepnę. Może coś polecicie? Nie jestem alergikiem ani dzieci
ale szukam przyzwoitego odkurzacza.
piona

3. Data: 2010-08-27 08:34:11

Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maniek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
h.googlegroups.com...

> Witam.Czy jest ktoś w posiadaniu takiego odkurzacza?

Daj spokój.
Zdecydowanie Hyla, zobacz co nasz kolega dzieki niemu uzyskuje:

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> Woda w zbiorniku Hyli stała się szara od części ciał pająków.
> Teraz przeglądam i gdy zoczę jednego [pająka - mój przyp.] - szukam
> kolejnych i do Hyli - mojego wspaniałego odkurzacza, prawdziwego wodnego

Szara zupa na pająkach a'la Pansla - palce lizać!

--
Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.

Proszę o wsparcie
mBank 28 1140 2004 0000 3002 3182 2875

Dziękuję za donację.

4. Data: 2010-08-27 10:03:47

Od: "Mirek" <m...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://www.robert-thomas.com.pl/produkty.html
> Chodzi mi o opinie odnośnie użytkowania,jego wady i zalety.

Tez jestem alergikiem i mam odkurzacz z filtrem wodnym i oto moje uwagi:

Zalety:

1) Rzeczywiście filtruje bardzo dobrze
2) Nie musisz kupować worków

Wady:

1) Po każdym odkurzaniu musisz babrać się z myciem i suszeniem zbiornika z
wodą (po generalnym sprzątaniu zostaje tam niezły szlam z kurzu i wody)
2) Do wody trzeba dodawać środek antypienny (specjalny i drogi lub tani
zamiennik w postaci zwykłego proszku do prania - wbrew pozorom ma w sobie
srodki przeciwdziałające tworzeniu się piany)
3) Jesli nie wymyjesz zbiornika masz za 2-3 dni niezły syfek w srodku.

Wniosek:

Wady przeważają nad zaletami i odkurzacz wodny stoi sobie w skladziku, na
codzień kupilem porządny mocny odkurzacz Elektrolux z filtrami hepa + worki
antyalergiczne - Jest dużo wygodniejszy w codziennym użytkowaniu.

5. Data: 2010-08-28 19:49:04

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Czesuaw P." <c...@o...pl> napisał w wiadomości

> Daj spokój.
> Zdecydowanie Hyla, zobacz co nasz kolega dzieki niemu uzyskuje:

Oj te pająki, to mały pikuś był. Jakby zebrac wszystkie peany, jakie
Panslavista na tej grupie n/t Hyli wypisywał, to spora księga by z tego
wyszła. Obejmująca spokojnie z 90% domowych zagadnień (brakujące 10% zapewne
tylko przez skromność pominięto, bo Hyla na pewno by dała radę).

A swoją drogą... półtorej doby wisi na grupie post z pytaniem o to, jaki
wodny odkurzacz kupić, a Panslavista zza krzaka z Hylą jeszcze nie
wyskoczył. Co się dzieje? Cud? Zamordowali? Może chory?...

J. (szczerze przejęty)

6. Data: 2010-08-30 20:31:39

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. wrote:
> [...]
> jaki wodny odkurzacz kupić, a Panslavista zza krzaka z Hylą jeszcze
> nie wyskoczył. Co się dzieje? Cud? Zamordowali? Może chory?...

może go te pejsate pająki w końcu zjadły :)

czym zaciągnąć metal na zewn
Świetlówki reflektorowe
koks w popiele
łazienka -konsultacje