Odkurzacze Samsung - prośba o opinie

1. Data: 2006-07-17 08:41:52

Temat: Odkurzacze Samsung - prośba o opinie
Od: "kn" <k...@o...usuń-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Muszę kupić odkurzacz, właściwie biorę pod uwagę tylko 2 firmy: Electroluxa
i Samsunga ze wskazaniem na tą drugą. Interesują mnie opinie użytkowników
odkurzaczy Samsunga - awaryjność, problemy, jakość wykonania, dostępność
części, serwis itd.

Model, który wybrałem to SC8571 (bezworkowy Neo):
http://www.samsung.com/pl/products/vacuumcleaner/vac
uumcleaner/sc8571.asp

Najniższa cena jaką znalazłem to 795 zł. To co mnie przekonuje do niego, to
Bionizer (urządzenie wytwarzające ujemne jony przyciągające do siebie
cząsteczki kurzu z powietrza, które następnie opadają na podłogę ułatwiając
odkurzanie). Bionizer jest tez stosowany w klimatyzacjach tego producenta.
Być może jest tu jakiś użytkownik tego modelu i będzie mógł potwierdzić
skutecznośc tego rozwiązania? Będę wdzięczny za wszelkie opinie i sugestie.

kn

2. Data: 2006-07-17 14:33:48

Temat: Re: Odkurzacze Samsung - prośba o opinie
Od: "man" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja opinia będzie dotyczyła odkurzacza Samsung ale z innej półki model
VC-5813 jeden z najtańszych odkurzaczy w ogóle.
Hałasuje niemiłosiernie ale ciągnie jak wariat .Grzeje się ale nie
przegrzewa. Obudowa z tworzywa dobrej jakości. Lekki wiec podczas pracy
można trzymać go w ręku a ciągnąc po podłodze. Zaraz po kupnie i cały czas
jestem pozytywnie zaskoczony jego skutecznością.
> [...]
> użytkowników odkurzaczy Samsunga - awaryjność, problemy, jakość wykonania,
Mam go od trzech lat i w serwisie nie byłem.
Jedyne co mnie wkurza to to że nie ma wylotu powietrza zakończonego gniazdem
do podłoczenia rury . Przy takiej mocy łatwo można by pompować materca czy
piłki
Roman
Adres odspamiony .Usuń:X

Zmywarka przecieka
plamy na marmurze
Pralki Beko - potrzebne opinie użyszkodników :)
usunięcie żywicy sosnowej
zamiana - wlasnosciowe na komunalne