Zmywarka przecieka

1. Data: 2006-07-17 07:52:51

Temat: Zmywarka przecieka
Od: "ls" <sochalu_wytnij123@um_wytnij.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
Ostatnio zauwazylem pod zmywarka plamy z wody (AEG Favorit 87470vi).
Zmywarka jest w zabudowie, wiec ciezko powiedziec, jak dlugo juz trwa ta
sytuacja.
Po obserwacji cyklu zmywania okazalo sie, ze podczas niektorych "chlustow"
(dzwiekow dobywajacych sie z wnetrza, kiedy woda chlusta), po obydwu
stronach drzwiczek na dole wylatuje woda.
Nie leje sie ciagle, tylko kapie takimi seriami. Nie ma jej tez zbyt
wiele.
Po myciu obejrzalem uszczelke - wyglada niezle, nie ma zadnych resztek
jedzenia, ani nic innego.
Co to moze byc za usterka: uszczelka, czy cos innego?
Czy wzywac od razu serwis (juz po gwarancji)?
Czy moze wymienic sobie samemu te uszczelki (sa dwie)?
--
pozdr.
ls

2. Data: 2006-07-17 08:35:05

Temat: Re: Zmywarka przecieka
Od: "Agatek" <a...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ls" <sochalu_wytnij123@um_wytnij.krakow.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy wzywac od razu serwis (juz po gwarancji)?
> Czy moze wymienic sobie samemu te uszczelki (sa dwie)?

Nasza Candy wylewała dołem - pod drzwiami. Zbieraliśmy się do zawołania
machera, ale kilkukrotnie solidnie wyczyściłam uszczelkę, było całkiem sporo
resztek. Po prostu zalewałam je wodą, szorowałam gąbką i szczotką. Od tamtej
pory jeszcze ze 2-3 razy się to zdarzyło, potem już spokój. Od roku działa
jak trzeba :)

Agata

3. Data: 2006-07-18 05:46:52

Od: "ls" <sochalu_wytnij123@um_wytnij.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik Agatek napisal(a):
> [...]
> szczotką. Od tamtej pory jeszcze ze 2-3 razy się to zdarzyło, potem
> już spokój. Od roku działa jak trzeba :)

Dzieki za porade, biore sie do pucowania :)
--
pozdr.
ls

plamy na marmurze
Pralki Beko - potrzebne opinie użyszkodników :)
usunięcie żywicy sosnowej
zamiana - wlasnosciowe na komunalne
dom drewniany- konserwacja