Re: Odleżyny - terapia V.A.C. i inne nowoczesne

Data: 2004-12-27 19:48:15
Temat: Re: Odleżyny - terapia V.A.C. i inne nowoczesne
Od: "dianaza" <d...@i...pl>

Użytkownik "HuSadam" <h...@i...pl> napisał w wiadomości
news:004c01c4ec43$6d7d2ae0$a9a660d9@terminal...
> ..."Wiem napewno ,iz owa lampa jest stosowana
> ***HuSadam: Oczywiście, jak nas historia najnowsza uczy decyzje wszelkie w
> naszym kraju podejmują fachowcy, szczególnie gdzy idzie o kasę.
> Ostatecznie
> kolorowe żarówki jeszcze nikomu nie zaszkodziły a to podstawa...

No smutne to, iż w większości są to mgr.dr.prof. bez obrazy , ale tacy
ludzie podejmują decyzję o leczeniu chorych...czy mamy kwestionować leczenie
lekarzy??? ,bo tak wynika z pańskiej opinii...Jeżeli przez Pana jest
kwestionowane leczenie szpitalne,bo tam właśnie m.in.takie aparaty są
używane...

> nie
> ***HuSadam: Fizyka, logika a przede wszystkim orientacja we współczesnych
> technikach kapitalistycznych, gdzie płaci się za niewiedzę i naiwność.

Przepraszam ,ale nikt tutaj za nic jeszcze nie zapłacił, to ciągle Pan
próbuje coś wmawiać i sugerować...Ja żadnych swoich teorii tutaj nie wysuwam
i nie wysuwałam, podałam tylko link do strony...Mogę tylko zauważyć ,iż
wg.Pana ten co nie wywodzi się ze środowiska erudytów to jest naiwny...
Gratuluję dobrego samopoczucia...
Dziękuję za rozmowę
Bogusława