Odmówili aborcji zgwałconej 14-latce [cross]

101. Data: 2008-06-07 11:49:38

Temat: Re: Odmówili aborcji zgwałconej 14-latce [cross]
Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 07 Jun 2008 13:45:23 +0200, gazebo napisał(a):

> i widzisz, nie jestes w stanie zniesc zwyklej/prostej odpowiedzi

Kiedy odpowiada dureń.

102. Data: 2008-06-07 11:50:22

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 07 Jun 2008 13:46:03 +0200, gazebo napisał(a):

> wytykam ci glupote

To łatwe, to każdy umie najlepiej wobec drugich. Ale odpowiedz na moje
pytanie, mondralo.

103. Data: 2008-06-07 11:53:53

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> Kiedy odpowiada dureń.

naprawde mi nie wadzisz swoja durnowatoscia :)))))))))))))

--
The Gnome

104. Data: 2008-06-07 11:54:39

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> To łatwe, to każdy umie najlepiej wobec drugich. Ale odpowiedz na moje
> pytanie, mondralo.

totez wytykam ci durnote polegajaca na decydowaniu za innych

--
The Gnome

105. Data: 2008-06-07 12:31:49

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Z. pisze:

> Nie masz się czego czepić, czepiasz się sygnaturki?

czemu ci to przeszkadza?

--
http://patrz.pl/trener
Jadwiniu! Proszę natychmiast rozwiązać tatusia i przeprosić!

106. Data: 2008-06-07 12:33:07

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> i to powinno dac ci do myslenia, po co ktos tworzy takie dziwadla jezykowe

po co?

> Mickiewicz ponoc sie sprzeniewierzyl ale napisze to, szkielko i oko

możesz po prostu rozmawiać czy bozia nie dała umiejętności?

107. Data: 2008-06-07 12:35:43

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> to zwykle stwierdzenie faktu

i w dodatku takie oczywiste :)

108. Data: 2008-06-07 12:37:48

Od: Belzebub <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 7 Jun 2008 11:17:18 +0200, doszła do
mnie wiadomość <g2djmk$6e1$1@opal.futuro.pl>, w której czytam:

>Plemnik nie jest zyciem, dopiero zygota, ktora zaczyna sie dzielic, jest
>poczatkiem zycia.

Człowieku małej wiary, zarówno plemnik jak i komórka jajowa to DZIECKO
NIEPOCZĘTE, wbij to sobie do głowy i nie obrażaj ludzi myślących.

--
Tomasz Jasiński
Jak wiadomo, Pan Bóg jest wszechmocny i wszystko

109. Data: 2008-06-07 12:39:33

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> po co?

nie mam zamiaru przekonywac cie do wyzszosci myslenia nad niemysleniem

> możesz po prostu rozmawiać czy bozia nie dała umiejętności?

i mnie pytasz dlaczego ciebie ten idiotyzm slowny zajmuje? bo cie kocham
Rychu

--
The Gnome

110. Data: 2008-06-07 12:39:51