Odmówili aborcji zgwałconej 14-latce [cross]

131. Data: 2008-06-07 16:14:31

Temat: Re: Odmówili aborcji zgwałconej 14-latce [cross]
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> prosze uprzejmie

śmietnik, a jednak zaglądają tu całkiem sympatyczni ludzie!

--
http://patrz.pl/trener
Jadwiniu! Proszę natychmiast rozwiązać tatusia i przeprosić!

132. Data: 2008-06-07 16:40:02

Od: "Grzegorz Z." <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 07 Jun 2008 16:31:29 +0200, tren R napisał(a):

> oczywiście!

Zaczynaj!

--
"Krótko mówiąc, bardzo mało ludzi umie myśleć, ale jakiś pogląd chce mieć
każdy. I cóż pozostaje tu innego, jak przejąć gotowy pogląd od innych,

133. Data: 2008-06-07 17:30:27

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> wystarczy że tego posłuchasz.
> a przez kilka lat można zmienić swoje podejście do życia - tak sądzę.

przestan chrzanic, albo jestes dorosly albo nie, pomylki sie zdarzaja, a
jesli faktycznie przypisalem ci cos niewlasciwego dla ciebie to
wystarczy wrocic do tematu

--
The Gnome

134. Data: 2008-06-07 17:30:57

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> ee nie przesadzaj, w realu spotykasz takie same przypadki :)

rzecz akurat dotyczy realu :)

--
The Gnome

135. Data: 2008-06-07 17:34:15

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> śmietnik, a jednak zaglądają tu całkiem sympatyczni ludzie!

zgadza sie, jesli chodzi o mnie to kopalnia wiadomosci i w wielu
przypadkach wiedzy, wole czytac niz pisac, ostatnimi czasy (to bedzie
juz ze 2 lata chyba) na grupy powpadaly persony, ktore mozna z grubsza
okreslic jako DÓPA, ale na szczescie, jak widac, tez maja zapasci

--
The Gnome

136. Data: 2008-06-07 17:35:03

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

intro_c pisze:
> Proponuję przymusowo zapładniać in vitro katoliczki. Podobno jest problem z
> demografią w Polsce...
> Co sądzicie o takim pomyśle?? Było by na dużo, nas Polaków!

alleluja i do przodu, odpowiadaj pod cytowanym tekstem

--
The Gnome

137. Data: 2008-06-07 17:42:38

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

138. Data: 2008-06-07 17:46:52

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> przestan chrzanic, albo jestes dorosly albo nie, pomylki sie zdarzaja, a
> jesli faktycznie przypisalem ci cos niewlasciwego dla ciebie to
> wystarczy wrocic do tematu

a o co chodzi z tą dorosłością?
jak dla mnie to ty np jesteś za stary. powaga cię zżera od środka :)

139. Data: 2008-06-07 17:48:09

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> rzecz akurat dotyczy realu :)

myślałem, ze mówiąc "śmietnik" miałes na myśli usenet. tak ostatnio
niektórzy mówią. że nie da się tu wytrzymać.

w takim razie - co miał oznaczać ten śmietnik? temat?

140. Data: 2008-06-07 17:48:46

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> [...]
> juz ze 2 lata chyba) na grupy powpadaly persony, ktore mozna z grubsza
> okreslic jako DÓPA, ale na szczescie, jak widac, tez maja zapasci

to już kurwa nie rozumiem :)

--
http://patrz.pl/trener
Jadwiniu! Proszę natychmiast rozwiązać tatusia i przeprosić!
tre Niro, tren hakker
a wszystko to ja! a wszystko to ja!

osrana flaga
dokopmy niemcom...