Odmówili aborcji zgwałconej 14-latce [cross]

161. Data: 2008-06-07 22:12:35

Temat: Re: Odmówili aborcji zgwałconej 14-latce [cross]
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> a nieobecni racji nie maja

nawet obecni - wsio rawno.
jesli z czegos można skorzystać to sie korzysta.

--
http://patrz.pl/trener
Jadwiniu! Proszę natychmiast rozwiązać tatusia i przeprosić!

162. Data: 2008-06-07 22:13:34

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Z. pisze:

> Nie, tylko dla tych z mentalnością homo sovieticus.

ale są na szczęście inne koncerny, które to naprawiają?

163. Data: 2008-06-07 22:16:56

Od: "Grzegorz Z." <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 08 Jun 2008 00:13:34 +0200, tren R napisał(a):

> ale są na szczęście inne koncerny, które to naprawiają?

Masz na myśli ten od nowej "polskiej flagi" który bezmyślne lemingi
ostatnio za darmo reklamują?

--
"Mój pogląd odnośnie religii jest taki jak Lukrecjusza. Uważam ją za
chorobę

164. Data: 2008-06-07 22:17:50

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Z. pisze:

> Masz na myśli ten od nowej "polskiej flagi" który bezmyślne lemingi
> ostatnio za darmo reklamują?

nie wiem - to jest więcej tych koncernów?

165. Data: 2008-06-07 22:19:48

Od: "Grzegorz Z." <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 08 Jun 2008 00:17:50 +0200, tren R napisał(a):

> nie wiem - to jest więcej tych koncernów?

Nie wiesz czy są czy nie wiesz że naprawiają?

166. Data: 2008-06-07 22:22:51

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Z. pisze:

> Nie wiesz czy są czy nie wiesz że naprawiają?

początkowo pisałeś o jednym koncernie, teraz wyszło na to, że jest ich
kilka. tylko ten pierwszy zajmuje się podpowiadaniem jedynie słusznych
poglądów?

167. Data: 2008-06-07 22:26:36

Od: "Grzegorz Z." <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 08 Jun 2008 00:22:51 +0200, tren R napisał(a):

> początkowo pisałeś o jednym koncernie, teraz wyszło na to, że jest ich
> kilka. tylko ten pierwszy zajmuje się podpowiadaniem jedynie słusznych
> poglądów?

Przeczytaj jeszcze raz to co "pisałem".

168. Data: 2008-06-07 22:29:20

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Z. pisze:

> Przeczytaj jeszcze raz to co "pisałem".

założyłem że są.

169. Data: 2008-06-07 22:44:02

Od: "Grzegorz Z." <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 08 Jun 2008 00:29:20 +0200, tren R napisał(a):

> założyłem że są.
To sam sobie odpowiedziałeś, bez mojego udziału.

170. Data: 2008-06-07 23:12:16

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Z. pisze:

> To sam sobie odpowiedziałeś, bez mojego udziału.

prawidłowo?

--
http://patrz.pl/trener
Jadwiniu! Proszę natychmiast rozwiązać tatusia i przeprosić!
tre Niro, tren hakker
a wszystko to ja! a wszystko to ja!

osrana flaga
dokopmy niemcom...