Odmówili aborcji zgwałconej 14-latce [cross]

201. Data: 2008-06-10 08:08:15

Temat: Re: Odmówili aborcji zgwałconej 14-latce [cross]
Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna"

> To w takim razie - już odsuwając na bok wszystkich obrońców życia,
> radiomaryjowy tłum, księży nawiedzających szpitale itp. - ja się nie
> dziwię
> lekarzom, że nie chcieli ciąży usunąć.

Czekam na internetowe wydanie Dziennika, to podlinkuję, zrobili podsumowanie
faktów (choć głównie skupili się na dokopaniu GW).
Twierdzą m.in., że szpitale lubelskie nie wykonały aborcji, bo dziewczynka
odmówiła zgody na zabieg.

Generalnie niemal wszystko wygląda inaczej, niż to opisała Gazetka.

EwaSzy

202. Data: 2008-06-10 08:44:05

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@c...net> napisał w wiadomości

> o rany, irytuje mnie czarny motloch wpieprzajacy sie innym w zycie

Masz na mysli afroamerykanow?

203. Data: 2008-06-11 06:09:46

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

to czy ciąża była wynikiem gwałtu, czy nie nie ma żadnego znaczenia bo w
ustawie nie ma słowa o gwałcie...
w przypadku tej 14-latki ciąża była wynikiem czynu zabronionego, nawet
jeśli współżyła dobrowolnie, bo stosunek seksualny z osobą, która nie
ukończyła 15 roku życia jest w świetle ustaw czynem zabronionym i ten
fakt umożliwia dokonanie aborcji...

to tak jak w przypadku ciąży, która jest wynikiem kazirodztwa, nawet
jeśli dziewczyna jest dorosła, przypuśćmy że współżyła dobrowlnie, to i
tak w świetle ustawy ma prawo usunąć ciążę, ponieważ kazirodztwo jest
czynem zabronionym...
inną sprawą jest potem samo ukaranie dziewczyny i partnera, za
kazirodztwo...
dogma

204. Data: 2008-06-11 07:13:59

Od: "ab.666" <t...@n...jest.adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprawa A. Tysiąc nic tłumoków nie nauczyła...... i zapłacimy za hucpę z
naszych podatków po wyroku w Strasburgu....

ab.

205. Data: 2008-06-11 21:53:44

Od: JoannElle <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna pisze:
> [...]
>
> To w takim razie - już odsuwając na bok wszystkich obrońców życia,
> radiomaryjowy tłum, księży nawiedzających szpitale itp. - ja się nie dziwię

No nie mów, że Ty też dałaś sobie to wdrukować :( Mam nadzieję, że przez
gorączkę źle rozumiem.

Pozdrawiam, JoannElle

--
http://joannelle.digart.pl
GG:2137641

206. Data: 2008-06-11 21:58:18

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

JoannElle pisze:

> No nie mów, że Ty też dałaś sobie to wdrukować :( Mam nadzieję, że przez
> gorączkę źle rozumiem.

swoją drogą arcyciekawy argument:
"nie mów, że coś tam..."

--
http://patrz.pl/trener
Jadwiniu! Proszę natychmiast rozwiązać tatusia i przeprosić!

207. Data: 2008-06-12 12:52:39

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Masz na mysli afroamerykanow?

rzecz jasna

73,Matka_Agaty__Chcialam_legalnie__no_i_teraz_mam.ht
ml

--
Take Up Thy Stethoscope And Walk

208. Data: 2008-06-12 19:03:58

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> swoją drogą arcyciekawy argument:
> "nie mów, że coś tam..."

To się nazywa argumentum ad personam. :-)

Ewa

209. Data: 2008-06-12 19:11:50

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> To się nazywa argumentum ad personam. :-)

to się nawet tak nie nazywa :)

210. Data: 2008-10-24 16:21:26

Temat: Odmówili aborcji zgwałconej 14-latce [cross]
Od: Łukasz <l...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kruszyzna" <k...@g...pl> wrote in message:

Poczete dziecko nie jest winne w najmniejszej nawet mierze gwaltu. Winien
jest gwalciciel i to on powinien zginac pierwszy.
Mordy na bezbronnych dzieciach mialy miejsce w starozytnosci jako ofiary
przeblagalne dla msciwych bogow. To samo mialo miejsce w kulturze Aztekow.

PS1
Poczete dziecko jest jak kielek rosliny. Czy masz zwyczaj rozdeptywac kielki
kwiatow i roslin?
Poza tym z cala pewnoscia jest to ZYCIE, gdyz juz od pierwszych sekund zycia
nastepuje gwaltowny podzial komorek, jest to proces, ktory moze powstrzymac
jedynie zabicie.
Tymczasem gwalciciel jest zagrozeniem dla innych dziewczyn, gdyz istnieje
duze prawdopodobienstwo, ze stanie sie recydywista i ze bedzie powtarzac
gwalty i wyszukiwac coraz to nowe ofiary. Zatem eliminacja zycia
gwalciciela, ktory stanowi realne zagrozenie, jest duzo bardziej logiczna i
rozsadna, niz eliminacji niewinnego zycia, ktore pragnie zyc.

PS2
Teraz bardziej cenie zycie, niz jeszcze rok temu. Kiedys i ty to zrozumiesz.

PS3
Wiem ze nie umre zupelnie. Ale obawa przed smiercia jest wpisana w
egzystecje kazdego czlowieka.
Czy ja wiem, moze to bardziej obawa przed cierpieniem?
Nawet Jezus w Ogrodzie Oliwnym wahala sie i modlil "Ojcze oddal ode mnie ten
kielich".
A coz dopiero ja? Dlaczego mam nie miec tego rodzaju obaw?

PS4
Powtarzam, nie ma zwyczaju rozdeptywac kielkow pieknych kwiatow.
Ludzie to piekne kwiaty, korona wszelkiego stworzenia, za wyjatkiem tych,
ktorzy szerza smierc i apostoluja kulturze smierci.
Dlaczegoz nikt nie wspomina tutaj o winie gwalcicieli i pomija milczeniem
ich udzial w gwalcie?
Gwalt jest zlem, bo byla uzyta przemoc, ale winien jest gwlaciciel, a nie
poczete dziecko.
Apostolowie smierci, sludzy szatana, nie pragna smierci gwlaciciela, lecz
dziecka. Oni chca uratowac zycie gwalciciela, skladajac w zamian - jako
ofiare - niewinnego poczete zycia.
Ż?danie smierci poczetego dziecka jest cofnieciem sie o wiele wiekow do
tylu, kiedy oddawano bozkom w ofierze dzieci.

PS5
Mowie Prawde. Czy prawda tak bardzo boli? Prawda jest taka, ze zycie
gwalciciela, czlowieka zepsutego, jest mniej warte od zycia poczetego.

PS6
Jedni z nas opowiadaja sie za zyciem drudzy za smiercia.
Ja naprawde nie mam zwyczaju rozdeptywania pieknych kwiatow.

PS7
Zycie ludzkie to najpiekniejszy kwiat.
Jestem wyznawca kultury zycia a nie smierci.
Kultura smierci to domena szatana.

PS8
Plemnik nie jest zyciem, dopiero zygota, ktora zaczyna sie dzielic, jest
poczatkiem zycia.

PS9
Nalezy kochac zycie a nie smierc.
Panem smierci jest szatan i to on namawia do jej zadawania.
Chrustus zwyciezyl smierc, pieklo i szatana, dlatego zmartwychwstal.

Ale nadal jedni ida za naukami szatana i glosza smierc, inni ida za Jezusem
zmartwychwstalym i glosza zycie.

osrana flaga
dokopmy niemcom...
co sądzicie o bolku?