Re: Odnośnie obecnego zamętu o aborcje

From: FEniks <x...@p...fm>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Odnośnie obecnego zamętu o aborcje
Date: Mon, 30 Sep 2013 10:28:50 +0200
<l29oul$sm9$2@portraits.wsisiz.edu.pl>
<1...@4...net>
<l29tra$hd$2@news.icm.edu.pl>
<1...@4...net>
<l2a0b2$73o$1@news.icm.edu.pl>
<1icw8wcbwf9y7$.1svwyydj5hq2z.dlg@40tude.net>
<l2a1ed$918$1@news.icm.edu.pl>
<1t4a5ddbzwad0$.uo22ztkez2b4$.dlg@40tude.net>

W dniu 2013-09-29 22:14, Ikselka pisze:

> Chyba jednak nie rozumiesz tego tekstu. Jaki niby jest wybór między tym i
> tym, skoro jedno i drugie oznacza to samo???

Powtarzam moje pytanie: "Przymusowe?" Odpowiedź: "A wybór między
idiotycznym szkoleniem a bezrobociem jest wolnością wyboru?"

W takim razie NIE BYŁ to wybór między "idiotycznym szkoleniem" a
"bezrobociem", ponieważ jedno drugiego nie wykluczało.

Mogli nie decydować się na kurs, co zmieniłoby ich sytuację w najgorszej
sytuacji tylko o tyle, że nie musieliby poddawać się "idiotycznemu
szkoleniu", a w najlepszej o tyle, że ktoś - wobec nikłego lub żadnego
zainteresowania kursem - nie "defraudowałaby" unijnych środków, a może
nawet ktoś inny pomyślałby o potrzebie sensowniejszego kursu. Czy na tym
właśnie nie polega istota samorządności, że ma się - lub chociaż próbuje
się mieć - wpływ na to, co się wokół nas dzieje? Zwłaszcza jeśli ten
wpływ wymaga od nas niewiele, wystarczyło nie iść na "idiotyczny kurs".

No, chyba że te obiady były wystarczającym bodźcem, ale to raczej dla
singli.

Ewa