Re: Odnośnie obecnego zamętu o aborcje

Data: 2013-10-02 23:43:54
Temat: Re: Odnośnie obecnego zamętu o aborcje
Od: "Chiron" <i...@g...com>

9
6
5

> W Polsce nie ma wyższego wykształcenia bezpłatnego dla wszystkich. Rodzice
> dają uczelni (czesne w niepublicznych lub za niestacjonarne), dają na
> utrzymanie samego studenta. Dają, więc wymagają.
Nie no, coś Ty:-). Za wszystkie uczelnie płacimy w podatkach- tyle, że za te
prywatne mniej (ale też korzystaja ze stałych dotacji). Klient coś tam
zapłaci, i_wymaga_zaliczenia_mu_egzaminów. Jak nie- pójdzie na inną Wyższą
Szkołę Lansu i Awansu. To nic, ale to nic nie ma wspólnego z grą rynkową.

> Ośmielę się zapytać: a Ty czy i jeśli tak, to ile zapłaciłeś za
> wykształcenie swoich synów?

W szkołach podstawowej i średniej- płaciłem za lekcje dodatkowe a także
prywatnie za naukę języków. Studia opękali za moje podatki

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron