Czy tego chcemy w Polsce?

111. Data: 2004-01-07 14:30:46

Temat: Re: Czy tego chcemy w Polsce?
Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aok" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
news:bth2t6$pj$1@inews.gazeta.pl...

> życie nauczy ło mi nie obdarzać zaufaniem nikogo, tak z definicji,

Przykro to czytać.
Jest takie powiedzenie:
"Karą kłamcy jest nie to ze nikt mu nie wierzy ale to ze nikomu nie potrafi
zaufać."
I tutaj nie bedac klamca karzesz się sam niepotrzebnie.
Oczywiscie nie ma 100% gwarancji na zaufanie ale są ludzie na których można
polegać, którym można zaufać są tacy co nie zostali zdradzeni ale wczesniej
musieli komus zaufać.
Sam mialem a nawet do dzisiaj mam problemy z zaufaniem ale nie staram sie
isc slepa drogą. Nie ma rozwoju bez zaufania.

Pozdrawiam i zycze nadziei.

112. Data: 2004-01-07 14:30:50

Od: "aok" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrowka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> A czy panstwo nie powinno zapewnic ludziom pracy ?
> W jaki sposob mozna sobie zapewnic godne zycie przy takim bezrobociu?

nie w tym ustroju, każdy ma prawo do pracy, ale nie ma obowiązku jego
realizacji

113. Data: 2004-01-07 14:32:21

Od: "aok" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Specyjal" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Dzieci tez sa obywatelami kraju -szczegolnymi bo nie maja pelni praw.
> Spoleczenstwa opiekujace sie dziecmi dobrze na tym wychodza.
> Taki juz jest swiat ze nie da sie wszystkjiego równo obdzielic i zawsze
ktos
> moze poczuc ze placi na innych. Trezba sie starac zeby zasilki dobrze
> wykorzystac. Nawet w idealnym kapitalizmie placi sie na innych.

jasne ale każdy winien mieć takie same prawa, czyli wspomaganie samotnych
rodziców na takich samych zasadach jak i niesamotnych

114. Data: 2004-01-07 14:36:21

Od: "aok" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
..
> Bardziej serio. Cała sprawa dot. zasiłków alimentacyjnych dotyczy właśnie
> dziecka. Ono jest podmiotem. Jak piszesz, jest ci go żal. Czemu nie
chcesz
> mu pomóc? Bo przy okazji pomożesz jego rodzicom?

nie niedtyczy dziecka wyłącznie, ciekawe jaki jest odsetek mamuś mających
tylko alimenty z funduszu jako jedyne źródło utrzymania

115. Data: 2004-01-07 14:39:50

Od: "aok" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Sam mialem a nawet do dzisiaj mam problemy z zaufaniem ale nie staram sie
> isc slepa drogą. Nie ma rozwoju bez zaufania.

widzisz ja się nie karzę, ja oszczędzam sobie przykrych rozczarowań, tam
gdzie wyrosłem, tylko nikomu nieufając i zakładając, że nigdy nic od nikogo
dobrego cię nie spotka można było zminimalizować liczbę razów zaliczonych od
losu

116. Data: 2004-01-07 14:41:21

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jasne ale każdy winien mieć takie same prawa, czyli wspomaganie samotnych
> rodziców na takich samych zasadach jak i niesamotnych

Troche haslowo to brzmi.
Rozumiem pewne podliczanie dochodów ale jak pisalem np. 500 zl/os w rodzinie
2+1 to nie to samo co w rodzinie 1+1.
Oczywiscie mozna to jakos zrobic trzeba tylko chciec. Moze obliczac dochod
rodziców dzielony na liczbe dzieci -nie wszystkich czlonków rodziny?

Poza wszystkim to dzieci tu sa wazne nie rodzice.

117. Data: 2004-01-07 14:50:12

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chętnie włączę się do dyskusji mimo, że nie mam nic do powiedzenia na temat
tego, co napisał(a) aok:

> [...]
>
> nie niedtyczy dziecka wyłącznie, ciekawe jaki jest odsetek mamuś mających
> tylko alimenty z funduszu jako jedyne źródło utrzymania

Nie da się (lub nie ma większego sensu) oddzielić rodzica od dziecka.
Jeśli pomagamy dziecku siłą rzeczy pomagamy jego rodzicom.
Jak w kontekście swojej wypowiedzi proponujesz rozwiązać problem pomocy
dzieciom?

puchaty

118. Data: 2004-01-07 14:52:56

Temat: Re: Odp: Czy tego chcemy w Polsce?
Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Poza tym wówczas z każdym rokiem rusł

Przepraszam, chyba mi się z "rusałką" pomieszało :D

Monika

119. Data: 2004-01-07 15:01:07

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nikogo
> dobrego cię nie spotka można było zminimalizować liczbę razów zaliczonych

Odcinasz sobie droge rozwoju. Tez mialem koszmarne dziecinstwo ale jakos
trzeba sobie z tym poradzic inaczej robi sie malo przyjemnosci z zycia.

120. Data: 2004-01-07 17:29:23

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 7 Jan 2004 14:24:37 +0100 I had a dream that idiom <i...@w...pl> wrote:
> No, to usłysz:
> Ona "Załóż tę gumę!"
> On "Za moment, jeszcze dalekoooo O! Spuscilem sie! Jeśli będziesz w ciązy
> będziesz musiała za mnie wyjść!"
>
> Ona to ja
> Ono to moj syn

Bardzo mi przykro, że ufałaś stosunkowi przerywanemu, który daje znikomą
pewność i NIE JEST żadną antykoncepcją.

> Tak ?? Serio?? Czyżbym uogólniła ?? W przeciwieństwie do Ciebie,
> oczywiście....To dlaczego z Twoich słów wynika, że z FA korzystały tylko
> kobiety które na koncertach bzyknęły się z setką??

Wcale tak nie wynika. Napisałem, że TEŻ korzystały.

Optymizm, widzę optymizm..
"Moja rodzina i ja"
Przemoc psychiczna ojca w rodzine
Witam wszystkich :-)