Jak znależć chłopaka?

1. Data: 2000-02-18 21:26:12

Temat: Jak znależć chłopaka?
Od: Aleksandra Jankowska <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja wypowiedz moze zabrzmiec dziwnie, ale uwazam ,ze znalezienie
odpowiedniego chlopaka graniczy z cudem.Chlopcy mysla bardzo
jednostronnie
i przewaznie na jeden temat.Rzadko kiedy zdaja sobie sprawe z tego ,ze
partnerka
pragnie czegos wiecej niz milosci fizycznej.Prosze nie myslec ,ze
kieruje sie
stereotypami, ale prawda jest przytlaczajaca. Wartosciowi faceci sa
przewaznie zajeci, a chyba rzadna rozsadna dziewczyna nie ma ochoty byc
kolejnym trofeum wspolczesnego Casanovy.Dlaczego chlopcy sa tacy
malostkowi i nie potrafia dojrzec do uczucia? Dlaczego traktuja nas
wylacznie jako obiekty seksualne?
Jesli masz zdanie na powyzszy temat przestukaj do mnie.

1. Data: 2000-02-18 21:32:11

Temat: Re: Jak znależć chłopaka?
Od: "mala" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aleksandra Jankowska" <a...@p...pl> wrote in message
>jak znalezc chlopaka?

"poszukaj w dziale dzieciecym"
:))))))))

pozdrowki
mala

1. Data: 2000-02-18 21:40:02

Temat: Re: Jak znale?? ch?opaka?
Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, Aleksandra Jankowska <a...@p...pl> na
pl.sci.psychologia napisał(a):

>malostkowi i nie potrafia dojrzec do uczucia? Dlaczego traktuja nas
>wylacznie jako obiekty seksualne?
>Jesli masz zdanie na powyzszy temat przestukaj do mnie.

A coz tu mozna wystukac ? Czy jezeli bym powiedzial, ze pewnie sa tacy
na jakich Ci zalezy to bys uwierzyla ? skoro masz takie podejscie....
Chyba po prostu ktos Cie zranil, moze nawet niejeden.. Kobiety tez to
potrafia. Ale life goes on..

BTW Owszem, kierujesz sie stereotypami i prawda nie jest chyba az tak
przytlaczajaca jak piszesz. JEsli bedziesz nadal tak myslec to moze byc
Ci faktycznie ciezko znalezc kogos odpowiedniego - na poczatku trzeba
mimo wszystko zaufac....

Bartek
b...@k...kalisz.pl

...As I said before, I never repeat myself.

1. Data: 2000-02-18 21:45:38

Temat: Odp: Jak znależć chłopaka?
Od: "Lamia" <L...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aleksandra Jankowska napisala:

> i przewaznie na jeden temat.Rzadko kiedy zdaja sobie sprawe z tego ,ze
> partnerka
> pragnie czegos wiecej niz milosci fizycznej.Prosze nie myslec ,ze

malo znasz jeszcze facetow, to oni bardziej od nas pragna czegos wiecej niz
tylko milosci fizycznej:-)

> kolejnym trofeum wspolczesnego Casanovy.Dlaczego chlopcy sa tacy
> malostkowi i nie potrafia dojrzec do uczucia?

na swiecie jest bardzo wielu dorzalych panow, a TY szukasz nie tam gdzie
trzeba:-)

Dlaczego traktuja nas
> wylacznie jako obiekty seksualne?

mow tylko za siebie...

> Jesli masz zdanie na powyzszy temat przestukaj do mnie.

puk, puk...

roza

1. Data: 2000-02-18 21:46:34

Od: "Gajoss" <v...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aleksandra Jankowska" <a...@p...pl> wrote in message
> Moja wypowiedz moze zabrzmiec dziwnie, ale uwazam ,ze znalezienie
> odpowiedniego chlopaka graniczy z cudem

!!!!!

z cudem??? hehe, kobieto! (dziewczynko! - ewentualnie) zmien po prostu
towarzystwo! Mysle, ze skoro wokol Ciebie nie ma mezczyzn (chlopcow -
ewentualnie) to obracasz sie w bardzo jednorodnym i do tego malo tworczym
czy konstruktywnym towarzystwie. W gruncie rzeczy to niemala sztuka dobrac
sobie ludzi, z ktorymi chce sie spedzac czas (zycie) ale wysilek sie oplaca.
Ja staram sie tak dobierac ludzi, aby zaspokajali oni moje potrzeby w
zakresie obcowania z ludzmi, przyjazni itp. Oczywiscie musi to dzialac w
obie strony .... W moim otoczeniu jest wiec sporo wartosciowych facetow i do
tego wolnych (ja rowniez ;)
Milego szukania...
Tak przy okazji: najpierw zdefiniuj sobie, kto to jest wartosciowy chlopiec,
czego od niego oczekujesz, co mozesz dac (pamietaj, ze kazdy zwiazek to nic
innego jak wymiana, buchalteria). Zastanow sie, co tak na prawde sie dla
Ciebie liczy...
a potem przebieraj, rozwazaj, zgadzaj sie, odmawiaj - ale wszystko z
odpowiednia doza asertywnosci...

pozdrawiam

Marekk

1. Data: 2000-02-18 21:50:41

Od: A s t e c SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aleksandra Jankowska wrote:
> Chlopcy mysla bardzo jednostronnie
[..]

Postaraj się rano jak najdłużej nie udać do ubikacji. Naprawdę jak najdłużej.
Ocenisz wtedy jak łatwo nie myśli się jednostronnie... ;)))
No i może choć trochę zrozumiesz podłoże tej "jednostronności" chłopców :))

[..]
> Wartosciowi faceci sa przewaznie zajeci, a chyba rzadna rozsadna
> dziewczyna nie ma ochoty byc kolejnym trofeum wspolczesnego Casanovy.
[..]

To ja Ci teraz zdradzę bardzo wielką tajemnicę : Ci wartościowi faceci też
byli bardzo jednostronni, ale... dostali to co chcieli i dzięki temu
mogli zająć się też myśleniem o innych sprawach.
Polecam to ku przemyśleniom :))

pozdrawiam
A r e k

--
Pierwsza polska bajka animowana 3D !
http://www.elita.pl/swojaki/

1. Data: 2000-02-18 22:20:22

Od: "ekonom18" <e...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc wszystkim

Wydaje sie wam , ze wszyscy chlopacy mysla o jednym:)
Wcale tak nie jest, sa rowiniez tacy ktorzy kochaja jedna do konca zycia,
caly czas mysla tylko o jednej. Ale niestety ona ma go gdzies.
Traktuje go jak powietrze.
Jest oczywiscie zadowolona, ze ktos ja kocha, ale nie jest w stanie nic dac
innemu. Kazdy przeciez chce byc kochany, ale nie kazdy jest zdolny kochac.
Pytacie jak znalezc chlopaka, wystarczy ze bedziecie wobec nich zyczliwi i
szczerzy.
To wystarczy.Wiekszosc z "plci piekniej" oszukuje chlopakow aby ich nie
zranic, ale wiedzcie ze to jeszcze bardziej nas rani.
To tyle

Narazie

e...@k...net.pl

1. Data: 2000-02-18 22:51:20

Od: "Gajoss" <v...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Heja!

milo bylo przeczytac, jak dojrzala kobieta wypowiada sie nt. facetow. Mysle,
ze tak w glebi duszy to kazdy z nas jest zmeczony tym stereotypem "kazdy
jest taki sam"
Chyle czola i caluje raczki (seksisci i feministki milczec)

pozdrawiam
rozpromieniony
Gajoss

1. Data: 2000-02-19 00:17:58

Od: "Kamczy" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ekonom18 <e...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:GAjr4.13245$G...@n...tpnet.pl...

1. Data: 2000-02-19 00:33:03

Od: "Kamczy" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aleksandra Jankowska <a...@p...pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...pl...
> [...]
> Jesli masz zdanie na powyzszy temat przestukaj do mnie.
>Podobno w zwiazku licza sie tylko dwie sprawy: seks i przyjazn.
O to pierwsze nietrudno gdy sie ma mniej niz 50 lat, gorzej z tym drugim.
Szukaj przyjaciól, a nie "odpowiednich" chlopaków; a jak juz znajdziesz to
sama pomyslisz "jednostronnie".

PS. Uwazaj na syndrom Sztokholmski (zartowalem oczywiscie).
Caluje. Kamczy.

Nowy człowiek
LeoTar (było: Re: Rozmowa)
Re: Czule slowka