Jednak swiat jest zly

31. Data: 2005-12-14 05:12:20

Temat: Re: Odp: Jednak swiat jest zly
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

PowerBox; <dnnmtl$gt6$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> - nie wypisuj głupot tylko zastanów się co musi się dziać w głowie osoby
> piszącej: "Za oknem pada snieg, bialy swiat, a ja widze zniszczenie i krew."
> Ona sama dobrze wie, że jakimś sposobem widzi więcej niż jest i że to jest
> źródłem jej problemów czy złego samopoczucia. Bez względu jak idiotycznie to
> brzmi - praktycznie nikt w takim stanie nie wie co można praktycznie z tym
> zrobić, żeby poczuć się lepiej.
> Powiedzą na psychoterapii jak używać własnego mózgu...

Zasugeruję, że być może Ty tak daleko od swoich przeszłych zachowań nie
odszedłeś i nadal próbujesz otwierać pudełko papierosów jedynym znanym
Ci narzędziem - siekierą. Może problemem nie jest tu treść, halucynacje,
ale to, że Himera nie umie stwierdzić [nie zna pojęcia], że to tylko jej
*licentia_poetica* . ;)

Flyer

32. Data: 2005-12-14 06:55:13

Temat: Re: Jednak swiat jest zly
Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Himera" <H...@w...pl> napisał w wiadomości
> Za oknem pada snieg, bialy swiat, a ja widze zniszczenie i krew.
>
> Nie cieszy mnie nic, nie nie mam depresij tylko realistyczne myslenie. Jak
> mozna sie cieszyc gdy tyle szamba na swiecie? Tyle zepsucia o bludy w
> ludziach. Odwrocisz sie a oni wpakuja ci noz w plecy kiedy przed chwila
> jeszcze smiali sie do ciebie.
> Juz nawet alkohol nie pomaga mi zapomniec, malo tego poteguje nawet to
> bezdenne uczucie pustki.
>
> Ale mam nadzieje e byc moze, jednego dnia, wszystko zaczne pierdolic i
> [...]

Ale świat zawsze taki był. A lokalnie bywał dużo gorszy.
Razem z pierwszą komórką urodziło się myślenie o własnej dupie
(choć sama dupa powstała dużo później).

Problem jest w tym, że dziecko o tym nie myśli, a młody człowiek, wychodzący
w świat zaczyna się wszystkiemu przyglądać uważniej. I wtedy przeżywa
szok ;)

No świat dorosłych, pani, nic więcej ...

33. Data: 2005-12-14 09:28:14

Od: "JFS" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> może
> po

> - najpewniej nie wylądujesz w "psychiatryku" ale sobie sama zatrujesz życie
> w wystarczającym stopniu, żeby było bardzo nieprzyjemne. Im więcej czasu
> minie tym bardziej będziesz zakręcona i tym bardziej ucierpi twoje poczucie
> wartości...

mz nie znasz jednej zasadniczej prawdy - ludzie wariują nie dlatego
że są wariatami - ale dlatego, że zdrowi ludzie wokół nich są wariatami
i odrobinę bydlętami jak ty, jak bluzgacz i pokrewni. Wiem co mówię, wybacz,
odrobinę lepiej od ciebie, bo sam spędziłem w szpitalu jeden miesiąc
parę lat temu.

JFS

34. Data: 2005-12-14 09:35:10

Od: "Mrs Smith" <S...@H...com> szukaj wiadomości tego autora

"PowerBox" <p...@w...pl> wrote in message
> To już z dwojga złego lepiej się zapisać do sekty i mieć bardziej
> pozytywne
> halucynacje, (cut )

szkoda Twojego czasu PowerBox, Oni i tak nie zrozumieja..Ten kto rozumie,
siedzi cicho, bo i nad czym tu dyskutowac..Ja wychodzodze z zalozenia, zeby
wypowiedac swoja prawde raz, a zwiezle i przejzyscie, jesli ktos zrozumie to
skorzysta , jesli nie, jego strata..Nie ma co na sile udowadniac. Widocznie
ten ktos nie jest jeszcze gotowy na taka prawde...Jest takie porzekadlo,
"kiedy uczen gotowy, to i nauczyciel sie znajdzie".

Pozdrawiam Cie serdecznie;-)

Sarna

35. Data: 2005-12-14 09:56:04

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

PowerBox:
> ... Nic dziwnego, że sekciarze znacznie rzadziej chorują
> na serce niż ci, którzy w tym samym czasie halucynują
> "zły świat, noże w plecach itd".
> Przecież to nie trzeba badań na 10000 ludziach robić...

Strasznie duzo nieprawdopodobnych glupot wypisujesz
ostatnio...

ale ja w innej kwestii. :)

Niedawno [kilka dni temu] przedstawiles bardzo interesujaca
koncepcje jakoby to co w tym temacie nazywasz "halucynacje"
czy ~dysfunkcja (/choroba) emocjonalna bylo ciagiem zwyklych
(pospolitych, mogacych potencjalnie stac sie udzialem ~kazdego)
specyficznych reakcji podswiadomosci w sytuacjach krytycznych
wysylajacej okreslone komunikaty do "swiadomego ja".
[Mam nadzieje, ze nic nie pomieszalem i przypominasz sobie o tym
swoim wystapieniu: news:dmnmin$rrc$1@nemesis.news.tpi.pl>. ;)]

Obecnie natomiast zauwazam jakobys konsekwentnie i z naciskiem
zaprzeczal tej koncepcji, a przy tym samemu sobie...
ale byc moze sie myle...?

Czy bylbys w stanie opisac/dookreslic/rozwinac przypadek Himery
w swietle koncepcji o jakiej wspomnialem powyzej?
Jesli tak, to bardzo prosze napisz kilka zdan na ten temat. :)

--
Czarek

36. Data: 2005-12-14 10:05:33

Od: "J Francis Shade" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kilka ludowych mądrości chyba:

1. "Ten kto rozumie, siedzi cicho,  bo i nad czym tu dyskutowac.."

2. "Ja wychodzodze z zalozenia, zeby
wypowiedac swoja prawde raz, a zwiezle i przejzyscie, "

3. " jesli ktos zrozumie to
skorzysta , jesli nie, jego strata.."

4. " Nie ma co na sile udowadniac. Widocznie
ten ktos nie jest jeszcze gotowy na taka prawde... "

5. " Jest takie porzekadlo, "

6. "kiedy uczen gotowy, to i nauczyciel sie znajdzie".

Nie grasz ty przypadkiem na kobzie dziewczyno? bez urazy

J Francis Shade

37. Data: 2005-12-14 10:43:51

Temat: Odp: Odp: Jednak swiat jest zly
Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mz nie znasz jednej zasadniczej prawdy -

Dla kogo jest to prawdą?
Co jest prawdą- to co chcesz żeby nią było czy to co myślisz, że nią jest?
Poważnie odpowiedz na pytanie CO JEST PRAWDĄ jak mamy gadać.

> ludzie wariują nie dlatego
> że są wariatami - ale dlatego, że zdrowi ludzie wokół nich są wariatami
> i odrobinę bydlętami

- to, że spędziłeś tylko miesiąc w psychiatryku zawdzięczasz jedynie temu,
że inni jawią ci się jako tylko "odrobinę bydlęta" a nie na przykład
full-size wilkołaki wbijające w morzu gówna siekiery w plecy ;-)

> Wiem co mówię, wybacz,

- rozumiem ;-)

> odrobinę lepiej od ciebie, bo sam spędziłem w szpitalu jeden miesiąc
> parę lat temu.

- przykro mi z tego powodu.
Wiem, że wszystkie świry zawsze coś "więcej widzą" lub "lepiej wiedzą",
zawsze mają jakieś nadludzkie wglądy w pewne sprawy. Zawsze mają zwidy, że
inni są powodem ich problemów ale jakoś na psychoterapię przychodzą sami
żeby się sami wyleczyć. Nie przyciągają wszystkich, żeby psychiatra wyleczył
innych (matkę, sąsiada, szefa, wszystkich ludzi na świecie) - tylko sami
przychodzą. Myślałeś kiedyś o tym zdumiewającym zjawisku?

Po cholerę ty siedziałeś w szpitalu skoro to inni byli źródłem problemu?
Trzeba było przyprowadzić kilku a może nawet wszystkich(?) innych "ludzi
odrobinę bydląt". Po czym personel szpitala poznałby, że przyprowadziłeś
właściwych "odrobinę bydląt" a nie zwykłych normalnych ludzi?

38. Data: 2005-12-14 10:44:10

Od: "Lea" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PowerBox" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Dzięki za aktywny udział w dyskusji. Już uzupełniam:
>
> " Inni ludzie są dla nich wilkami, szczurami, hienami, potworami,
> tasiemcami, zjełczałymi jeżami, głupszymi od bluzgacza..."
>
> Czy któryś ze świrów jeszcze może coś dorzucić?

To może ja jeszcze...

A jak uważasz, dlaczego ty nie jesteś świrem?

Lea

39. Data: 2005-12-14 11:00:36

Temat: Odp: Jednak swiat jest zly
Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja tak nie napisalam wiec nie cytuj.

- pozbierałem wszystko razem, żeby inni widzieli co tu się dzieje. Ostatnie
zdanie że 'jesteście ślepi' wypowiedziała inna niż ty internautka - ja to
doskonale wiem.

> moja rzeczywistosc nie jest obiektywna bo nie jestem Bogiem spogladajacym
na
> wszystko z gory.

- skąd wiesz, że twoja rzeczywistość nie jest obiektywna?
Spojrzałaś może na wszystko z góry? Musiałaś być bogiem, żeby dokonać tego
wglądu?

> Starasz sie przekonac nas do swojej racij, do tego jak wg. ciebie zdrowy
> umysl powinien postrzegac rzeczywistosc, a jest tak ze kazdy postrzega
> rzeczywistosc w szczegolny dla niego sposob.

- z tego samego powodu każdy czuje się w szczególny dla niego sposób i z
tego samego względu każdy siedzi w szczególnym dla niego miejscu - niektórzy
na Hawajach, niektórzy w psyhiatryku. Dobrze, ze już zdajesz sobie chociaż z
tego sprawę...

> Ty uwazasz ze jestem swirem bo postrzegam swiat tak a nie inaczej, a ja

- tak naprawdę nie uważam, że jesteś świrem tylko uważam, że twoje
samopoczucie ma związek z tym jak postrzegasz rzeczywistość. Jak dodajesz
troszkę elementów z horroru typu krew i nóż to musisz się troszkę czuć jak
na horrorze. Nie ma na to mocnych, chyba, ze łykniesz "lek". Masz normalny
mózg jak każdy inny tylko używasz go w tragiczny dla siebie sposób. Idź na
psychoterapię - tam ci wskarzą, że masz jeszcze inne wybory.

> uwazam ciebie za totalnie slepego ignoranta zamknietego w swoim i tylko
> swoim swiecie ze swoimi idealami ktore uwazasz za najbardziej wlasciwe dla
> siebie jak i dla innych,

- czy przekonanie, że jestem ignorantem i wszystko uznaję za najbardziej
właściwe dla siebie i innych jest może twoim przekonaniem, które uważasz, że
jest jedyne właściwe dla ciebie i innych?

40. Data: 2005-12-14 11:02:28

Od: "JFS" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moim zdaniem wydaje Ci się że jesteś mądra bo myslisz podobnie jak
większość, "zdrowo myslisz" ("jak koń" bez urazy), podobnie podobni tobie.

Ludzie mądrzejsi to są ludzie inni, nie myślą zdrowo _są_chorzy_
w waszym świecie, nic o mnie, nic o mnie nie wiecie

(wybacz żart)

JFS

Wizje rzeczywistości - KATOWICE
panie bluzgacz