Komorki GSM zwiekszaja inteligencje i stumuluja rozwoj mozgu u dzieci

1. Data: 2000-05-16 15:31:08

Temat: Komorki GSM zwiekszaja inteligencje i stumuluja rozwoj mozgu u dzieci
Od: Dariusz <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pierwotne komentarze o wplywie komorek GSM na dzieci sluchalem
w GSM World
a potem sie pojawily komunikaty prasowe.

I ze zrodel pierwotnych wynika, ze czeste trzymanie nadajnika GSM przy
glowie , wywoluje stymulujacy wplyw na budujacy sie uklad nerwowy mozgu
u dzieci.
Ten wplyw jest mierzalny i niestety te dzieci ktore czesto dzwonia
staja sie coraz bardziej inteligentne.

Tyle ze nie wiadomo dokad ten wplyw dalej siega i efekt terapeutyczny
nie przerodzi sie za kilka lat w zaburzenia
i stad powstal apel o zniechecanie dzieci do uzywania komorek.

Ale niestety stymulacja polem elektromagnetycznym dziala terapeutycznie
na mozg i przyspiesza jego rozwoj, jak i budowe ukladu nerwowego.
Mozliwe ze szybciej i w wiekszej ilosci tworza sie polaczenia miedzy
komorkami mozgu a dodatkowa stymulacja dziala jak dopamina wytwarzana w
duzych ilosciach.
Dariusz

2. Data: 2000-05-16 15:58:23

Temat: Re: Komorki GSM zwiekszaja inteligencje i stumuluja rozwoj mozgu u
Od: Piotr <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz wrote:

> [...]
> Mozliwe ze szybciej i w wiekszej ilosci tworza sie polaczenia miedzy
> komorkami mozgu a dodatkowa stymulacja dziala jak dopamina wytwarzana w

Trzymaj dziecko w mikrofalówce, wyrośnie ci drugi Einstein ;-)

3. Data: 2000-05-16 16:15:15

Od: "Zippy" <z...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dariusz <t...@p...onet.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
> I ze zrodel pierwotnych wynika, ze czeste trzymanie nadajnika GSM przy
> glowie , wywoluje stymulujacy wplyw na budujacy sie uklad nerwowy mozgu
> u dzieci.

A swistak siedzi i zawija je w te sreberka.

4. Data: 2000-05-16 19:55:52

Od: Jakub Furkal <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zippy wrote:

> A swistak siedzi i zawija je w te sreberka.

Biedny, dajcie już mu spokój.

--
Pozdrawia Sieć Komputerowa Greenet (Gdynia)
Jakub Furkal >>> http://www.greenet.pl <<<

5. Data: 2000-05-16 20:13:33

Od: "Janusz M. Kaminski" <j...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zippy <z...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:nueU4.75249$O...@n...tpnet.pl...

> Użytkownik Dariusz <t...@p...onet.pl> w wiadomooci do grup
> dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
>

> A swistak siedzi i zawija je w te sreberka.

Zippy - Ty tu tekstow nie podprowadzaj ;)))
Na swistaka monopol mam ja ;)))))))))

Janusz M. Kaminski GSM News
GSM: +48 601 866 133 j...@w...pdi.net
ICQ: 12706371 j...@e...pl
Lista Videoradarow: http://www.waw.pdi.net/~jmk
============ http://www.zrobmytaniej.w.pl ==============

6. Data: 2000-05-16 21:40:02

Od: "Jeremi" <j...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz napisal(a) w wiadomosci: <3...@p...onet.pl>...
>Pierwotne komentarze o wplywie komorek GSM na dzieci sluchalem
>w GSM World
>a potem sie pojawily komunikaty prasowe.
**CIACH**
Polemizowanie z Twoimi slowami wydaje mi sie zbedne, ale powiem tylko tyle:
ostatnio w Wielkiej Brytanii ogloszono raport Stewarta, ktory przedstawia
wyniki 10-miesiecznych badan. Z raportu wynika, ze telefony komorkowe nie
maja _tak_ zlego wplywu na nasze zdrowie, jak niektorzy probuja nam wmowic,
jednak naukowcy zalecaja duza ostroznosc w uzywaniu komorek przez dzieci i
mlodziez -BTW szkoda, ze nie napisali do ktorego roku zycia jest sie
"mlodzieza", bo nie wiem czy sie jeszcze zaliczam:)
Badajac jakis rodzaj nicieni stwierdzono, ze po umieszczeniu robakow w polu
magnetycznym podobnym do tego wytwarzanego przez komorke, bialka tworzace
ich cialo, zachowuja sie jakby zostaly podgotowane! Nie do konca wiadomo
czemu tak sie dzieje, bo przeciez komorka nie dziala jak mikrofalowka.
Prawdopodobnie promieniowanie telefonow uszkadza strukture bialka lub tez
zwieksza produkcje wolnych rodnikow niszczacych komorki.

Pozdrawiam,
Jeremi

7. Data: 2000-05-16 21:51:52

Od: Dariusz <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeremi wrote:

> [...]
> Prawdopodobnie promieniowanie telefonow uszkadza strukture bialka lub tez
> zwieksza produkcje wolnych rodnikow niszczacych komorki.

to przepisales z jakiejs gazety
ale w raporcie jest czesc poufna, prezentowana w BBC
ktora wyraznie podkresla wzrost poziomu inteligencji u dzieci
uzywajacych komorki gsm.

Inteligencje badano dzieci a nie nicieni.
Nawet sa przypuszczenia ze czeste uzywanie komorek moze tak znacznie
zwiekszac ich inteligencje, ze po kilku latach nastapi nieodwracalny
regres, a moze nawet zmiany genetyczne.

I dlatego zniechecono dzieci do uzywania gsm, bo gsm zbyt aktywnie
stymuluje rozwoj jeszcze nie rozwinietego ukladu nerwowego
i ta stymulacja moze wywolac nieznane efekty.

a nicienie mnie tak bardzo nie interesowaly, dlatego skoncentrowalem sie
na czesci poufnej o odddzialywaniu na dzieci.
D.

8. Data: 2000-05-16 22:42:20

Od: Dariusz <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a nicienie mnie tak bardzo nie interesowaly, dlatego skoncentrowalem sie
> na czesci poufnej o odddzialywaniu na dzieci.
> D.

dlatego pamieraj maturzystwo,
dzwon codziennie z komorki i stymuluj swoj mozg kladac 3 komorki pod
poduszke,
a moze rzeczywiscie pomoze ?

9. Data: 2000-05-16 22:48:57

Od: Dariusz <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zippy wrote:

> U?ytkownik Dariusz <t...@p...onet.pl> w wiadomooci do grup
> dyskusyjnych napisa?:3...@p...onet.pl...
>
> A swistak siedzi i zawija je w te sreberka.

a lyzka na to - Niemozliwe !

10. Data: 2000-05-16 23:26:49

Od: "Adax" <a...@p...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

> A swistak siedzi i zawija je w te sreberka.

Dzieci ? W sreberka ? Hmm ... ;)

Adax

szkodliwosc tetnienia swiatla
KASZEL