Do PowerBoks

1. Data: 2003-04-13 15:17:22

Temat: Do PowerBoks
Od: m...@w...fr (Magdalena Nawrocka) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 13 Apr 2003 12:32:28 +0200, PowerBox wrote:

>Jaka "beznadzieja i bezkres cierpienia" - powiedziała Nawrocka i popełniła
>samobójstwo, (ale przed tem i napisała jeszcze kilka felietonów na kilka
>innych tematów).

>- kto Ci, kobito, w to uwierzy. Jaki sztuczny ten list. Pomarudzisz trochę,
>wyciągniesz jakieś stare zapiski i dalej będziesz ni w pięć, ni w dziesięć,
>ni w dziewiętnaście wszystkim "truć tyłek" bezsensem istnienia.

I za co ty wlasciwie tak mnie nienawidzisz? Za te glupie
felietony. Bzdura. Upokarzasz mnie na kazdym kroku. Powtarzasz
sie. Juz nie wiesz, co wymyslec, tak zeby zabolalo. .

Zbeszczesciles pamiec mich Najblizszych, ktorzy opuscili mnie
tak wczesnie. Tego Ci nie moge darowac. Co innego, ze nie
omieszkales, wspomniec Bogu ducha winnej Pouneczki, milego
zwierzaczka, ktory osladzal nam zycie.

Nie cierpie, jak ktos mnie nienawidzi gratis. Czuje taki
psychiczny dyskomfort. Moze wiec mi wytlumacz, o co Ci chodzi.
Oboje bedziemy wiedzieli na czym stoimy.

Mozesz nie czytac moich postingow, ale to robisz. W jakim
celu? By mnie osmieszyc, splukac jak to gowno woda, zdyskredytowac
w oczach grupy? Ci, co mnie nie trawia i tak to robia bez Twojej
pomocy. Jestem przez czesc grupy nielubiana i taka jest cala
prawda.

Nie posadzam Cie o zazdrosc. Bo czego mialbys mi zazdroscic?
Wykoslawionej pozycji na tym forum, ostrej nagonki na mnie, ktora
miala miejsce?

Mam nadzieje, ze mi odpowiesz. Normalnie, niezlosliwie.
Jezeli tego nie zrobisz, odpuszcze sobie twoje postingi i bede
egzystowac, jakby ich w ogole nie bylo. Teraz Twoja odzywka.
Czekam niecierpliwie.

Magda N

1. Data: 2003-04-13 16:23:11

Temat: Re: Do PowerBoks
Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Apr 2003 17:17:22 +0200, m...@w...fr (Magdalena
Nawrocka) wrote:

> I za co ty wlasciwie tak mnie nienawidzisz? Za te glupie
>felietony. Bzdura. Upokarzasz mnie na kazdym kroku. Powtarzasz
>sie. Juz nie wiesz, co wymyslec, tak zeby zabolalo. .

Magdo, MZ zachowanie PowerBoxa w stosunku do Ciebie można zrozumieć
jedynie w kategoriach klinicznych. Traktuj je jako wypowiedzi
człowieka chorego i - choć może to być dla Ciebie trudne - traktuj go
tak, jak traktuje się właśnie człowieka chorego. PowerBox wykreował
swój własny świat; z jego punktu widzenia prawie wszyscy poza nim są
"ciemni", zaś on jest osobą, której wydaje się, że "złapała Pana Boga
za nogi". Iluzje, którym uległ nie byłyby groźne, gdyby nie fakt, że
stał się toksyczny w stosunku do innych osób. Człowiek zdrowy nie
ulega takim obsesjom jak PowerBox. Nie zdziwmy się, gdy ogłosi, że Bóg
wybrało PowerBoxa. I nie dajmy się zwieść jego racjonalnej retoryce,
gdyż z racjonalizmem jego zachowanie nie ma wiele wspólnego.

PS. Kiedyś kol. Sławek zapowiadał opis przypadku m.in. PowerBoxa. Było
to już? Czyżbym przeoczył?

Amnesiac

1. Data: 2003-04-13 17:21:51

Od: "Joasia" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda trzymaj się i nie zwracaj uwagi na osoby pokroju POwerBoksa,
najbardziej boli ignorancja.
Pozdrawiam ;O), J.

1. Data: 2003-04-13 17:58:45

Od: m...@w...fr (Magdalena Nawrocka) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 13 Apr 2003 18:23:11 +0200, Amnesiac wrote:

> [...]
>wybrało PowerBoxa. I nie dajmy się zwieść jego racjonalnej retoryce,
>gdyż z racjonalizmem jego zachowanie nie ma wiele wspólnego.

Dziekuje i pozdrawiam,

Magda N

1. Data: 2003-04-13 18:00:25

Od: m...@w...fr (Magdalena Nawrocka) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 13 Apr 2003 19:21:51 +0200, Joasia wrote:

>Magda trzymaj się i nie zwracaj uwagi na osoby pokroju POwerBoksa,
>najbardziej boli ignorancja.

Tak tez zrobie. Pozdrawiam,

Magda N

1. Data: 2003-04-13 19:15:45

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Nawrocka wrote:

[ciach'o]

> I za co ty wlasciwie tak mnie nienawidzisz? Za te glupie
> felietony. Bzdura. Upokarzasz mnie na kazdym kroku. Powtarzasz
> sie. Juz nie wiesz, co wymyslec, tak zeby zabolalo. .

IMHO w przypadku Pana PowerB. problem zpisany jest na 'magnetycznym' nośniku
genetyczno-prymitywno-instynktownym (mowa np. o tym, że piesek zawsze/często
goni kotka - a tak naprawdę, to psi biedaczek sam pewnie nie wie po co to
robi).

Myślę Madziu, że nie ma sensu obwiniać Pana PowerB. za to, że jego umsył
zniewoliły tak prymitywne bodźce (trzeba być odrobinę wyrozumiałym, każdy z
nas ma w sobie coś takiego prymitywnego)... mnie drażni i pogrąża "coś tam",
byczka drażni czerwona płachta, no a Pana Powerka (pozwoliłem sobie na
odrobinę spoufalenia) drażnisz niestety Ty - no teraz do grona ulubieńców
dołączę na pewno ja (taka jest cena tycztomkowej szczerości :D).

Madzieńko, myślę, że jako doświadczony pedagog potrafisz to zrozumieć i
niczym Chrystusowy posłannik rozgrzeszyć prymityw tego 'powerowatego'
biedaka... Popatrz szerzej (obiektywem szerokokątnym) na problem - IMHO same
dobre rzeczy z takiego 'odpuszczalskiego' postępowania. Powerek zamiast
rzucać się na 'realne' kobitki lub innych tycztomków, będzie się tutaj
odstresowywał na nas. Ty Madziu, jako wierna Chrystusowym przekazom zyskasz
sobie tam na 'górze' kilka odpuszczonych grzechów (Dżizusek uczył nas
przecież "i odpuść nam nasze winy, jako i my odpuszczamy" - czy jakoś tak).
Ja jako przypadkowo napatoczony i nieobojętny na ludzką krzywdę zarobię może
trochę łask u świętego Piotrusia :))

P.S. Zapomniałem napisać, że byłem pod wrażeniem Powerkoboksowatowej
wierności 'gaciowej' kolorystyki - co on w pralni pracuje?? Hihi, zaraz ktoś
napisze: OK, a ty tycztomek skąd wiesz, że Power był wierny oryginalnej
kolorystyce, e? No ja właśnie pracuję w pralni :)))

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

1. Data: 2003-04-13 21:07:16

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Nawrocka <m...@w...fr>
jupiter:

> [...]
> psychiczny dyskomfort. Moze wiec mi wytlumacz, o co Ci chodzi.
> Oboje bedziemy wiedzieli na czym stoimy.

<snip>

Nie wierzę, że nie rozumiesz.

I jakkolwiek PB jest okrutny i chamski, nie oznacza to, że na swój okrutny i
chamski sposób nie mówi Ci rzeczy, z których mogłabyś skorzystać.

Chyba niezbyt mądrze byłoby go ignorować.

P.

1. Data: 2003-04-13 23:53:45

Temat: Odp: Do PowerBoks
Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Magdo, MZ zachowanie PowerBoxa w stosunku do Ciebie można zrozumieć
> jedynie w kategoriach klinicznych.

- Amnesiac, you suck, ale mnie rozszyfrowałeś...

1. Data: 2003-04-14 05:51:51

Od: Marsel <Marselon@p_czta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Amnesiac:

> [...]
> człowieka chorego i - choć może to być dla Ciebie trudne - traktuj go
> tak, jak traktuje się właśnie człowieka chorego.

A jak nalezy traktowac czlowieka chorego ? iGnorowac?
Jako czlowiek .. hm.... niespelniajacych wszystkich norm zrowia
psychicznego chcialbym zaprotestowac przeciwko takiem stawianiu sprawy
- nie tylko w swoim wlasnym interesie.
Jesliby powolac sie na kryterium zdrowia psychicznego nalezoloby tez
igorowac takze Magdalene N i jak sadze wiele innych osob. A ten pomysl
srednio i sie podoba.

Nie chce bronic PB, sam uwazam wiekszosc z jego wypowiedzi za
pomylone, toksyczne, destrukcyjne, jednak takie stawianie sprawy jak
zaprezentowal kolega imo jest wlasnie chore.

Przypominam koledze ze choroba psychiczna nie jest warunkiem
koniecznym aby pieprzyc bez sensu czy wyladowywac swoja agresje w
bezpiecznych dla siebie warunkach na oslabionych osobach, i w zasadzie
rzadko w ten sposob sie objawia, aczkolwiek nie mozna jej wykluczyc.

Rozumiem, ze trudno szanowac kogos, kto nie szanuje innych, ale imo
krzywdzace jest 'lekka reka' przypisywanie takiego zachowania osobom i
tak czesto juz dosc cierpiacym.

duzo zdrowia zycze

--
Marsel

1. Data: 2003-04-14 09:30:36

Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 14 Apr 2003 07:51:51 +0200, Marsel <Marselon@p_czta.onet.pl>
wrote:

> [...]
>pomylone, toksyczne, destrukcyjne, jednak takie stawianie sprawy jak
>zaprezentowal kolega imo jest wlasnie chore.

Z całym szacunkiem, Marsel, ale nie zauważyłeś, że cały swój powyższy
wywód skonstruowałeś na podstawie przekonania, które Ty_sam mi
przypisałeś? Nie napisałem, że człowieka chorego należy ignorować;
zwłaszcza nie powinniśmy tego robić na tej grupie. Szczerze mówiąc,
nie mam pomysłu na stosowne traktowanie takich osób. Chciałem jedynie
zaapelować do Magdy, by zachowała większy dystans wobec wypowiedzi
PowerBoxa. Taki dystans, jaki utrzymuje się względem obrażających słów
padających z ust kogoś niezrównoważonego. BTW sam nie sądzę, bym
spełniał wszystkie normy zdrowia psychicznego. ;-))

> [...]
>bezpiecznych dla siebie warunkach na oslabionych osobach, i w zasadzie
>rzadko w ten sposob sie objawia, aczkolwiek nie mozna jej wykluczyc.

Pamiętam o tym, ale mój sąd o PowerBoxie podbudowany był szerszą
obserwacją. I podtrzymuje go, choć nie czuję się kompetentny określić
jednostki chorobowej.

>duzo zdrowia zycze

Pozdrawiam ciepło,
--