Strona główna Grupy pl.sci.medycyna Atak policji na gabinet/y ginekologiczny/e dokonujacy aborcji Re: Odp: Odp: Gratuluje Panu, ze Pan zabil zlodzieja Re: Telewizja TVP 1 niedziela. Wszystko o transplantacjach na podstawie naszej dyskusji z usenetu

Data: 2000-02-09 18:11:15
Temat: Re: Odp: Odp: Gratuluje Panu, ze Pan zabil zlodzieja Re: Telewizja TVP 1 niedziela. Wszystko o transplantacjach na podstawie naszej dyskusji z usenetu
Od: expert <e...@f...onet.pl>

> Expert, wymien te zabezpieczenia, bo mi jakos ani jedno do glowy nie
> przychodzi.

Niby piszesz z Uniwersytetu a myslec nie chcesz.
W bazie patentow USPTO sa dziesiatki tysiecy patentow security.
Wystarczy je wdrazac.
Swoich metod nie bede zdradzal publicznie.

> Moze dlatego, ze istnieja tylko w Twojej wyobrazni ?

masz dostep do bazy patentow do sobie poczytaj.
Nie mam interesu zeby sponsorowac producentow systemow zabezpieczen w
ich poszukiwaniach.

Ale jezeli jest rynek na systemy zabezpieczajace samochody w 99 % przed
kradzieza, to wskaz mi firme ktora jest tym zainteresowana.
Chetnie sprzedam licencje na takie systemy.

A ze samochody mozna otworzyc w 10-20 sekund to pokazywal czesto
Zientarski z Auto-Moto i 10 innych programow telewizyjnych
a sklep w Mikolowie sie reklamowal, ze sprzedaje zestawy do
otwierania samochodu, gdy zgubilismy kluczyki.

Cena byla rzedu 50-100 zl