keramzyt do ziol?

61. Data: 2003-09-30 06:25:56

Temat: Re: Odp: Odp: keramzyt do ziol?
Od: "Jan_jr" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sabinka" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
news:bla8h2.3vvgl4v.1@sa.re...

> No w sumie masz racje, gdyby Elfir nie napisala o radonie to moze
> Michal nie odpowiedzial ze jest on nieszkodliwy. A gdyby nie napisala
> o radzie to bym sie nie dowiedziala ze on tam nie wytepuje.

No widzisz? Teraz jeszcze tylko podziękuj Elfir i przygotuj sobie
kolejne pytanie...

> To moze teraz Ty powymieniasz pierwiastki nie wystepujace
> w keramzycie i te wystepujace ale nieszkodliwe?

Spróbuj na pl.misc. budowanie.

Pozdrowienia, Jan_jr

62. Data: 2003-09-30 06:46:10

Temat: Re: Odp: Odp: Odp: Odp: keramzyt do ziol?
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elfir" <e...@p...fm> wrote in

> Gdybysmy wszyscy smiali sie z tego samego mielibysmy uboga scene
> kabaretowa ;-)

Coz, w kontekscie tego, co powyzej napisalas...
To wiele wyjasnia :-D
Pozdrowienia - Ewa Sz.

63. Data: 2003-09-30 08:05:04

Temat: Re: Odp: keramzyt do ziol?
Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):
[...]
> A roslina go, o ile wiem, nie wchlania (no, bo po co mialaby to
> robic?).
[...]
> Jesli wiec bedziesz swoje rosliny na keramzycie
> hodowac w piwnicy i przez 10 lat regularnie chodzic do
> tej piwnicy zapalic, to moze Ci to zaszkodzic.

Polecam lekturę:
http://www1.gazeta.pl/nauka/1,34148,1686634.html
pozdr. Jerzy

64. Data: 2003-09-30 17:09:43

Temat: Odp: Odp: Odp: Odp: keramzyt do ziol?
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sabinka <s...@w...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:b...@s...re...

> Czyli nie odpowiedzialas mi wprost na pytanie tylko urzadzilas sobie
> teatr straszac pierwiastkami, sama nie bedac doinformowana.

Bo pytanie wydawalo mi sie nudne, wiec je ubarwilam, dzieki czemu:
1) kazdy dowiedzial sie czegos nowego
2) temat sie rozbudowal
3) uzyskalas potwierdzenie mozliwosci uprawy roslin na keramzycie z wielu
opinii

Elfir

65. Data: 2003-09-30 17:10:20

Temat: Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: keramzyt do ziol?
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sabinka <s...@w...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:b...@s...re...

> A tak mamy teatr jednego widza.

No co ty! Tak zle oceniasz liczebnosc grupy!

Elfir

66. Data: 2003-09-30 17:11:31

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Szczę?niak <e...@b...uni.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:X...@1...17.
1.38...
> "Elfir" <e...@p...fm> wrote in

> Coz, w kontekscie tego, co powyzej napisalas...
> To wiele wyjasnia :-D
> Pozdrowienia - Ewa Sz.

Cytujac Gogola: "I z czego sie smiejecie? Sami z siebie sie smiejecie". ;-)

Elfir

67. Data: 2003-10-01 12:26:57

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 30 Sep 2003 03:22:20 GMT, "Michal Misiurewicz"
<m...@i...rr.com> wrote:

>Zeby nie bylo nieporozumien - nieszkodliwy w malych
>ilosciach, ale w duzych tak.

Mnie interesuje wylacznie keramzyt, ten z subjectu.

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

68. Data: 2003-10-01 12:28:34

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 30 Sep 2003 19:09:43 +0200, "Elfir" <e...@p...fm> wrote:

>1) kazdy dowiedzial sie czegos nowego
>2) temat sie rozbudowal
>3) uzyskalas potwierdzenie mozliwosci uprawy roslin na keramzycie z wielu
>opinii

No dobra, jesli Ci o to chodzilo to dziekuje i gratuluje umiejetnosci
prowokowania do dyskusji :)

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

69. Data: 2003-10-01 19:30:15

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> On Tue, 30 Sep 2003 19:09:43 +0200, "Elfir" <e...@p...fm> wrote:

> No dobra, jesli Ci o to chodzilo to dziekuje i gratuluje umiejetnosci
Nie ma sprawy, polecam sie na przyszlosc ;->

Elfir

70. Data: 2003-10-02 11:53:15

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Jerzy Nowak wrote:
> Nie radzę wąchać, szczególnie tych promieniotwórczych. Można bowiem potem
> świecić w nocy.

Bardzo przydatna cecha/wlasciwosc/przypadlosc ;) Wiem z autopsji ;)
No i zmienjsza sie zuzycie energii ;)

Pozdrawiam,
robal.

sarny...