Mały zywopłot

1. Data: 2003-09-25 07:14:51

Temat: Mały zywopłot
Od: "iza" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, potzrbuję porady, co najlepiej sie nadaje na mały zywopłot. Będę
wydzielała miejsca na polu campingowym pod przyczepy. Żywopłot musi być
niski - najwyżej 0,5 m, wąski, żeby nie zabierał za dużo pola no i na tyle
"twardy", żeby nikomu nie przyszło do głowy przejechac po nim samochodem.
Zastanawiam się tez, czy powinien być jednolity, czy "mieszany", żeby nie
było nudno, ale to już sprawa drugorzędna.
iza

2. Data: 2003-09-25 07:23:54

Temat: Re: Mały zywopłot
Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iza" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Zastanawiam się tez, czy powinien być jednolity, czy "mieszany", żeby nie
> było nudno, ale to już sprawa drugorzędna.

Berberys:-)
Wygląda na to, że spełnia Twoje warunki. I jest niewymagający.
Można pomieszać różne odmiany, ale trzeba uważać bo nie wszystkie rosną w
takim samym tempie.

Przychodzi mi do głowy jeszcze bukszpan, ale on wolno rośnie.
I nieśmiertelny liguster:-)

Pozdrawiam
Marta

3. Data: 2003-09-25 07:27:14

Od: "Łukasz W." <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

proponuję też irgę, która świetnie nadaje się na małe zywopłoty. oczywiście
musisz wybrać gatunek krzaczasty, a nie płorzący. zaletą są oczywiście małe
błyszczące liście, dużo małych białych kwiatuszków na wiosnę, a jesienią
mnóstwo czerwonych owoców (lubia je ptaki). ale oczywiście ligustr lub berberys
są też ładne i pożyteczne dla ptaszków. pozdr Ł

4. Data: 2003-09-25 07:36:34

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Łukasz W." <l...@b...pl> wrote in message
> proponuję też irgę, która świetnie nadaje się na małe zywopłoty.
oczywiście
> musisz wybrać gatunek krzaczasty

Tawuła - niskie odmiany albo pięciorniki.

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2003-09-25 09:59:41

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> musisz wybrać gatunek krzaczasty, a nie płorzący.

Kolejny malutki błąd co ?

> są też ładne i pożyteczne dla ptaszków. pozdr Ł

Skoro tak miło o ptaszkach

Pozdrawia pokojowo boletus

6. Data: 2003-09-25 22:57:06

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zastanawiam się tez, czy powinien być jednolity, czy "mieszany", żeby nie
> było nudno, ale to już sprawa drugorzędna.

W takich miejscach zwykle widuję ligustr. jak go odpowiednio ciąć
można utrzymać żądaną wysokość.
Najlepszy i najładniejszy byłby chyba bukszpan, niestety wolno
rośnie i nie jest tani. A może posadzić pas z róż?
pozdrawiam
AurorA
http://oczko4you.republika.pl/centrum.html

7. Data: 2003-09-26 13:03:10

Od: "" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to Miłość???

8. Data: 2003-09-26 19:00:33

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to Miłość???

Jaka znowu pieprzona miłość !
Pozdrawiałem pokojowo,
ponieważ siedziałem w pokoju.

Pozdrawia boletus

9. Data: 2003-09-27 13:30:05

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus napisał(a):

> Jaka znowu pieprzona miłość !
> Pozdrawiałem pokojowo,
> ponieważ siedziałem w pokoju.
>
> Pozdrawia boletus

Miłość nigdy nie jest pieprzona młokosie, z nabożeństwem o miłości w te
piękne jesienne okoliczności natury.

--

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

keramzyt do ziol?