Re: marihuana

31. Data: 2000-01-07 01:30:33

Temat: Re: Odp: Odp: maryc
Od: c...@b...gnet.pl (Marcin Kubicki) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 06 Jan 2000 10:23:34 GMT, expert <e...@f...onet.pl> wrote
and nobody noticed it except me:

>Jezeli lekarz publicznie reprezentuje stanowisko ze mozna palic skrety i
>rozpowszechniac maryche to w stanach traci licencje.
>Mozesz zadzwonic do ambasady i to potwierdzic.

>Pytanie.
>Czy masz licencje i prawo wykonywania zawodu lekarza ?
>Jezeli tak, to reklamujac skrety , w wielu krajach utracilbys prawo
>wykonywania zawodu lekarza.
>Moze nawet w Polsce, jezeli kolega lekarz z twojego szpitala to zglosi
>do izby lekarskiej.

Na szczescie nie mam takich "kolegow". BTW nie reklamuje marychy
jedynie jestem logiczny: skoro dozwolony jest alkohol to czemu nie
marycha ? W czym jest gorsza od np. piwa ?

Marcin Kubicki
Odp: Odp: Odp: brzmi pieknie !!!!!

32. Data: 2000-01-07 01:30:34

Temat: Re: Holandia, a eutanazja [1996] (bylo: maryc)
Od: c...@b...gnet.pl (Marcin Kubicki) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 06 Jan 2000 11:01:50 GMT, expert <e...@f...onet.pl> wrote
and nobody noticed it except me:

>A kto mowi o masowej eksterminacji terminalnie chorych ?
>Jezeli taka procedura dotyczyc bedzie 10 pacjentow twojego szpitala,
>to bedzie juz ok ?
>
>Kolega ze szpitala zakaznego przeslal stanowisko Rady d/s eutanazji.
>Zakreslilem teksty dozwalajace (?) bierna eutanazje w Polsce.
>
>Jezeli nie uslyszalem sprzeciwu, a nie uslyszalem,
>to jedynie moge mniemac, ze bierna eutanazja chorych pacjentow jest w
>Polsce tolerowana, dopuszczalna i niekaralna.
>
>Jezeli jest inaczej to bede czekaj na takie informacje.

Jestem zwolennikiem eutanazji. Co do zabezpieczen przed kryminalnym
dzialaniem to wierz mi ze jest naprawde dobre - zwlaszcza w Holandii.
ATSD sa dwa kraje gdzie eutanazja jest dozwolona: Holandia i Australia
tylko w tej drugiej dozwolona jest jedynie eutanazja bierna.

Marcin Kubicki
Odp: Odp: Odp: brzmi pieknie !!!!!

33. Data: 2000-01-07 16:58:42

Od: Kamil Uminski <d...@k...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Ja tylko w kwestii formalnej...

expert <e...@f...onet.pl> rzecze:
>Kolega ze szpitala zakaznego przeslal stanowisko Rady d/s eutanazji.

A jednak mozna - w jednym zdaniu dwa bledy...

Apeluje o uwazniejsze czytanie - liczy sie jakosc, a nie ilosc postow...

Pozdrawiam,

Kamil Uminski

PS. I znow wycinam z cross-postowania "pl.ogloszenia.rozne"...
--
!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^
!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^

34. Data: 2000-05-05 16:54:40

Temat: Re: Odp: Odp: marycha
Od: "paranoid" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

expert napisał(a) w wiadomości: <3...@f...onet.pl>...
>W Stanach marycha jest zakazanym narkotykiem i idzie sie za samo
>posiadanie do wiezienia.

zalezy gdzie. Jest pare stanow, w ktorych dozwolone jest
tzw. uzycie do celow medycznych (na recepte). M.in. w Kalifornii,
Oregonie i kilku innych (nie chce sklamac, a nie mam akurat
tego wykazu).

35. Data: 2000-05-05 19:35:53

Od: Mariusz Krawiec <k...@c...edu> szukaj wiadomości tego autora

paranoid wrote:

> [...]
> tzw. uzycie do celow medycznych (na recepte). M.in. w Kalifornii,
> Oregonie i kilku innych (nie chce sklamac, a nie mam akurat

Na pewno Arizona, nie jestem pewien co do Oregon.
Te prawa, weszly w zycie stosunkowo niedawno i budza
dosc spore kontrowersje i sa przedmiotem wielu dowcipow.

Kanabinoidy moga byc bardzo uzyteczne przy leczeniu
niektorych chorob. Jednak palenie trawy napewno nie
jest zbyt skutecznym sposobem dostarczania tych zwiazkow
do organizmu. Ale jesli to komus zmniejsza bol, czy pomaga
w inny sposob, to niech stosuje...

A tu w niedziele nawet piwa nie mozna kupic.
Nawet w restauracji :-(
No na szczescie dzis piatek.

Mariusz

36. Data: 2000-05-05 23:56:31

Od: "paranoid" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz Krawiec napisał(a) w wiadomości:
<3...@c...edu>...
>Na pewno Arizona, nie jestem pewien co do Oregon.

Oregon na pewno jest.

>Te prawa, weszly w zycie stosunkowo niedawno i budza
>dosc spore kontrowersje i sa przedmiotem wielu dowcipow.

przedmiotem dowcipow w USA sa rowniez Polacy
nie widze przyczyny, dla ktorej mielibysmy sie tym
przejmowac.

> [...]
>jest zbyt skutecznym sposobem dostarczania tych zwiazkow
>do organizmu. Ale jesli to komus zmniejsza bol, czy pomaga

a i owszem. Mnie np. pomaga na ostre bole kregoslupa.
I nie widze powodu, dla ktorego ktos mialby mnie zamykac
w wiezieniu dlatego, ze wyhoduje kilka krzaczkow na swoj
uzytek i spale je w ciagu kilku miesiecy... zaden "expert"
nie ma prawa dopieprzac sie do tego, co robie ze swoim
cialem i ze soba...

Jakub Karolczak
Strona Widzewa Lodz:
http://www.geocities.com/colosseum/4434

37. Data: 2000-05-06 07:01:44

Temat: Re: Re: Odp: marycha
Od: e...@k...net.pl (apix) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 05 May 2000 15:35:53 -0400, Mariusz Krawiec
<k...@c...edu> wrote:

>A tu w niedziele nawet piwa nie mozna kupic.
>Nawet w restauracji :-(
>No na szczescie dzis piatek.
>
>Mariusz
dlaczego nie mozna kupic czyzby nie zniesli prohibicji:))
hej

38. Data: 2000-05-06 10:37:55

Temat: Odp: Odp: Odp: marycha
Od: "Cosa" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mariusz Krawiec <k...@c...edu> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@c...edu...

> [...]
> jest zbyt skutecznym sposobem dostarczania tych zwiazkow
> do organizmu. Ale jesli to komus zmniejsza bol, czy pomaga

Kanabionidy , a dokładnie tetrahydrokannabinol jest jednym z
najskuteczniejszych leków przeciwwymiotnych - w postaci preparatu
Dronabinol jest AFAIK stosowany już w stanach.
Podawany w małych dawkach znakomicie znosi nudności i wymioty związane
z chemioterapeutykami przeciwnowotworowymi . Nie działa tylko przy
cis-platynie.
A tak apropo's Dronabinol jest lekiem sztucznym , nie ekstraktem z
Cannabis indica.
Jako że polscy chemicy są najlepsi ( co i rusz ,kolejne laboratorium
produkujące amfetaminę o niemal aptecznej czystości ) , pozostaje
tylko czekać kiedy zaczną syntetyzować nam sztuczną trawkę.
A wtedy lokalne ćpuny będą fajnie wyglądać , niema co.

--
Cosa

"Konie trojańskie mają swych rycerzy gdzieś"

39. Data: 2000-05-06 16:21:46

Od: "JDA" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik paranoid <n...@n...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych na
pisał:k1DQ4.26227$O...@n...tpnet.pl...
> [...]
> tzw. uzycie do celow medycznych (na recepte). M.in. w Kalifornii,
> Oregonie i kilku innych (nie chce sklamac, a nie mam akurat

Po co od razu do USA wystarczy do Holandii.

40. Data: 2000-05-06 16:24:22

Od: "JDA" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest zbyt skutecznym sposobem dostarczania tych zwiazkow
> do organizmu. Ale jesli to komus zmniejsza bol, czy pomaga

napewno pomoże...:-)

> A tu w niedziele nawet piwa nie mozna kupic.
> Nawet w restauracji :-(
> No na szczescie dzis piatek.

Gdzie Ty mieszkasz ???????????????
W moim mieście można NA ZDROWIE

Asia

> Mariusz

Re: LAMIVUDYNA ?
Re: Lamblie
Re: świąd w okolicach odbytu
Re: Trzeci migdał u alergika
Chora psychicznie dziewczynka zmuszona do urodzenia dziecka!