"bypassy"

21. Data: 2000-07-07 08:10:28

Temat: Re: Odp: "bypassy"
Od: Marcin Barszczewski <m...@i...ibb.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacenty wrote:

> Użytkownik Marcin Barszczewski <m...@i...ibb.waw.pl> w wiadomości do
> grup dyskusyjnych napisał:3...@i...ibb.waw.pl...

> A ja bym chciał wziąć udział w ekspedycji na Marsa. Niestety spełnienie
> naszych marzeń jest mało realne, choć moje jest realniejsze od Twojego :-))

Wiesz, mysle, ze kazdy lekarz w swojej praktyce ma takie dane swiadczace
o powodzeniu badz klesce jego teorii.
Jestem tego ciekaw i Twoje demagogiczne porownanie mojego
zainteresowania z wyprawa na Marsa jest dla mnie troche zaskakujace. Czy
ja, nie daj Boze, poruszylem temat tabu ? Nie. Zapytalem czy ktos
posiada konkretne dane nt. wynikow diety. I juz.
To symptomatyczne; ilekroc cos jest z pogranicza nauki i paranauki
argumenty zwolennikow takich metod staja sie, hm, malo powazne. To jest
linia typu: "Co z tego, ze nikotyna szkodzi, skoro moj dziadek palil 80
lat i zabil go woz z kapusta" ? Moze mial (kilka % ludzi pewnie ma ?)
bardzo wydajny system detoksykacyjny zwiazany bodajze z cytochromem 450
?
Ale jezeli masz dalej uzywac takich argumentow to daj sobie spokoj, bo
na to szkodz i Twojego czasu i miejsca na liscie.

Pozdrawiam,

Marcin

22. Data: 2000-07-07 12:46:23

Temat: Odp: "bypassy" - dłuuugie !
Od: "Jadarek" <o...@k...mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zachęcony na priva ośmielam się załączyć rzeczony referat (miłej lektury na
wolne dni ;-) )

Tekst referatu wygłoszonego przez lek. med. Irenę Staniszewską (lekarza
chorób wewnętrznych i medycyny przemysłowej) na spotkaniu optymalnych w
Brennej w dniu 21.05.2000r.

Prądy selektywne w praktyce lekarskiej i ich skuteczność w terapii.

Zestawienie z wykonanych zabiegów prądami selektywnymi
w ARKADII Tychy od 01.10.1998r. do 31.03.2000r.

Najwięcej zabiegów prądami PS i S wykonano na centralny układ nerwowy u 155
osób z powodu następujących chorób: nerwicy wegetatywnej, neurastenii,
bezsenności, miażdżycy z osłabieniem pamięci, wzroku, szumu w uszach,
nadciśnienia tętniczego, choroby niedokrwiennej serca, w zaburzeniach rytmu
serca, jaskrze, łuszczycy owłosionej skóry głowy a także w depresji,
migrenie, w stanach parkinsoidalnych. W większości pacjenci odczuli znaczącą
poprawę samopoczucia. W nerwicy i neurastenii pacjenci byli wyciszeni,
wyluzowani, spokojniej reagowali na stresy dnia codziennego, poprawiła się
pamięć, często wzrok, zmniejszył się, a nawet całkowicie ustąpił szum w
głowie, uregulowało się ciśnienie krwi, zaburzenia rytmu serca, uregulowało
się lub już nie zwiększało się ciśnienie śródgałkowe w jaskrze, tak, że
nieraz lekarze okuliści byli tym zdziwieni i naturalnie ten stan poprawy
przypisywali swoim metodom leczenia. Ustępowały także zmiany łuszczycowe
owłosionej skóry głowy, szczególnie gdy łuszczyca trwała krótko, od 1 roku
do 5 lat, w depresjach uzyskano poprawę samopoczucia, zauważono przypływ
energii, więcej chęci do życia, działania, zaś w migrenach po 1-2 seriach
prądów S uzyskano całkowite ustąpienie bólów migrenowych. Jedynie w dwóch
przypadkach choroby Parkinsona: jeden mężczyzna 50-letni, drugi 37-letni,
nie uzyskano poprawy, ale także nie stwierdzono wyraźnego pogorszenia.

Prądy PS zastosowano również u 78 osób ze schorzeniami układu
kostno-stawowego, przede wszystkim z chorobą zwyrodnieniową stawów kończyn
górnych i dolnych i kręgosłupa. U wszystkich osób znacznie zmniejszyły się
lub całkowicie ustąpiły bóle, zwiększyła się także ruchomość i ogólna
sprawność stawów i kręgosłupa. W tej liczbie były 3 kobiety z gośćcem
pierwotnie przewlekłym, u których po prądach selektywnych zmniejszyły się
bóle, a także zniekształcenia okołostawowe i znacznie zwiększyła się
sprawność w stawach. Było też 2 mężczyzn z zesztywniającym zapaleniem stawów
kręgosłupa, jeden 54-letni chorujący od 17 lat, na żywieniu optymalnym od
11.1996r. u którego po 2 seriach prądów selektywnych zmniejszyły się bóle i
wyraźnie wyprostowała się sylwetka. Drugi z pacjentów 25-letni, chorujący od
3 lat uzyskał po 1-ej serii znaczne zmniejszenie bólów i większą ruchomość
kręgosłupa, a po 2 tygodniach stosowania żywienia optymalnego OB obniżyło
się z 80 na 60.

Następną grupą osób, u których zastosowano prądy PS to pacjenci z miażdżycą
kończyn, szczególnie dolnych. Były to 53 osoby, u których także uzyskano
znaczącą poprawę: ręce i stopy były znowu ciepłe, ustąpiły bóle łydek,
znacznie lepiej chodzili przez dłuższe odcinki drogi. Jednak u dwóch
pacjentów, którzy nie zrezygnowali z palenia papierosów, a także nie
zastosowali żywienia optymalnego i u których stwierdzono już martwicę
pojedynczych palców stóp, nie uzyskano żadnej poprawy. Bóle chorych kończyn
tak znacznie się nasiliły, że zdecydowali się na amputację kończyny.

Kolejną grupą osób, korzystających z prądów selektywnych to pacjenci z
nadwagą. Było ich 33. Przeciętny ubytek wagi ciała wynosił od 2 do 6 kg
miesięcznie. Jeden z pacjentów schudł 28kg w ciągu 4 miesięcy, 4 pacjentki
ani nie schudły ani nie przytyły.

Prądy selektywne zastosowano także u 13 osób z chorobą wrzodową żołądka i
dwunastnicy, u 7 osób z wrzodziejącym zapaleniem jelita grubego i u 6 osób z
nawykowym zaparciem. U wszystkich uzyskano ustąpienie bólów, zgagi, wzdęć,
biegunek z domieszką krwi i śluzu a także ustąpiły zaparcia. Część pacjentów
zgłosiła się do kontrolnej panendoskopii i koronoskopii, które potwierdziły
ustąpienie w/w schorzeń. Wśród tej grupy był pacjent 50-letni, który zgłosił
się do Arkadii 23.07.1997. z kartą wypisową szpitalną z 22.07.99r. z
rozpoznaniem: choroba Addisona-Birmera -anemia złośliwa, z niedoborem
żelaza, wyrównana marskość wątroby, żylaki przełyku, stan po operacji
żołądka z powodu zwężenia odźwiernika. Pacjent chorował 20 lat na chorobę
wrzodową żołądka, paląc przez cały czas 20-40 papierosów dziennie,
schorzenie to doprowadziło do upośledzonej funkcji błony śluzowej żołądka i
w efekcie do niedokrwistości złośliwej. Niedokrwistość złośliwa z kolei
spowodowała uszkodzenie układu nerwowego. W czasie pierwszej wizyty w
Arkadii pacjent z trudem chodził o 2 laskach, chód był chwiejny, znacznie
utrudniony, łatwo się męczył, po kilkunastu metrach musiał odpoczywać,
miewał także zaburzenia czucia powierzchniowego w rękach i stopach, skarżył
się na uporczywe bóle w nadbrzuszu, uczucie pieczenia wzdłuż przełyku,
wzdęcia. Rzucił natychmiast palenie papierosów, rozpoczął żywienie optymalne
i zastosowano prądy S na żołądek 10x20 min i na ręce i kończyny dolne prądy
PS 10x20min. Już w trakcie zabiegów uzyskano wyraźną poprawę: zmniejszyły
się bóle w nadbrzuszu, ustąpiły wzdęcia, zgaga, a także poprawił się chód.
Pacjent był w stałym kontakcie z lekarzem Arkadii, po miesiącu po zabiegach
i po żywieniu optymalnym, chodził już samodzielnie bez lasek, coraz lepiej
się czuł. Od lekarza podstawowej opieki otrzymał nadal L4 do września 99r.,
wtedy zgłosił się do badania kontrolnego prosząc o zdolność do pracy.
Lekarka skierowała go ponownie na obserwację do szpitala. 01.10.99r. zgłosił
się ponownie do mnie do badania kontrolnego profilaktycznego i jako lekarz
przemysłowy wypisałam mu zdolność do pracy od 01.10.99r. jako dyżurny ruchu
na bocznicy kolejowej w fabryce Fiat Auto-Poland S.A., gdzie nadal pracuje,
czuje się bardzo dobrze, dolegliwości żołądkowe zupełnie ustąpiły, chodzi
bardzo dobrze, kończyny górne i dolne są sprawne, regularnie przychodzi na
spotkania optymalnych w Tychach i często sam siebie wymienia jako przykład
korzystnego działania prądów selektywnych i żywienia optymalnego.

Na prądy selektywne zgłosiło się także 7 osób, chorych na astmę oskrzelową.
U 5 osób stwierdzono znaczącą poprawę, u 2 osób powtórzono prądy po 8-10
miesiącach, wtedy uzyskano poprawę.

Wykonano także prądy SVU u 8 pacjentek z nietrzymaniem moczu. U wszystkich
uzyskano dużą poprawę.

Zastosowano również prądy u 3 mężczyzn z przerostem gruczołu krokowego, z
utrudnionym oddawaniem moczu i u 2 mężczyzn z impotencją. U wszystkich
stwierdzono wyraźną poprawę.

Wśród pacjentów były także 3 osoby - kobiety ze stwardnieniem rozsianym,
które chorują od 2-5 lat, po prądach selektywnych uzyskano lepszą sprawność
kończyn, a także poprawiło się czucie w kończynach.

2 osoby, które zgłosiły się do zabiegów: 1-a kobieta 67-letnia, chorująca
półtora roku i mężczyzna
40-letni, chorujący od roku na stwardnienie boczne zanikowe, byli już w złym
stanie ogólnym, bardzo późno zastosowali żywienie optymalne i za późno
zgłosili się na zabiegi. Niestety te 2 osoby zmarły po kilku miesiącach.
Aktualnie w leczeniu na tę chorobę pozostaje mężczyzna 45-letni, który
choruje od maja 1999r. Prądy selektywne i żywienie optymalne rozpoczął
17.01.2000r. Natychmiast rzucił palenie papierosów, po pierwszej serii
prądów PS na kończyny górne, gdzie już stwierdzono zaniki mięśniowe w
obrębie barków -obie kończyny zwisały bezwładnie wzdłuż tułowia, to po 12
zabiegach po 30 minut uzyskano zaskakującą poprawę, w ostatnim dniu zabiegów
zademonstrował mi, że już potrafi sam otworzyć drzwi. Po dalszych dwóch
tygodniach poinformował mnie, że potrafi sam jeść, myć się, golić i ubierać
się. Po miesiącu sam przemeblował swój pokój, przesuwał ciężkie meble,
niestety po tym ciężkim wysiłku niedowład kończyn górnych wrócił. W maju
zastosowano drugą serię prądów selektywnych 10 razy po 30 min., jednak z
dużo mniejszą poprawą, rusza dłońmi i przedramionami. Przez te 4 miesiące
schudł 14kg, ważył 120 kg.

Prądy selektywne zastosowano także u pięciu osób z rozsianą łuszczycą skóry
owłosionej głowy oraz kończyn górnych i dolnych, a także na tułowiu. U
13-letniego chłopca, 27-letniego i 31-letniego mężczyzny zmiany łuszczycowe
szybko ustępowały, bo chorowali od roku do 3 lat, natomiast u 36 letniej
kobiety, chorującej 14 lat, powtórzono prądy po 8 miesiącach, uzyskując
także stopniowe ustępowanie zmian łuszczycowych. U jednej pacjentki 70
letniej, chorującej 52 lata na łuszczycę poprawę w tej chorobie uzyskano
dopiero po 2-letnim stosowaniu żywienia optymalnego i 3-krotnym zastosowaniu
serii prądów selektywnych na kończyny górne i dolne zawsze 10 razy po 30
min. Obecnie pozostaje na żywieniu optymalny już 4 lata, z łuszczycy
pozostały jedynie pojedyncze ogniska w okolicy lędźwiowo-krzyżowej. Stąd
wniosek: im poważniejsze i bardziej długotrwałe schorzenie, tym dłużej i z
większą cierpliwością należy oczekiwać poprawy stanu zdrowia.

Uwaga: U 23 osób z krewnych i zaprzyjaźnionych, a nie stosujących żywienia
optymalnego zastosowano także prądy selektywne z powodu różnych chorób i
także uzyskano wyraźną poprawę stanu zdrowia, która jednak była
krótkotrwała, kilkumiesięczna.

Dr Irena Staniszewska udziela porad dietetycznych wg zaleceń dr Jana
Kwaśniewskiego oraz stosuje prądy selektywne w ARKADII w Tychach,
Al.Niepodległości 79/16, IIIp.
Tel. 227-62-86 lub 0-602-591-323.

Kto dotrwał do końca niech się zastanowi.....

"Jadarek" - Dariusz Kral

23. Data: 2000-07-07 13:22:48

Temat: Odp: Odp: "bypassy"
Od: "Jacenty" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Ale jezeli masz dalej uzywac takich argumentow to daj sobie spokoj, bo
> na to szkodz i Twojego czasu i miejsca na liscie.
Niepotrzebnie się denerwujesz. Po prostu chciałem powiedzieć, że prędzej
ja polecę na Marsa, niż znajdą się dowody na szkodliwość żywienia
optymalnego. Jest to moje zdanie. Zgadza się, że opieram je na zbyt małej
ilości dowodów jak na naukowe stwierdzenie. Ponieważ sporo megabitów już
poszło na sprzeczki na temat tej diety, to nie zawsze poważnie traktuję
rozmowy na ten temat. Jeżeli jednak faktycznie Cię to interesuje, to możemy
"pogadać" całkiem poważnie. Ja mam jeszcze sporo wątpliwości na temat ŻO. Na
tyle dużo, aby bezkrytycznie nie polecać tego każdemu. Co najwyżej zwracam
uwagę, że coś takiego istnieje i można spróbować. Również zgadzam się z
porównaniem, że jedni palą i żyją do 80, a inni po kilkunastu latach
umierają na raka płuc. Znam jednak ludzi, którym wieloletnie ŻO pomogło
wrócić do zdrowia, a z papierosami tego nie doświadczyłem. :-).

Mam również "sprawozdanie" lekarza ze swojej działalności w stosowaniu
ŻO, oraz prądów selektywnych (to taka fizykoterapia). Jeżeli Cię to
interesuje, to mogę wysłać na priva. Jest to parę stron, więc nie chcę
niepotrzebnie wrzucać tego do grupy.
Pozdrawiam Jacenty

24. Data: 2000-07-07 13:25:16

Od: "Jacenty" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacenty <j...@r...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> Mam również "sprawozdanie" lekarza ze swojej działalności w stosowaniu
> ŻO, oraz prądów selektywnych (to taka fizykoterapia).

Sorry to już nieaktualne. Jadarek to wysłał wcześniej
Jacenty

25. Data: 2000-07-07 22:11:30

Temat: Odp: "bypassy"
Od: "Marek W" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy ktos dysponuje statystykami leczniczymi pana Kwasniewskiego ?
> Chetnie zobaczylbym rubryke "zawaly" i "% wzrost masy ciala"

o ile sobie przypominam to AM w Krakowie opublikowala oficjalna przestroge
przed praktykami niejakiego dr kwasniewskiego
pzdr

26. Data: 2000-07-08 03:37:31

Temat: Re: Odp: "bypassy" - dłuuugie !
Od: Mariusz Krawiec <k...@c...edu> szukaj wiadomości tego autora

Jadarek wrote:

> [...]
> w ARKADII Tychy od 01.10.1998r. do 31.03.2000r.
>
> [...]
>
> Kto dotrwał do końca niech się zastanowi.....

Chyba juz o to kiedys pytalem, ale nie dostalem jasnej odpowiedzi:
Co to sa prady selektywne (prady S P i jakies tam inne ?) ?
Jaka jest ich charakterystyka ?

IMHO ten referat to rodzaj autoreklamy podszywajacej sie pod
badania naukowe.

Przede wszystkim warto pamietac o tym, ze jesli zdarzenie A
poprzedza zdarzenie B to wcale nie oznacza, ze B jest skutkiem A.
I tak np. wieczorny taniec wokol ogniska najprawdopodobniej
nie jest przyczyna nocnego deszczu.

Druga sprawa, to wiele chorob ustepuje samoistnie bez interwencji
zewnetrznej; objawy chorob chronicznych takze ulegaja okresowym
zmianom.

Organizm ludzki jest bardzo skomplikowany i autosugestia
(efekt placebo) ma bardzo duze znaczenie.

Dlatego jakakolwiek naukowa ocena nowej metody leczenia
powinna wyeliminowac ten efekt, tzn. nowa metode nalezy
testowac stosujac "double-blind method", tzn. polowe
pacjentow poddajemy leczeniu, polowie dajemy placebo
tzn. udajemy, ze poddajemy ich terapii, przy czym zaden z pacjentow
nie wie, w ktorej jest grupie.
Tylko wyniki zebrane w takich warunkach (na odpowiednio duzej grupie)
moga byc przekonywujace.

Tak z ciekawosci: czy ktos wie ile kosztuje taka terapia
"pradami selektywnymi" ?

Mariusz

27. Data: 2000-07-08 18:09:47

Temat: Re: Odp: Odp: "bypassy"
Od: Marcin Barszczewski <m...@i...ibb.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacenty wrote:

> Użytkownik Jacenty <j...@r...pl> w wiadomoœci do grup dyskusyjnych

> Sorry to już nieaktualne. Jadarek to wysłał wczeœniej
> Jacenty

Ok, thx, na pewno przeczytam i odniose sie wkrotce.

Pozdrowienia,

Marcin

28. Data: 2000-07-08 19:20:29

Od: "Leszek Serdyński" <l...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek W <z...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:mAs95.30151$Q...@n...tpnet.pl...

> [...]
>

> o ile sobie przypominam to AM w Krakowie opublikowala oficjalna przestroge
> przed praktykami niejakiego dr kwasniewskiego

A mnie lekarka ( autentyczne ) lecząca moją mamę powiedziała, że przeciwko
Kwaśniewskiemu toczą sie postępowania sądowe. hłe hłe Ile jeszcze usłyszymy
takich kalumni?
Leszek

29. Data: 2000-07-08 19:22:16

Od: Marcin Barszczewski <m...@i...ibb.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacenty wrote:

> Użytkownik Jacenty <j...@r...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> Sorry to już nieaktualne. Jadarek to wysłał wcześniej
> Jacenty

Ok, thx, na pewno przeczytam i odniose sie do tego wkrotce.

Pozdrowienia,

Marcin

30. Data: 2000-07-08 20:16:47

Od: "Marek W" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Leszek Serdyński <l...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:1aL95.32460$Q...@n...tpnet.pl...
> A mnie lekarka ( autentyczne ) lecząca moją mamę powiedziała, że przeciwko
> Kwaśniewskiemu toczą sie postępowania sądowe. hłe hłe Ile jeszcze
usłyszymy
> takich kalumni?

a na pewno wiesz co to kalumnia?
pzdr

Pani chematolog z Radomia olewa pacjentów
Tabletki Minulet
Re: aa
korki z fizjo?
niskie ciśnienie