Re: Odp: c.o. gazowe - jaki piec dla 65mkw??

From: Ormianin <o...@c...pf.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Odp: c.o. gazowe - jaki piec dla 65mkw??
Date: Thu, 9 Dec 2004 11:37:04 +0100

Thu, 9 Dec 2004 09:17:37 +0100, na pl.rec.dom, Agness napisał(a):

> Dziekuje. Az Ci zadzdroszcze ;-) tego ciepla. U mnie nieszczelne sa tylko
> drzwi na klatke, musze pomyslec o ich wymianie ;-(. Cena za dzien grzania
> obecnie za prad dziennie - ok. 5,50 jak sobie policzylam (ale tylko za
> pokój i lazienke) - a przy starych oknach to bylo ok 8zl wiec szczelnosc ma
> duze znaczenie ;-)
> Nie moge sie juz doczekac zalatwienia tych wszystkich formalnosci.
> Powiedz mi jescze gdzie macie zainstalowanego vaillanta??? No i jaki byl
> koszt zalozenia instalacji c.o.???
> Pozdrawiam
> Agnieszka

no u mnie na 100 m2 mieszkanie koszt dzienny temperatury 21 stopni to jest
czasem ponad 10 zl dziennie za gaz, do tego odglosy strzelania rur
miedzianych jelsi sie wychladzaja albo nagrzewaja po wylaczeniu/wlaczeniu
pieca sa uciazliwe, szczegolnei w nocy i nie mozna sie do tego
przyzwyczaic, piec mam w aneksie kuchennym, bo tak mi wypadlo, jest to
dwufunckyjny Jumkers Euroline, pompe slychac, wcale nei jest taka cicha...
W ogrzewaniu calosciowym mieszkania, gazowym problemem bedzie utrzymanie
stalej temp. w lazience bo po wylaczeniu na termostacie w salonie, lazienka
szybciej sie wychladza niz inne pomieszczenia i musze ja dogrzewac
dodatkowo elektrycznie... w kosztach tak sobie, srednio jestem zadowolony,
wczesniej mialem konwektory elektryczne i lepiej w kosztach wychodzilem na
tym