Re: Odp: cisnieniomierz

Data: 2001-12-17 14:45:13
Temat: Re: Odp: cisnieniomierz
Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl>

> Enzym jest pojeciem bardzo szerokim

Ale nie aż tak szerokim... Naprawdę, nie każde białko jest enzymem.
Doczytaj, drogi nie-kolego.

> Co to za belkot? Atak shizofrenii? O czym Ty chcesz ze mna rozmawiac?
> Poczytaj troche to pogadamy.

To nie bełkot, to _naukowa_ próba rozwinięcia Twojego rozumowania. W ten
sposób można _udowodnić_ dowolne rzeczy. A co do czytania, to już trochę
poczytałem w życiu, i nie chwaląc się też popisałem. O serduszku też.
Jak nie zrosumiałeś aluzji, to wprost: jak masz pisać o czymś o czym nie
masz zielonego (ani w żadnym kolorze) pojęcia, to proponuję, żebyć raczej
zajął się budową maszyn do kładzenia cioci.

> Oczywiscie, uczenie sie nie jest wlasciwa droga do zdobywania wiedzy.
> Lepiej jest powielac to co inni juz "wiedza".

Niestety, wiedza nie ma struktury cyklicznej. Jak ktoś wie więcej, niż
drugi, to żeby wyrównać poziomy, to ten drugi musi się douczyć. Albo ten
pierwszy zgłupieć. Jest łopatologicznie ?

> pozdrawiam
> tom PBEF

He, he, sapienti sat!

Krzysiek, FEBP
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie