czy wy lubicie sushi???

1. Data: 2001-09-23 14:27:48

Temat: czy wy lubicie sushi???
Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielka moda zapanowala na sushi i bary japonskie w calym kraju jak grzyby po
deszczu.... Ja nie probowalam, ale cos sie przelama nie moge do surowej
ryby. czy to naoprawde takie dobre???

1. Data: 2001-09-23 14:49:11

Temat: Re: czy wy lubicie sushi???
Od: Waldemar Krzok <5...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> Wielka moda zapanowala na sushi i bary japonskie w calym kraju jak grzyby po
> deszczu.... Ja nie probowalam, ale cos sie przelama nie moge do surowej
> ryby. czy to naoprawde takie dobre???

w końcu śledzie się w Polsce też jada. I łososie. Co do smaku: ja lubię
;-))

Waldek

1. Data: 2001-09-23 15:04:06

Temat: Odp: czy wy lubicie sushi???
Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Waldemar Krzok <5...@t...de> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3...@t...de...

> w końcu śledzie się w Polsce też jada. I łososie. Co do smaku: ja lubię
> ;-))
Ale lososia nie zresz surowego tylko wedzonego jak juz. No sledzie...fakt,
ja nie lubie akurat. jak mowisz,z e to sushi jadalne, to w koncu sprobuje.

1. Data: 2001-09-23 15:38:44

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Wielka moda zapanowala na sushi i bary japonskie w calym kraju jak grzyby po
>deszczu.... Ja nie probowalam, ale cos sie przelama nie moge do surowej
>ryby. czy to naoprawde takie dobre???

Raz zjadlam japnskie jadlo. Nie dokoczylam.

Stara nudziara Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-23 16:38:02

Temat: Re: Odp: czy wy lubicie sushi???
Od: Waldemar Krzok <5...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna T. Nowak" wrote:

> Użytkownik Waldemar Krzok <5...@t...de> w wiadomości do
> grup dyskusyjnych napisał:3...@t...de...

> grzyby po

> Ale lososia nie zresz surowego tylko wedzonego jak juz.
jak już, to i surowego. W formie tatara. Nie jadłaś ??

> No sledzie...fakt,
> ja nie lubie akurat. jak mowisz,z e to sushi jadalne, to w koncu sprobuje.

jadalne jest, ale jak kto lubi. Chrzan wasabi i sos sojowy też do tego
obowiązkowe.
No i sake, na ciepło lub zimno. Na ciepło z drewnianych skrzyneczek.

Waldek

1. Data: 2001-09-23 16:46:09

Temat: Odp: Odp: czy wy lubicie sushi???
Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Waldemar Krzok <5...@t...de> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3...@t...de...
> jak już, to i surowego. W formie tatara. Nie jadłaś ??
no wlasnie nie jadlam, musze zrobic.

1. Data: 2001-09-23 18:44:28

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja lubię
> Ale lososia nie zresz surowego tylko wedzonego jak juz

Ależ gravlax to przecież łosoś na surowo, tyle, że macerowany
w soli z cukrem ;-)))
pozdr.Alex

1. Data: 2001-09-23 20:05:58

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> Wielka moda zapanowala na sushi i bary japonskie w calym kraju jak grzyby po
> deszczu.... Ja nie probowalam, ale cos sie przelama nie moge do surowej
> ryby. czy to naoprawde takie dobre???

Po pierwsze, sushi nie musi być z rybą. Tym bardziej z surową.
A w ogóle, to dobre. Pierwszy raz jadłem u kolegi pół-Japończyka (robiła jego
mama - Polka ;-) ). Niedawno robiłem sam (składniki można kupić, ale są drogie).
Acha, wbrew temu, co pisałe Waldek, lepsze jest z polską wódką, niż z sake.
Ale DGCC. :-)

--
Konrad J. Brywczyński "Mijaj zdrów
b...@w...pdi.net Otwarte okna"

1. Data: 2001-09-24 08:09:50

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Acha, wbrew temu, co pisałe Waldek, lepsze jest z polską wódką, niż z sake.

to z surową rybą nazywa się zresztą sashimi, nie sushi ;-)) Wódki nie
lubię, sake owszem. Zresztą jadałem sushi i sashimi w większości w
towarzystwie japończyków, a oni, na skutek pewnej genetycznej anomalii,
nie trawią alkoholu i dlatego sie szybciej upijają. Polska wódka to dla
nich pewny odstrzał.

Waldek

1. Data: 2001-09-24 09:22:58

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w wiadomości
> to z surową rybą nazywa się zresztą sashimi, nie sushi ;-))

Właśnie.

> Wódki nie lubię, sake owszem.

Ja też nie przepadam, ale pierwszy raz właśnie na monopłciowej imprezie mocno
zakrapianej (i wódką, i sake też) jadłem owe sushi i uważam, że z wódką jest
lepsze.

> Zresztą jadałem sushi i sashimi w większości w towarzystwie japończyków, a
> oni, na skutek pewnej genetycznej anomalii, nie trawią alkoholu i dlatego sie
> szybciej upijają. Polska wódka to dla nich pewny odstrzał.

Poważnie? Widać ten mój kumpel dostał jakiś lepszy zestaw genów po mamie. ;-)

--
Konrad J. Brywczyński "Mijaj zdrów
b...@w...pdi.net Otwarte okna"
www.kjb.w.pl John Irving
UIN:27412398 Hotel New Hampshire

Pasteryzowanie grzybow
gofry
szukam przepisu na grzybki
zurawina
A moze jakies ciekawe przepisy z dynia???